...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Μαγδαληνή – Μπούλης= 1-1 πάμε για τα play off?

Φαγώθηκα όλο το σ/κ να σκέφτομαι πως θα εξελιχθεί το πρώτο μας ραντεβού.
Είχα μια αγωνία, ένα χτυποκάρδι…
Δεν κατέβηκα στο γήπεδο χωρίς σχέδιο…(γεια σου ρε κηπουρέ!) Στη λεπτομέρεια θα κρινόταν το αποτέλεσμα. Θα τσιμπήσει ο μπούλης?
Οι πληροφορίες μου, ότι δεν αποχωρίζετε το αμάξι του, ήταν η βάση του σχεδίου…
Δευτέρα πρωί…Κατά τις 10 καταφτάνω στα γραφεία. Ο δικός μου, πρέπει να χε μόλις γυρίσει από σκυλάδικο της Θηβών…δεν εξηγείται αλλιώς το ντύσιμο του…
-Που θα σε πάω Μαγδαληνή μου?….
-Θες να πεις, ΕΓΩ που θα ΣΕ πάω (του λέω) Με κοιτάζει στα μάτια για πρώτη φορά! Χαμογελάει…
-Που πάμε ? με ξαναρωτάει.
-Μήπως πρώτα από το σπίτι σου? (Του λέω...)
(Με κοίταζε με το απλανές βλέμμα της αγελάδας. Το κάτω κεφάλι λειτούργησε, αλλά το πάνω τον σταμάτησε, ο ρουφιάνος της εταιρείας, με ενημέρωσε ότι ρώταγε για μένα, τι μέρος του λόγου είμαι… )
-Τι να κάνουμε σπίτι μου? με ρωτάει απορημένος…
-Ν αλλάξεις! Προφανώς δεν πρόλαβες. Ξενύχτησες χθες ε?
(αφού το σκέφτηκε λίγο…)
-Χαχαχα πλάκα μου κάνεις! Μου το πανε εμένα , έχεις πλάκα εσύ!
-Ναι βρε ! είδες τι χωρατατζού είμαι. Πάμε για Ασπρόπυργο …
-Ασπρόοοπυργοοο! Το λέει, λες και του είπα στη χωματερή…
(Βόρεια προάστια, μου θελες πουλάκι μου ε?… Αμ δε!)
-Ναι, ναι! Ασπρόπυργο, έχει πρόβλημα ένας πελάτης και πρέπει να πάω…
Αναμένω με αγωνία να δω που θα κατευθυνθεί ….
Κατευθύνεται προς το impeza…ε ρε γλέντια! Στον Ασπρόπυργο με το impreza!
(Που πας ρε Καραμήτροοοοοο.)
Μια χαρά ! το έκανε το λάθος… όταν δει που βρίσκεται ο πελάτης…όταν δει τον δρόμο θα πάθει συγκοπή!!! Του σκάω χαμόγελο και μπαίνω στο …μωρό.
(Σιγά τα ωά! Προτιμώ τα τζιπ.)
Βάζει μπροστά τη μηχανή και να σου και ο Βασίλης Τερλέγκας! Ενός λεπτού σιγή! Ήμαρτον παναγία μου πρωινιάτικο…
Πηγαίναμε, και περιττό να σας πω ότι μας κοίταζαν όλοι. ΙΧ, νταλίκες, περιπολικά. (Αυτό το αμάξι είναι για να περνάς απαρατήρητος….) καμάρι ο μπούλης….

Βάλτε με νου σας σκηνικό…στην πλατεία του Ασπροπύργου .
Νταλίκα, impreza, Νταλίκα…η ξανθιά σαν σταρ του σινεμά να απολαμβάνει τον πανικό, στα πρόθυρα εγκεφαλικού ο Μανολιός μωρέ! (για όσους δεν ξέρουν, και ο Μπούλης σίγουρα δεν το γνώριζε, η πλατεία του Ασπροπύργου, είναι περικυκλωμένη από Νταλίκες , φορτηγά τριαξονικά… χαμός!)
Αν γνωρίζει κανείς και τη Βιομηχανική περιοχή στον Ασπρόπυργο θα μπορέσει να έχει την εικόνα του Μπούλη μόλις του λέω…
-εδώ, εδώ, Μανόλη εδώ! στρίψε!
-Που να στρίψω? Δεν έχει δρόμο εδώ!
-Πως δεν έχει! έχει και παραέχει…
(χωματόδρομος, κατσικόδρομος, δρόμος για τζιπάκι…ή για το εκπαιδευμένο opelaki όχι για το…ερπετό!…)
Έχασε το χρώμα του ρε παιδιά…αν δεν είχε ξηγηθεί έτσι, θα τον ελυπώμουνα…
Τι έγινε Μανόλη μου?
Τι, τι έγινε ρε Μαγδαληνή, δεν πάει το αμάξι εδώ. Γιατί δεν το λεγες?
Αμ, έχω ξαναμπεί σε impreza βρε Μανόλη μου? που να ξέρω εγώ που πάει και που όχι?Που να το φανταστώ ξανθιά γυναίκα?????

