...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Περνάς απέναντι...

Αναγνώστη μου, εσύ που με διαβάζεις από παλιά με «γνωρίζεις».

Είμαι ένα πλατινέ θηλυκό με ενσωματωμένο μαλακομαγνήτη που ομιλεί με τα ανώτερα πνεύματα.

Όταν γεννήθηκα, ο Ύψιστος και ο Ανταγωνιστής του ήρθαν στη αίθουσα νεογνών και μάλωναν πάνω από το κεφάλι μου για το ποιος θα με πάρει. Μάλωσαν, βρίστηκαν, άκρη δεν βρήκαν και αφού δεν υποχωρούσε κανείς με κατοχύρωσαν μισή - μισή.

Τον τελευταίο καιρό ακούω μια περίεργη φωνή που με παροτρύνει σε αλητείες. Ανησύχησα και ζήτησα ακρόαση από τον Ύψιστο.

-Το φοβόμουν ότι θα έφτανε αυτή η ημέρα (μου λέει ο Ύψιστος όταν του εξομολογήθηκα τι μου συμβαίνει.) Είναι τα κελεύσματα του Άλλου, Αγνόησε τα.

(Μια δέσμη φωτός ενσαρκώνεται στο χώρο και ο εωσφόρος παρεμβαίνει στην κουβέντα.)
Δε θα αγνοείς τίποτα Μαγδαληνή. Θα τα ψάχνεις όλα. Σου έχω κάνει ειδική ρύθμιση ώστε να τα ψάχνεις όλα, όχι μόνο ότι λέει το παπαγαλοκούτι.

-Αυτό είναι το πρόβλημα Βελζέβουλα. Τα ψάχνω όλα κι έχω τώρα έχω και μια extra φωνή που με σκοτίζει.

-Ποια φωνή;
-Τι ποια φωνή ρε λαμόγιο; Εσύ δεν της τα υπαγορεύεις;

-Τι λέτε υπέργηρε; Τι υπαγορεύω; Τίποτα δεν της υπαγορεύω εγώ. Μα πες μου Μαγδαληνή, τι σου λέει;

-Είναι μια φωνή που με παρακινεί να κάνουμε μια πλάκα. Αφού σε απομυζούν και δεν μπορείς να αντιδράσεις δυναμικά, μου λέει, ψήφισε την εγκληματική οργάνωση και στειλτη στην Ευρωβουλή. Τόσο που μας υπολογίζουν οι Ευρωπαίοι, έτσι όπως μας φέρονται, πρέπει να τους στείλουμε το καλλίτερο κομμάτι μας. Το αφαν κατέ της Βουλής.

-Μπουαχαχαχαχαχαχα καλοοοοοοό. Αλλά για ποια τρομοκρατική οργάνωση μιλάει; Την Χ.Α ή την άλλη που έδεσε την χώρα στο άρμα του Δ.Ν.Τ; (ο Ύψιστος τον στραβοκοιτάζει)

-Τι καλό βρε ανόητε! Αφού η φωνή δεν είναι δική μου και δεν είναι ούτε δική σου, ποιος της μιλάει; Ποιος αρχιφασίστας προσπαθεί να την πάει σε δρόμους σκοτεινούς;

-Μην ανησυχείς «σοφέ» Θεέ, φρόντισα για την ξανθιά πριν από σένα! Ξέρω ποιος είναι ο αρχιφασίστας που πιπιλάει το μυαλό της. Είναι η φωνή των ΜΜΕ! Την έχω ρυθμίσει να λειτουργεί ανάποδα. Ότι λέει το παπαγαλοκούτι εκείνη να κάνει το αντίθετο.

Μια ζωή Σατανίες κάνεις, βλάκα! Τώρα που το σύστημα προσπαθεί να την πείσει ότι είναι πολύ κακό πράγμα η δικτατορία, με τις βλακώδεις ρυθμίσεις σου θα μου την κάνεις Εύα Μπράουν.

Η ΦΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ…
Άρωμα σανταλόξυλου πλανάται στον χώρο... Η ΛΙΛΙΘ!

Να τους ψηφίσεις Μαγδαληνή και να πείσεις κι άλλους. Να στείλετε στο Ευρωκοινοβούλιο τους νταγλαράδες με τα μαύρα. Να στείλεις αυτόν που φτύνει και κλοτσάει και τον άλλο να τους κατουρήσει τα χαλιά. Στείλε τους με δάδες και σημαίες να τα κάνουν όλα μπάχαλο.

Να μας πετάξουν από το ευρώ. Το σαθρό ανδροκρατούμενο πολιτικό σκηνικό πρέπει να γκρεμιστεί Το σχέδιο μου είναι να επικρατήσουν οι γυναίκες, να επιστρέψει η μητριαρχία. Έχω στο τιμόνι της Ευρώπης την Αγγέλα-Δωροθέα. Στην Ελλάδα, για τη ΝΔ θα βάλω τη Θεοδώρα, στον ΣΥΡΙΖΑ τη Ζωή, στην Χ.Α. η Ουρανία.

Όχι, όχι, ΜΗΗΗΗΗΗ μη την Ουρανία. (Χορωδία διαβολοαγγέλων)

-Διάβολε, βρες αποδείξεις που να δένουν τις κατηγορίες, συνέλαβε τους διεφθαρμένους του πολιτικού σκηνικού, βγες και πάρε θέση ή βάλε φυλακή τον Σώρρα ή πάρε τα λεφτά. Κάνε κάτι, αν δεν την πείσουμε θα ακολουθήσει την ΛΙΛΙΘ...

-Άδικο θα έχει; Με αυτού του είδους την δημοκρατία, περνάς απέναντι.