...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Ήρθαν τα Αύρια να διώξουν τα Σήμερα...

(Σκηνή από ραντεβού με νέο πελάτη.)
Έχω μπει στο γραφείο του κανά 5λεπτο και το κινητό του δεν έχει σταματήσει να χτυπά.
Το κλείνει κάποια στιγμή με κοιτάζει και με ρωτάει:
-Τι ψήφισες;
ούτε καλημέρα, ούτε γεια. Χαμογελάω και ψάχνομαι.
Ευτυχώς ξαναχτυπάει το κινητό του και το μάτι μου οργώνει το χώρο να βρω κάτι που να προδίδει τον πολιτικό του προσανατολισμό... Επιχειρηματίας και να ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ χλωμό! ή Πασόκος ή Νδίτης είναι, αλλά τι ακριβώς; Κλείνει το τηλέφωνο και με κοιτάζει.
-Λοιπόν; τι ψήφισες;.
Υπό άλλες συνθήκες θα τηρούσα την κλασική μου στάση. Τι ψηφίζει ο πελάτης; Αυτό ψήφισα κι εγώ, αλλά μου την έχει δώσει που έτσι απροκάλυπτα η πρώτη του ερώτηση είναι τόσο προσωπική. Σκέφτηκα να τον ρωτήσω τι χρώμα βρακί φοράει αλλά συγκρατήθηκα. Θέλω να του την σπάσω...
-Χρυσή Αυγή του απαντάω και αναμένω αντιδράσεις.
-Τσαντισμένη Σαμαρικιά είσαι;
-Όχι!
-Τι είσαι; Είσαι Φασιστοπούλα;
-Όχι!
-Τότε γιατί τους ψήφισες;
(ρε που έμπλεξα)
-Εσύ τι ψήφισες; (τον ρωτάω για να του κόψω τη φόρα)
-Χρυσή Αυγή! ( να του τη σπάσω ήθελα, διάνα έπεσα…)
-Εσύ γιατί τους ψήφισες;
(κακό πράγμα το ψέμα Αναγνώστη μου, μπλέκεις! Γιατί τους ψήφισα; οέο;)
-Εεε Γιατί μου αρέσει ο Κασιδιάρης!
-Δηλαδής(!) αν δεν υπήρχε ο Κασιδιάρης δε θα ψήφιζες;
-Δεν ξέρω, μπορεί ναι μπορεί όχι.
-Δεν θέλουμε τέτοιους ψηφοφόρους το κόμμα έχει γραμμή όχι γκόμενους!
-Μα δεν μου αρέσει σαν αρσενικό, σαν βουλευτής μου αρέσει.
-Τι σου αρέσει;
-Που δεν διαβάζει τους λόγους του. Που βγαίνει στη Βουλή και δεν απαγγέλει, καταγγέλλει!
-Μπα τον παρακολουθείς και στη Βουλή;
-Παρακολουθώ και τις εκπομπές του στο web tv.
-Γιατί;
(άντε πάλι γιατί…)
-Γιατί τους έχουνε φιμώσει. Ότι φιμώνουν θεωρώ πως το φοβούνται. Για αυτό!
-Ναι αλλά αρχηγός του κόμματος είναι ο Μιχαλολιάκος, αυτόν ψηφίζεις. Όχι ήρθαν τα άγρια να διώξουν τα ήμερα.
-Όχι, τα αύρια ήρθανε να διώξουν τα σήμερα. Καλλίτερος είναι ο Ηλίας για αρχηγός.
-Μόνο αν πάρει την κόρη του αρχηγού! Αλλιώς αρχηγός δε γίνεται.
-Εκουζουλάθηκες μωρέ; Εξανοιξέστηνες καλά; Κρίμα το παλικάρι...
-Δηλαδής(!) Αν δεν υπήρχε ο Ηλίας δεν θα ψήφιζες;
-Δεν ξέρω!
-Δεν θέλουμε τέτοιος ψηφοφόρους εμείς, εμάς η ψήφος μας είναι μπετό.
-Καλά στις επόμενες δε θα σας ψηφίσω!
-Και τι θα ψηφίσεις;
(τα θέλει τώρα ο οπίσθιος του...)
-Θα ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ!
Γελάει και με ρωτάει:
-Ασχέτως πολιτικού χώρου, αν ο Τσίπρας και ο Κασιδιάρης δεν ήταν συνυφασμένοι με κόμματα ποιόν από τους δυο θα ήθελες για εκπρόσωπο της χώρας;
-Και τους δυο μαζί! Για να επιβληθείς στη σημερινή Ευρώπη χρειάζεσαι και τον Ομπάμα και τον Πούτιν.
-Μα είσαι εντελώς ξανθιά; Αλέξης και Ηλίας μαζί; Τα 2 άκρα; Και οι ΟμπαμοΠουτιδες που κολλάνε;
-Ναι, ναι! είμαι εντελώς ξανθιά, όπως λέμε συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ - ΝΔ.
Ο Αλέξης μελαχρινέ μου, είναι ήρεμη δύναμη, έχει την αύρα του Ομπάμα και ο Ηλίας τον τσαμπουκά και την ξεροκεφαλιά του Πούτιν. Εκεί κολλάνε!
Με κοίταζε λοξά ο χρυσο πελάτης. Τον ξάνθινα!
...................
Δεν το βλέπω να παίρνω τη δουλειά, αλλά δεν με πειράζει.
Καλλίτερα μιας ώρας ξανθιά Μαγδαληνή παρά 40 χρόνια ουγκ μελαχρινή.

Καλοκαιριάζει Αναγνώστη μου, να χαμογελάς...