(Ποτέ στη ζωή μου δεν έχω ευχαριστηθεί τόσο πολύ αυτή την ατάκα…)

Να γυρίσουμε πίσω? Αδύνατον Μανόλη μου, μας περιμένει έχει και πρόβλημα…
σιγά, σιγά θα περάσουμε… (έναν αιώνα έκανε, αλλά πέρασε. Στον πελάτη δεν ανέβηκε μαζί μου. Καθόταν κάτω και κοίταζε τ αμάξι μην έπαθε πράμα!)
Το μαρτύριο του δεν τελείωσε ακόμα…ουχί… και μπέσα σας λέω, αυτό δεν το έστησα …Μου δίνει ο πελάτης δύο χαρτοκιβώτια από πράσινο σαπούνι σε τρίμα.
Δεν έχετε ιδέα, πως λερώνει το τρίμα … κατεβαίνω από τον πελάτη μαζί με τον καλό κύριο που κουβαλούσε αντί εμού τα χαρτοκιβώτια. Μένει κάγκελο και ο κυριούλης. Βρε Μαγδαληνή μου… που θα τα βάλουμε αυτά?
Στο πορτ παγκαζ κύριε Πέτρο μου! τι να κάνουμε???… αφού χρειαζόμαστε το προϊόν για τη δουλειά, δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς…

Έξαλλος ο Μπούλης…άχνα δεν έβγαλε στην επιστροφή. Ούτε μουσική ούτε τίποτα.
Με άφησε στην εταιρεία κι έφυγε σφαίρα…μάλλον για το πλυντήριο.
Λάσπες , πολλές λάσπες στον Ασπρόπυργο….


Υ.σ.
Μαριώ μου σ ευχαριστώ που προσφέρθηκες…δεν νομίζω να μπορέσω να τον ξαναφέρω εκεί…τουλάχιστον όχι άμεσα….

Η Μαρία, η φίλη και πελάτισσα από τον Ασπρόπυργο, ήταν μιλημένη, θα τον περίμενε και νέο χουνέρι αν ανέβαινε επάνω…
Ξανθιά η Μαρία, με πλούσια τα …ελέη, τα επιδεικνύει απροκάλυπτα. Είναι και νταρντάνα..
Θα πάθαινε ήττα , δεν υπήρχε περίπτωση…έχει και μάτι λιμενεργάτη το Μαριώ, δεν θα κώλωνε να τον κοιτάζει χαμηλά…(ωρέ Μάτα, τα σέβη μου ωρέ Μάτα, ψοφήσαμε στο γέλιο με τη Μαρία…)

Τα σέβη μου σε όλους σας, όλοι βάλατε λιθαράκι στο σχέδιο ή με βοηθήσατε να το διασκεδάσω, να το δω αλλιώς, τα είχα πάρει πολύ άσχημα…
Ειδική μνεία στον κηπουρό, που μου έγραψε «χτύπα το αμάξι, θα πονέσει περισσότερο»

Δεν είμαι κακιά ρε παιδιά, αλλά αυτό που έκανε, έπρεπε να το πληρώσει.
Να αισθανθεί άσχημα, όπως αισθάνθηκα κι εγώ…

22 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ναι !! Ναι !!!ΝΑΙ!!!!!

Το ξερα και σε περίμενα γι αυτήν την ανάρτηση.
Εεεεετσι Μαγδαληνή μου χαμηλά πονάει impreza πονάει,
πάντως όπου πονάει ξέρουμε να να βαρούμε εμείς.
Το φχαριστήθηκα μα την Παναγία!!


φιλιά πολλά

eirini είπε...

χαχαχαχα... πολύ το ευχαριστήθηκα! Δεν θα σε ξαναπάρει μαζί του, ούτε να το συζητάς! έτσι όπως πας θα σε βλέπει και θα στρίβει ο χριστιανός, χαχαχα!!!!
Μπράβο τον Κηπουρό, σοφή συμβουλή! Να σου πω όμως την αλήθεια, αυτό με την Μαριώ λυπήθηκα που δεν έγινε! Θα ρίχναμε πολύ γέλιο...
Ήθελα να δω την φάτσα του όταν θα τον κοιτούσε απροκάλυπτα στα...
Πολύ γέλιο! Συνέχα έτσι... καλά πας!

stratos o ψήστης είπε...

Πίστεψε με την ανάρτηση την περιμέναμε όλοι πως και πως...άκου Ασπρόπυργο...να είσαι καλά πολλά φιλιά.

Ανώνυμος είπε...

Δίνεις όμως κάτι ιδέες κοριτσάκι μου...μα κάτι ιδέες σε μας τις υπόλοιπες ξανθιες...
Ευγε.
Έλιωσα στα γέλια.
Είσαι θεά.

kopria είπε...

πω πω.. δεν είναι να παίξει κάποιος μαζί σου...

Φοίβη είπε...

