...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Άμα δεν μπορείς …. γίνε κομμωτής.


Αχ αναγνώστη μου αχ! … Είχα ηρεμίσει τόσο καιρό.
Ο μαλακομαγνήτης μου, είχε πάψει να εκπέμπει κι είχαμε σωθεί κι εγώ
κι εσύ που δε σου γραφα τις ιστορίες του. Κλάψε τώρα! … Επαναλειτουργεί…

Είχα να δω τον Βαγγέλα–Βαλεντίνο κάτι μήνες. Πούλησε το μερίδιο του από το μαγαζί, στο συνέταιρο του και την κοπάνησε για τα εξωτερικά. (για σένα αναγνώστη μου που δεν ξέρεις ποιος είναι ο Βαγγέλας-Βαλεντίνο , να σε ενημερώσω ότι είναι ο κομμωτής της ξανθιάς, gay και θεοπάλαβος . Εντελώς θεοπάλαβος όμως !)
Είχε πάει σένα Ασραμ για αυτοσυγκέντρωση και εξαγνισμό της ψυχής! Τρέχα γύρευε…
Κυριακή πρωί. Χτυπάει ο κινητός μπελάς και αναγιγνώσκω το όνομά του…
-Ξανθιααααά μου, έλα να πιούμε πράσινο τσάι και να τα πούμε!
-Πράσινο τσάι; Μπλιάχ! Φτιάξε φραπεδιά κι έρχομαι.
-Μα το πράσινο τσάι είναι ευεργετικό, κάνει καλό ….
-ΚΑΦΕ!
-Καλά! Τον χτυπάω, έλα…
(Επέστρεψε ανανεωμένος οφείλω να πω.)
-Αδυνάτισες , ομόρφυνες Βαλεντίνο μου ( αν διαβάσει που τον γράφω Βαγγέλα θα βάλει τον Δαλάι να με αφορίσει…)
Τι έγινε ; πως είναι η ζωή στα μοναστήρια;
-Μπλα, μπλα , μπλα, όλα μαγικά…αλλά πολύ δουλειά, ΠΟΛΥ! πάρα πολύ…
Ο μοναχός που με ανέλαβε με ξεθέωσε , έτριψα καζάνια, ξεχορτάριασα παρτέρια.
Μόνο κατά το σούρουπο ηρεμούσα κι αγνάντευα το ηλιοβασίλεμα. Γαλήνευε το είναι μου και διαλογιζόμουν .Όλα ήταν υπέροχα μέχρι που ο διάβολος έκανε δωρεά στο μοναστήρι ένα παλιό φορτηγάκι. Δούλεψε και μας εξυπηρέτησε ένα μήνα, την είχα καταβρεί κι εγώ ! Το έπαιρνα τα απογεύματα , έβαζα το cd του Μαζώ και βολτάριζα στα χωράφια .Ένα απόγευμα εκεί που ο αοιδός εκτελούσε το άσμα, <παλιόπαιδο θα γίνω>….κάνει ένα γκλουπ και σβήνει!
Ούτε μίζα ,ούτε γκάζι ούτε τίποτα! Βρισκόμουν 30 χλμ από το άσραμ χωρίς κινητό…
Να μη στα πολυλογώ ,ήταν βλάβη στη μηχανή και με βάλανε να την κατεβάσω…
-Και τι νογάς εσύ από μηχανές Βαλεντίνε μου;
Την τύφλα μου! Με έβαλαν να ξεβιδώσω κάποια εξαρτήματα. Μαύρισαν τα ρούχα μου τα μούτρα μου, τα νύχια μου …. Φρίκη σου λέω…Να κοίτα! Ακόμα να καθαρίσουν…
-Χαχαχαχαχχα ! μηχανικέ μου εσύ, άντε και στα service του Ακρόπολης.
-Άσε την πλάκα ξανθιά, τα είδα όλα! Το πρόβλημά μου ήταν μεγάλο….
Λόγω διατροφής και πόσιμου νερού, το στομάχι μου είχε ένα θέμα. Έτρεχα στις τουαλέτες δυο τρεις φορές την ημέρα….Πίκρα σου λέω…
-Ε ! καθάρισε η ψυχή καθάρισε και το σώμα σου! …Που το πρόβλημα;
-Το πρόβλημα ξανθιά, ήταν όταν χρειαζότανε να βάλω δύναμη στο γαλλικό κλειδί , στο κατσαβίδι και στα άλλα σατανικά εργαλεία.!
Μικροί κοφτοί, αστείοι ήχοι, συνόδευαν τον ιδρώτα που έσταζε ποτάμι…
Άσε τη μυρωδιά !…να σου ρχετε λιποθυμιά!!!!
-Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.
-Ε ! τι γελάς ρε συ; Σου λέω είχα ΜΕΓΑΛΟ πρόβλημα…

-Ε! τι να μη γελάω ρε Βαλεντίνο…τι να μη γελάω… που παράτησες το μαγαζί σου που ήσουνα άρχοντας κι άρχισες να τρέχεις στα άσραμ στα βουνά και τα λαγκάδια….Που πας ρε Καραμήτρο;…που πας;.
Αφού τα βαριά δεν τα μπορείς! …Μείνε κομμωτής…

Υ.σ.
Αναγνώστη μου, τώρα με την κρίση, τώρα που πρέπει να βρεις εναλλακτικά επαγγέλματα για να επιβιώσεις , να θυμάσαι …
Άλλη είναι η δουλειά του Μούτσου κι άλλη του ...Πι γούτσου γούτσου…
( α! ρε σύντεκνε με τη λογοκρισία σου….)