...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

ΤΑ ΠΑΝΤΑ Χ...

ΜΑΓΔΑΛΗΝΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ...
-Τι θέτε Ύψιστε;
-Που είσαι τόσο καιρό; Γιατί δεν γράφεις;
-Δεν προλαβαίνω. Έχω δουλειά, πολύ δουλειά.
-Έχεις δουλειά; Δε σε άκουσα να με δοξάζεις!
-Να σας δοξάζω; Πουρκουά;
-Άσε τα πουρκουά και τα περκέ. Ελληνικά να μιλάς. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΗ ΓΛΩΣΣΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Μην επιβεβαιώνεις τη Ρε-πουσ(τ)η...
Να με δοξάζεις γιατί έχεις δουλειά. Άλλοι είναι άνεργοι άποροι.

-Να σας δοξάζω γιατί έχω δουλειά αλλά λεφτά δεν παίρνω; Δουλεύω για να πληρώνω ΦΠΑ,ΟΕΕΕ, φόρο εισοδήματος, φόρο ακινήτων κινητών κι αυτοκινήτων, τέλος επιτηδεύματος. Τέλη, τέλη, τον ατελείωτο έχουν. ΑΪ ΣΙΧΤΙΡ ΠΙΑ...

-Όμορφαααα, μίλα όμορφα κι Ελληνικά Μαγδαληνή. Τι σόι Ελληνίδα είσαι;
-Από το καινούργιο είδος Ύψιστε. Αυτό του εργαζόμενου μη αμειβόμενου.
-Άσε τα λεφτά Μαγδαληνή, αυτά είναι χαρτάκια του διαβόλου. Υγεία έχεις;
-Προσωπική έχω, δόξα σε. Αν ρωτάς για σύστημα Υγείας δεν έχω. Μου κατσίκωσαν και έναν υπουργό τηλεπωλητή που πάει να πείσει ότι θα κάνει δουλειά.

-Με ανέφερε κανείς;
(Μια βαριά μυρωδιά εισβάλει στο δωμάτιο.)
-Όχι εγώ, ο Ύψιστος σας ανέφερε Βελζέβουλα. Πως κι από δω;
-Ε όχι και πως από δω! Αυτά τα μέρη μου ανήκουν. Δε σου πε; Το ‘χασε το εξοχικό στο τάβλι ο δικός σου. 5-4 πλακωτό με παραμάνα. Άσχετος λέμε, άσχετος...

-Τι λέει Ύψιστε; Παίξατε στο τάβλι την Ελλάδα; Χάσατε το μαγαζί γωνία;
-Έκλεψε Μαγδαληνή! Έκλεψε αλλά δεν μπορώ να το αποδείξω. Για μια στιγμή πήρα τα μάτια μου από το τάβλι και άλλαξε θέση στο πούλι. Άλλου ήταν κι έκλεψε και μου πιασε παραμάνα, είναι απατεών μέγιστος, είναι πολιτικός, είναι, είναι… (έλεγε, έλεγε…)

-Άσε ρε Θεέ τα σάπια, εσύ δε λες πως είσαι πανταχού παρών; Πως έκλεψα; Το ‘χασες το μαγαζί και δεν μπορείς να το χωνέψεις. Διακοπές στην Ελλάδα τέλος! Κάτσε στον ουράνιο παράδεισο σου να βαρεθείς μέχρι θανάτου. Θα την κάνω εγώ την Ελλαδίτσα όνειρο.
Καζάνι στους 800 βαθμούς να βράζει. Χάρμα σου λέω, όνειρο...
-ΟΦΟΥΥΥ ΠΑΕΙ Η ΕΛΛΑΣ, ΠΑΕΙ Η ΠΑΤΡΙΣ…
- Θα αντιδράσω Μαγδαληνή μη σκιάζεσαι, πάλι με χρόνους με καιρούς πάλι δικιά μας θα ναι. Θα βάλω τους ρασοφόρους να ξεσηκώσουν το λαό.

-Μμμ σιγά μην κουνηθούν από τον καναπέ οι Ελληναράδες σου! Ρε εδώ τους παίρνουν τα σπίτια τα χωράφια κι αυτοί αραχτοί στην αρπαχτή.
-Ο Ελληνικός λαός είναι σοφός Βελζεβούλ δεν τους ξέρεις εσύ.
-Τι σοφός ρε; Πλάκα με κάνεις; Τι το σοφό κάνουν;
-Δεν αντιδρούν! Δεν βγαίνουν στο δρόμο γιατί είδαν ότι αυτό δε βγάζει πουθενά. Δες στην Αίγυπτο στην Τουρκία, βγήκαν φάγανε ξύλο και χημικά και τίποτα δεν έγινε. Περιμένει ο Έλληνας Βελζεβούλ. Ξέρει, δεν ήρθε ακόμα η ώρα.

-Είναι αλήθεια πως οι δικοί μου απορούν, τι πίνουν οι Έλληνες; Νερό με αρσενικό; Ληγμένα τρώνε; Γιατί δεν αντιδρούν ορέ;
-Σου είπα Βελζεβούλ. Δεν είναι ακόμα η ώρα.
-Εγώ βαρέθηκα να περιμένω, θα δράσω! Δεν αντιδρούν στους πολιτικούς και στο μνημόνιο αντιδρούν όμως άμα τους θίξεις την ομάδα και τα χουνε και με τους φασίστες.
Θα τους βάλω εγώ ένα καλόπαιδο να μαχαιρώσει ένα άλλο και θα σου φτιάξω έναν εμφύλιο που θα τρίβεις τα μάτια σου.

-Τίποτα δε θα κάνεις Βελζεβούλη, δεν θα τα καταφέρεις.
-Πας στοίχημα;
-Πάω.
-Οκ χάνεις τη Συρία από ημίχρονο;
------------------------------------------------------------------------------------------

Καλό φθινόπωρο Αναγνώστη μου. Να χαμογελάς, τους κάνει κι ανησυχούν.