Λενάκο μου
κι εγώ ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας, περίμενα πότε θα επιστρέψω να σας τα πω...
ρε συ φιλενάδα το ύφος του να έβλεπες μόνο...
το αμάξι?.σίσκατο..

ας πρόσεχε!



φιλάκια κι απο μένα.

Φοίβη είπε...

ΕΙΡΉΝΗ μου ναι...

για αύριο δεν μου πε κουβέντα, ούτε που θα πάμε ούτε τίποτα...
εξαφανίστηκε..
και το Μαριώ στεναχωρήθηκε..είχε ντυθεί...άμα την έβλεπες, κολλητή λευκή μπλούζα..και μιλάμε για μπαλκόνια όχι αστεία. η τρελή!
θα γινόταν τζέρτζελο....
όντως κρίμα...πολύ κρίμα...

φιλιά. thanks

Φοίβη είπε...

γειά σου ΣΤΡΑΤΟ μου..
είδες ο Ασπρόπυργος...?
ασπροπρόσωπους μας έβγαλε..


σ ευχαριστώ που είσαι εδώ.

Φοίβη είπε...

γειά σου ΤΟΝΙΑ ξανθέ μου άγγελε.
παιδί του οξυζενέ κι εσύ, με νοιώθεις...
χαίρομαι που ήρθες κι έμεινες και που γελάς και που το λές...
ξανθές ενωμένες ποτε νικημένες...


VENSEREMOS!!!!

Φιλάκι.

Φοίβη είπε...

καλώς το ΝΤΡΟΓΚΜΠΑ μου... το συγγραφέα μου...καμαρώνω που έχω τέτοιο αναγνώστη!
όχι Πολυκαρπέ μου, όχι! δεν είναι να παίζεις μαζί μου. δίνω την ψυχή μου στους ανθρώπους και αν παίξουν...χάνουν! όχι γιατί είμαι μάγκας...αλλά να... η ψυχή είναι πιο δυνατή. όπου βάζεις ψυχή, στο τέλος πάντα κερδίζεις...
θεία δίκη!
θα σε διαβάσω...

kopria είπε...

Εσύ Φοίβη μου γράφεις υπέροχα...

Σε ευχαριστώ για το επικείμενο διάβασμα.. θα περιμένω κριτική

Φιλιά
Ντρογκμπά

Μάτα είπε...

Χιχιχιχι! Ωραία του την έφερες του μπούλη! Οχι παίζουμε!!!

Φιλιά

Theogr ο κηπουρός είπε...

Μήπως έχεις και πελάτη στα Λιόσια, ξέρεις δίπλα στην χωματερή; Πως δεν σκέφτηκες να κατεβάσεις την Μαρία κάτω να σε ξεπροβοδίσει. Πάντως δεν περίμενα κάτι λιγότερο!!! Καλό βράδυ.

Phivos Nicolaides είπε...

Δροσερό κείμενο, Μαγδαληνό!!

Φοίβη είπε...

γειά σου ρε ΜΑΤΑ...
όλοι βοηθησατε...έπεσε και πολύ γέλιο με την δική σου πρόταση..
δεν έκατσε.. αλλα που ξέρεις!
πολύ θα ήθελα να δω την αντίδρασή του...

Φοίβη είπε...

ρε καλώς τον ΚΗΠΟΥΡΟ!!
αυτη η ιδέα σου για το αμάξι...τι να σου πω..ήταν πραγματοποιήσιμη και δεν την άφησα να πέσει κάτω...
Η Μαρία φαγώθηκε να κατέβει μαζί μου, αλλά είχε γίνει τόσο χάλια ο Μανολιος που δε χρειαζόταν..
κρατάω το χαρτί γι αργότερα... αν χρειαστεί φυσικά.
ελπίζω να πήρε το μνμ!

ευχαριστώ σε!

Φοίβη είπε...

γειά σου ΦΟΙΒΟ

σ ευχαριστώ που έρχεσαι....
με τιμά η παρουσία σου.

dsquared είπε...

Αντε καλε, Το τιποτα δεν του εκανες. Ε, αμα τον αφηνες ξεβρακωτο στην πλατεια του Ασπροπυργου και εσυ την εκανες με κωλιες με το impreza του... μπορει να ελεγα οτι το πρατραβξες μια ουλιά!
din

Φοίβη είπε...

χαχαχαχαχ!DIN.....

εμ! τα λένε νωρίτερα αυτά...
όχι ότι είμαι άξια να το κάνω...
αλλά θα πληρώσω...
θα πληρώσω όσα, όσα..

αμα ξεμείνεις απο φράγκα... σφύρα!

φιλιά ρε!

dsquared είπε...

Για σενα κατεβαζω ιδεες στο τζαμπα!
Μονο να ειμαι απο μερια να το απολαμβανω, χα, χα!
Καλη σου μερα
Din

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα!!
Καλή εβδομάδα!!

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα θαρρώ γιορτάζουν οι Μαγδαληνές!!!

οπότε ..περιμένω κέρασμα..

χρόνια πολλά Μαγδαληνή !!