...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Στη χώρα της Μαγδαληνής ο Άδωνης κι ο Γητευτής

Εις τον κήπον της Εδέμ ο Ύψιστος και ο Βελζεβούλ έπαιζαν τάβλι.
Παρακολουθούσε και ο Ιησούς.
-Ρε πατέρα, μην αφήνεις τη μάνα ανοιχτή, θα στην πιάσει. Είναι και ευρύπρωκτος...
-Μπααα ποτέ δεν φέρνει 6άρες, είναι θεϊκή ζαριά αυτή!. Δεν θα την πιάσει.
-Πας στοίχημα; (πετιέται ο Βελζέβουλας.)
-Πάω.
-Ωραία, αν τις φέρω, το υπουργείο Υγείας θα πάει στον ΆΔΩΝΗ.
-Μη πατέρα ΜΗ, έτσι έκανες και με την ΕΡΤ. Μη σου λέω... είναι ευρύπρωκτος θα τις φέρει.
-Μπαααα, εκεί ήθελε 6-5. Εξάρες δεν έφερε ποτέ. Ρίξε.
Έριξε...

Παρμένα τα είχε ο ύψιστος Αναγνώστη μου και είπε να πάρει τη ρεβάνς.
Φέρτε μου τη Μαγδαληνή (πρόσταξε)
Ήρθε μέσα στα μαύρα τα μεσάνυχτα ο Γαβριήλ και να με πάλι στου παράδεισου την πόρτα.
Ανεβαίνω στο γραφείο του. Καπνίζει συνοφρυωμένος. Με κοιτάζει...
-Άκου να πάρει το Υγείας ο ανθυγιεινός! Δε μπορώ να το αφήσω έτσι αυτό.
Κάτι πρέπει να κάνω. Σκέψου.
-Εγώ να σκεφτώ; Εγώ είμαι ξανθιά. Εσείς δεν είστε ο παντογνώστης;
-Εγώ είμαι, αλλά θέλω κάτι να τον τσούξει πολύ. Αυτός είναι τέκνο του Βελζέβουλα και δυστυχώς δεν ξέρω τι ακριβώς να κάνω. Εσύ που έχεις γονίδια και από τους δυο μας μόνο εσύ μπορείς να το σκεφτείς... Θέλω κάτι που να τον τσούξει αλλά συνάμα να κάνει και καλό στον Έλληνα. Σκέψου.
Σκεπτόμουν, σκεπτόμουν...
ΕΥΡΗΚΑ.
-Να δικαιώσεις τον Σώρρα!
-Ποιον; αυτόν που λέει ότι έχει καταθέσει στο όνομα της Ελληνικής Δημοκρατίας 600 δις;
-Ναι Ύψιστε αυτόν. Από ότι ξέρω ο Άδωνης (τρομάρα του) έχει καταθέσει μήνυση για διασπορά ψευδών ειδήσεων κατά της END και του Αρτέμη Σώρρα.
Δώσε εντολή στην δικαιοσύνη να τον αθωώσει. Να βγει στη δημοσιότητα ότι τα λεφτά υπάρχουν και να δεις τι θα πάθει και αυτός και τα υπόλοιπα τσιράκια του ανταγωνισμού.
-Λες ορέ Μαγδαληνή να τον πειράξει;
-θα τον πειράξει δε θα πει τίποτα! ούτε στο δικαστήριο δε θα πάει να υπερασπιστεί τη μήνυση.
-Τώρα λες ξανθά Μαγδαληνή, είναι δυνατόν κάποιος να κάνει μήνυση σε κάποιον άλλο και να μην παραβρεθεί;
-Γιατί Κύριε είναι δυνατόν να έχει εκλεγεί η ΝΔ αλλά να κυβερνάει το ΠΑΣΟΚ;
-Σωστό κι αυτό. Πότε είναι η δίκη;
-28/6/13
-Ωραία, πήγαινε και θα το φροντίσω. Θα σε περιμένω στις 29 να με ενημερώσεις.

Ήρθε ο ίδιος στο δωμάτιο μου πριν από λίγο. Δεν μπορούσε να περιμένει.
-Λέγε τι έγινε; Τα κανάλια δε λένε τίποτα. Κάτι έδειξε στο STAR αλλά για την απόφαση δεν είπε πράμα!
-το δικαστήριο αποφάνθηκε ότι Ο Αρτέμης Σώρρας δεν ψεύδεται. Τα λεφτά δεν αμφισβητήθηκαν. Πρέπει να εξεταστεί το αίτημα του Αρτέμη από την κυβέρνηση.
-Ο υπουργός εμφανίστηκε στη δίκη; Κατέθεσε;
-Εσείς πήγατε Ύψιστε;
-Εγώ Μαγδαληνή έχω δουλειές.
-Κι αυτός το ίδιο.
-Ναι αλλά αυτός κατέθεσε τη μήνυση!
-Δε πα να κατέθεσε, δεν ήθελε δεν πήγε. Μήπως κι ο Στουρνάρας που τον ρώταγε ο Καμμένος στη Βουλή για το ομόλογο που πλήρωσε, απάντησε; Δεν ήθελε να απαντήσει δεν απάντησε! Έτσι είναι στην Ελλάδα, ότι θέλει ο κατακτητής κάνει ο καθένας.
-Μάλιστα. Και τώρα;
-Τώρα τι τώρα;
-Τι θα γίνει με το Σώρρα;
-Δεν ξέρω Κύριε, θα δείξει, αν δεν παίξετε πάλι κανα τάβλι με τον Βελζεβούλ όλο και κάτι καλό θα συμβεί. Αφού το ξέρετε. Η χώρα αυτή ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ...

Υ.σ.
Ψυχανεμίζομαι Αναγνώστη μου πως λες, άσε μας ρε Μαγδαληνή με το Σώρρα...
Τι να σου πω; Αφού έχω να διαλέξω μεταξύ Άδωνη και Σώρρα, προτιμώ τον Σώρρα.
Χίλιες φορές τον Σώρρα.

Έλα να χαμογελάμε...