...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Προσοχή στο Φ!


Μην πείτε στην πεθερά μου ότι κινούμε στην αγορά..
Με νομίζει πιανίστρια σε οίκο ανοχής!

Ρε τι τραβάω η ξανθιά!…
Τηλεφωνώ σε Λαρισαίο Πελάτη μου που χρωστάει καιρό :
- τι έγινε ληβέντ μ ( του λέω) θα είμαι στα μέρη σου αύριο να περάσω να πάρω κι εγώ κάνα φράγκο; Όλα οι ρωσίδες θα τα φάνε;
-Δεν έχ Ρουσίδς .! πάν όλα κουπήκαν με το μαχαίρ. Έλα να πάρεις μετρητά .
Μετρητά τέτοια εποχή; Υπάγω να εισπράξω. Επιστρέφω αργά το απόγευμα και σταματάω στο S.M. να ψωνίσω. Χρόνια πελάτισσα, κάνω τα ψώνια μου και πάω στο ταμείο. 49.50€ μου λέει, δίνω ένα 50€ ..
Εεεεεε, συγνώμη, ( μου λέει η ταμίας). Το χαρτονόμισμα δεν είναι εντάξει.
Τι έχει δλδ; ρωτάω εγώ ανέμελη.
Εεεεε είναι πλαστό! -Τι είναι ; - Κάλπικο πλαστό!
Σκούρυνα…. Τη Λάρισά μου μέσα ! Θα του πάρει ο διάολος την κεφαλή του!
Ο εισπράκτορας της εταιρεία του Λαρισαίου, είναι ξανθός, τα βρίσκουμε. Τον καλώ λοιπόν στο τηλέφωνο. Ρε Αποστόλλλλ! τα ελέγχεις τα χαρτονομίσματα που εισπράτεις από την αγορά;
Μη μου πεις; -Τι να μη σου πω ρε Στολ…έτσι κι έτσι. Κι έχω κι άλλα και τι να τα κάνω; Θα τα πάω στην αστυνομία! - Να μην τα πας, έχει αυτόφωρο….
Έξ άλλου μη σκας! ένα είναι! -Και που το ξερεις ρε συ ότι είναι ένα;
Εγώ το εισέπραξα! αλλά είναι τόσο καλή απομίμηση, που δεν το κατάλαβα. Του το έχω πει του εβραιοτσιγγούνη να πάρουμε μηχάνημα, τίποτες αυτός. Τα ξεχωρίζει λέει. Τα ξέρει. Ξύνει με την άκρη του νυχιού την πορτοκαλί γραμμούλα που πρέπει να είναι ανάγλυφη. Αμέσως το κατάλαβε ότι ήταν πλαστό!. Πρέπει να βρεις να το πασάρεις κι εσύ τώρα.
Μα πας καλά άνθρωπε μου; Θα πασάρω πλαστό χρήμα; τι με πέρασες για τη Μάτα Χάρυ;. θα πάρω τηλέφωνο το βλάχο, κι ας πράξει αυτός κατά συνείδηση.
Το παραδέχτηκε! Αη μαρή τσούπρα! ήλεγα κάπου θα το πηράσης εσύ. Στου κουμουτήργιο , στου μπουτέ. (ξέρεις και τα μποτέ τρομάρα σου!) ηέλα να στου αλλάξ…. Πήραμ και μηχάνημ έλα να τα σκανάρ κι τ άλλα.
Να ρθω τρομάρα σου…
Πήγα με το τραίνο, που λεφτά για διπλές βενζίνες και διόδια.. όπως καθόμουν περιεργαζόμουν το πλαστό χαρτονόμισμα.. Ίδιο! Θυμήθηκα την ταινία κάλπικη λύρα και σκέφτηκα να το σημαδέψω…μην την ξαναπατήσω, μην την πατήσεις....
Έτσι λοιπόν μ ένα κόκκινο ψιλό μαρκαδοράκι έγραψα στη μία πλευρά στην άκρη, το γράμμα Φ…..

Σκηνή β! (2 μήνες μετά…)
Από την ημέρα που μου συνέβη το περιστατικό με το πλαστό χαρτονόμισμα , η ζωή μου έχει γίνει μαύρη κωμωδία. Σπανίως εισπράττω χρήματα κι έτσι δεν έχω μηχάνημα, αναγκαστικά λοιπόν , όπως μιλάω με τους πελάτες, ξύνω και τα χαρτονομίσματα .. (είναι που λέμε: δουλειά δεν έχω και τα ξύνω….)
Χθες είμουνα σε μεγαλοχασάπη πελάτη, στα Οινόφυτα …μπλα, μπλα,μπλα, κρίση, μπλα μπλα μπλα, δεν υπάρχουνε λεφτά! Μίλαγε αυτός, έξυνα εγώ. Έχω ξύσει 2-3 και ξαφνικά στο ένα, το νύχι δεν ένοιωθε τις απαραίτητες ράβδωσης . Το έβαλα να το δω στο φως, το γυρίσα από την άλλη (εγώ ο Σέρλοκ Χολμς!) και ΝΑΙ ! Βλέπω το Φ! Το δικό μου κόκκινο Φ!
Το χαρτονόμισμα είναι πλαστό σταυραετέ μου (λέω του χασάπα)
Σου το χω ξαναπεί , εγώ είμαι Πλατινέ, την πατάω μία φορά.
Βρες αλλού να το δώσεις.
Ωχ! κι εσύ το κατάλαβες ; μόνο εγώ είμαι ο μαλιάγκας;
Άσε θα το πασάρω αλλού….

Δυο μήνες το πασάρει ο ένας στον άλλο! Σε όσους δεν έχουν μηχάνημα.
Από Λάρισα , έφτασε Οινόφυτα....
Το νου σας εισπράκτορες , πωλητές, και λοιποί παροικούντες εν Αττική
Προσοχή! το Φ κυκλοφορεί σε Βόρεια Περιοχή…


το νου σας γενικά σε όλα τα χ/νομίσματα..
ξύστε τα!