...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Αν είσαι παπάς, με την αράδα δεν θα πας!



Είδες βρε αναγνώστη μου!
Είδες τώρα που ψηφίστηκε το μεσοπρόθεσμο, πόσο κουβαρντάς έγινε ο Μπένυ;
Μειώνονται οι συντάξεις , νέες εισφορές μειώνουν τους ήδη πετσοκομμένους μισθούς , αλλά…
α! κάτσε καλά αναγνώστη μου! όλα κι όλα....
Η πάμφτωχη εκκλησία θα παραμείνει στο απυρόβλητο. Θα παραμείνουν ως έχουν οι αμοιβές των κληρικών.
Λίγο το χεις αυτό! ξέρεις τι είναι να σου κάνει μια απεργία ο παπάς;

Θα ξεπουληθούν οι ΔΕΚΟ, αλλά η εκκλησιαστική περιουσία δεν πρόκειται να ενταχθεί στο Ταμείο Δημόσιας Περιουσίας και η μισθοδοσία των κληρικών θα εξακολουθήσει να καταβάλλεται από την Πολιτεία.
Το να παραμείνει στα χέρια της η περιουσία της , με βρίσκει σύμφωνη.
Να παραμείνει και κάτι Ελληνικό στον τόπο…
Το να πληρώνει όμως το κράτος τους ιερείς εν καιρώ <πολέμου> το θεωρώ
εξωφρενικό.
Εντάξει ! να μη δώσεις φράγκο παπά μου! Να μη δώσεις ούτε κλαδί απ τις Ελιές σου , αλλά βόηθα κι εσύ! Πλήρωνε τους χαραμοφάηδές σου, μόνος σου.
Και μη μου πει τώρα κανείς, πως δεν είναι χαραμοφάης και μοναχοφάης ο παπάς..
Αν ήθελες να γίνεις υπηρέτης του θεού παπά μου, επιλογή σου.
Εγώ γιατί να σε πληρώνω; Ας σε πληρώσει ο θεός!
Ζήτα του στην άλλη ζωή, να σου χει ..ουρί ..