...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Η Ζωή είναι ωραία...

Μεσάνυχτα. Ο κούκος από το σαλόνι φωνασκεί...
(Αμάν ρε μάνα με τούτο το βρωμόπουλο που ξεκαταχώνιασες!)
Γυρίζω πλευρό αλλά δεν μου κάνει τη χάρη... Μια αστραπή ένας άνεμος και νάτος!
Ο Ύψιστος με σκουντά. Μαγδαληνή ξύπνα, θέλω να σηκωθείς τώρα και να γράψεις για τη Ζωή.
-Ποια ζωή; Την αιώνια;
-Όχι για τη ζωή. Για τη Ζωή! Την Πρόεδρο της Βουλής.
-Αααα! Την αγαπημένη μου...
-Μπα από πότε έγινε αγαπημένη σου;
-Από τότε που φόρεσε το κίτρινο παλτό! Την παρακολουθώ στενά, τι λέει τι κάνει...
-Και ποια είναι η γνώμη σου;
-Η καλλίτερη! Respect Ζωή! Μετέτρεψε το... καφενείο σε Βουλή.
Εύγε της και μπράβο της και μαζί της είμαι.
-Μα τέκνο μου είναι υπερβολική, τυπολάτρης και αρχομανής.
-Είναι ότι τους χρειάζεται ! Ο χειρότερος εφιάλτης του εκάστοτε βολευτή.
-Μα λένε...
-Δε πα να λένε Ύψιστε, δεν ακούω τίποτα. Σίγουρα θα έχει κι αυτή τα στραβά της, αλλά ότι κι αν ακούσω από τα ΜΜΕ για άνθρωπο που κάνει εξεταστικές για χρέος, Ζιμενς και λοιπά στραβά, κάνω ότι δεν το ακούω. Η Ζωή κάνει καλή δουλειά. Ξεβολεύει τους βολεμένους της Βουλής. Αξία ανεκτίμητη!
-Ναι αλλά κάνει καπρίτσια και στον Αλέξη. Όλο παρών και δεν ψηφίζω είναι. Πως την πάτησε έτσι ο Μικρός και την έκανε Πρόεδρο;
Είμαι βέβαιη ότι την ήξερε ο Αλέξης τη Ζωή. Δεν την πάτησε αυτός! Οι άλλοι την πατήσανε... Σου λέει από να την έχω μόνο εγώ σε υπουργείο, πάρτε την να την έχετε οι υπόλοιποι. Να στρώσετε οπίσθια λινάτσες… Νεράκι από τη Βρύση, περικοπή μισθού αν δεν προσέρχεσαι… Εμ πως; Βουλή είναι εδώ, δεν είναι αμέρικαν μπαρ!...
-Ναι, αλλά με αυτά που κάνει θα την ξηλώσουνε. Ο Σταύρος ο Μέγκας είπε ότι θα καταθέσει πρόταση μομφής.
- Α! Κι εγώ θέλω.
-Τι ; Να καταθέσει πρόταση;
-Όχι! να καταθέσω πρόταση μομφής για τα δημιουργήματα σας.
-Ναι ξέρω, θα μου πεις κι εσύ για αυτόν και τον Άδωνη, βαρέθηκα να το ακούω, μου έχουν ρίξει πολλά καντήλια για αυτούς αλλά…
-Όχι γι αυτούς Ύψιστε. Για τα άλλα δημιουργήματα σας λέω, αυτά που τους ψηφίσανε...
- Ααα δεν είν δικοί μου αυτοί Μαγδαληνή, δεν είν δικοί μου...
- η Ζωή είναι δικό σας δημιούργημα;
-Είναι!
-Σας αρέσει;
-Μαγδαληνή τέκνο μου. Η Ζωή είναι σαν τη ζωή, τη λένε πικρή, στυγνή, αλλά κατά βάθος αρέσει σε όλους...
Έχει βέβαια και κάποιους που αυτοκτονούν κι άλλους που κάνουν πρόταση μομφής...
Άλλα όπως και να το κάνεις, άμα ξέρεις, η Ζωή είναι ωραία...

Καλό μήνα Αναγνώστη μου, με χαμόγελο...