...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Το στοίχημα...

Μέσα στη μεσημεριανή μπόρα, η φωνή του σκίζει τα ουράνια.
Μαγδαληνήηηη.
(Οι υπόλοιποι το ακούτε σαν κεραυνό, αλλά εγώ ξέρω! Ο Ύψιστος έχει τα μπουρίνια του.)
-Τι συμβαίνει ύψιστε; Μας την έπεσαν οι Τούρκοι;
-Όχι ξανθιά μου. Αυτοί την πέσανε στον Ερντογάν. Εμάς μας την έπεσε η Μαργαρίτα. Θέλει λέει σώνει και καλά, ο Γιωργάκης της να φτιάξει νέο κόμμα!
Έχει πέσει στα πόδια της δικιάς μου και δεν την αφήνει σε ησυχία. Δύο μέρες τώρα της πιπιλάει το μυαλό, κλαίει, απειλεί, λιποθυμάει. Βίκυ Σταμάτη σου λέω... ΒΑΡΕΘΗΚΑ.
-Ποια Μαργαρίτα Ύψιστε; Ποιος; Ποιος Γιωργάκης; Ο Γνωστός;
-Ναι, ναι σου λέω, σήκω. Έλα να ακούσεις.
(Φτάνουμε στον παράδεισο, η Μύριαμ συζητά με την Μαργαρίτα.)
-Ε όχι από τώρα νέο κόμμα! Είπαμε! Ξεχνάνε οι Έλληνες, αλλά όχι τόσο γρήγορα!
-Μα να του δώσουμε την ευκαιρία του παιδιού, να καθαρίσει το όνομά του. Αλλιώς του τα είχανε πει κι αλλιώς τα κάνανε.
Είχαμε σχέδιο εμείς αλλά τον έφαγε ο Χοντρός, ανάθεμα τη φάρα του!
-Μα τζάμπα έξοδα να κάνουμε; Ποιος θα τον ψηφίσει;
-Α μη το λέτε αυτό! Για τους Έλληνες μιλάμε. Μετά την καταστροφή, τον ξαναψήφισαν, τον έβγαλαν βουλευτή! Ψήφισαν Ρεπούση, Κουβέλη, Άδωνη. Ζώα κυρία Μαρία μου, δεν αντιδρούν! Ψήφισαν αντιμνημονιακό Σαμαρά, τους προέκυψε μνημονιακός Στουρνάρας κι αυτοί στον μικρόκοσμο τους κλεισμένοι, βλέπουν Σουλεϊμάνιδες.
-Δεν είναι όλοι έτσι κα Μαργαρίτα. Να με συγχωρεί η χάρη σου. Κάποιοι θα αντιδράσουν.
–Ναι; Και τι θα κάνουν; Σελίδα διαμαρτυρίας στο facebook;
-Κάποιοι υπομένουν παθητικά και κάποιοι καρτεράνε κα Μαργαρίτα μου.
Ξέρεις τι θα πει καρτέρι; Έχεις ακούσει τις παροιμίες του λαού; Το σιγανό ποτάμι να φοβάσαι, λένε. Αργούν αυτοί να ενωθούν, αλλά αν ενωθούν, αν βρεθεί ένας Ηγέτης...
-Με ΑΝ και ΘΑ κα Μαρία μου, εγώ θα τον κάνω και πάλι πρωθυπουργό! Εδώ ακούγετε ότι θα ξαναμπεί στα πράγματα και ο άλλος μπουνταλάς, ο Κωστάκης, θα μείνει ο δικός μου άπραγος; Εγώ σου το λέω και σου το υπογράφω, τα ίδια θα ψήφιζαν οι Ελληναράδες αν αύριο το πρωί είχαμε εκλογές. Μωρέ θα το κάνουμε το κόμμα κι όποιον πάρει ο Χάρος!
-Κοίτα κυρά Μαργαρίτα μου, κοίτα μηδέ σας πάρει ο Χάρος και σας περιλάβει το άλλο Χ.
-Ποιο Χ καλέ; το Άγνωστο;
-Μωρέ γνωστότατο είναι. Πασίγνωστο. Κοίτα μη το ψηφίσουν το Χ.Α. και τρέχετε και δε φτάνετε κυρά σοσιαλίστρια μου.
-Βρε λες; Λες να μην αντιδρούν στα πεζοδρόμια και να πάνε στις κάλπες να ψηφίσουν τα φασισταριά;
-Δε λέω μόνο Μαργαρίτα μου, το φοβάμαι κι όλας. Ακούω τον κόσμο. Αναρωτιέται ποια η διαφορά. Χούντα το ένα, χούντα και τ΄ άλλο. Φοβάμαι μη και πουν: αφού δεν καθαρίζετε εσείς τη Βουλή, θα σας την κάνουμε εμείς καλοκαιρινή. Θα σου κάνουν δήμαρχο Αθηναίων τον Κασσιδιάρη και στο μέλλον θα στον κάνουν κι αρχηγό κόμματος. Μη τον δεις και πρωθυπουργό. Είναι τρελοί οι Έλληνες Μαργαρίτα μου κι όσο δεν αντιδρούν να τους φοβάσαι. Είναι βολεψάκιδες, καναπεδάτοι, δε βγαίνουν στους δρόμους γιατί δε βρέθηκε κανείς να τον πιστέψουν, αλλά μέσα τους αντιδρούν και καρτεράνε. Θα σου ψηφίσουν Χρυσή Αυγή και θα γίνει του Χίτλερ. Μην ξεχνάς πως κάποιοι έχουν στο DNA τους τον Εθνισμό, την υπερηφάνεια για τους αρχαίους προγόνους τους. Μη τον ζορίζεις πολύ τον έλληνα Μαργαρίτα μου, μην τον υποτιμάς.
-Κοντός ψαλμός αλληλούια Μαίρη μου. Πάμε στοίχημα;