...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Η Μαγδαληνή, η μάνα του Μάνου και τα …..Χριστούγεννα!

-Κα Μαρία?
-Τι είναι πάλι Μαγδαληνή.
-Δεν θα στολίσετε δέντρο εσείς? Οι γειτονιές της Ιερουσαλήμ είναι κατάφωτες!
Εσείς? η μητέρα του Μάνου, και δεν έχετε στολίσει ακόμα δέντρο?
-Εσύ στόλισες?
-Μα φυσικά! στα γενέθλια του Μάνου μου και δεν θα στολίσω δέντρο?
-Και γιατί να στολίσεις Μάγδα μου? Δεν γεννήθηκε ο Μάνος κάτω από δέντρο!
-Ε?
-Τι ε? Μαγδαληνή μου! Δε γέννησα κάτω από δέντρο...
πότε δεν κατάλαβα, τι τους έχει πιάσει όλους και κόβουν τα δέντρα, τα σκοτώνουν και τους κρεμάνε στολίδια..
Το σωστό θα ήταν να τα στολίζουν, αφού τα σκοτώνουν, τη μεγάλη Παρασκευή…
Να βάζουν από κάτω τα κόκκινα αβγά, και τα κρεμάνε στα κλαριά τους αρνίσια μέλη!
-Μα τι λέτε τώρα μητέρα, κοιτάξτε πόσο όμορφα δείχνουν τα μαγαζιά με τα φωτάκια και τα δέντρα!
-Ε! τότε να τα ονομάσουν Μαγαζούγεννα! ή ακόμα καλλίτερα, η χαρά της ΔΕΗ!
-Ο Μάνος ΔΕΝ γεννήθηκε Μαγδαληνή μου 25 Δεκεμβρίου, να είσαι σίγουρη!
-Μα τι λέτε τώρα κα Μαρία? χρόνια γιορτάζουμε τα γενέθλια του αυτή την ημέρα….
-Δεν ξέρω τι γιορτάζετε εσείς, εγώ πάντως γέννησα ΑΝΟΙΞΗ και ουχί χειμώνα…
Δες τις καταγραφές για το άστρο και θα καταλάβεις…
-Και καλά, εμείς γιατί γιορτάζουμε 25 Δεκεμβρίου τα γενέθλια?
-Να ρωτήσεις την <εκκλησία> και τις συνόδους της, για τις διαδικασίες εξάλειψης τον παλαιών θρησκειών…
-Ωχ! κυρία Μαρία μου, πολύ σχολαστική και μίζερη σας βρίσκω.
Η ιδέα είναι που μετράει! Η τιμή που γίνεται στο Μάνο για τη γέννηση του.
-Μπα!?? Και είδες εσύ κάτι τέτοιο? Καμιά τιμή στο νεογέννητο?
Εγώ βλέπω, καταναλωτικό όργιο…
απολύτως, κανένα , θρησκευτικό συναίσθημα….
-Και τι θα έπρεπε να κάνουμε δηλαδή κα Μαρία μου?
-Δεν ξέρω ρε Μαγδαληνή! ο καθένας όπως του υπαγορεύει η ψυχή του…
Μόνο εμένα μη λέτε!… μη με λέτε Εβραία, ή άθεη, ή μίζερη…
Στολίστε εσείς τα δέντρα σας! βγείτε...
πιείτε το Βόσπορο και φάτε τις στάνες της Ρούμελης!
Εγώ….Που πας Μαγδαληνή?
-Να ξεστολίσω κα Μαρία μου… να ξεστολίσω!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: