...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Επ-Αναστάσιμο...

-Πατέρα το αποφάσισα, φέτος θα αναστηθώ!
-Κάθε χρόνο σου κάνουμε Ανάσταση Μανωλάκη, γιατί λες Φέτος;
-Κάθε χρόνο με ανασταίνουν τα παπαδαριά! Με περιφέρουν με επιτάφιους και εξαπτέρυγα.Φέτος θα αναστηθώ αυτοπροσώπως. Το έχεις υποσχεθεί κι εσύ άλλωστε στους Χριστιαναρέους.
-Ναι παιδί μου, θα αναστηθείς κάποια ημέρα, αλλά όχι εφέτος. Πριν το Σεπτέμβριο δεν μπορεί να αναστηθείς κάνεις. Έχω υπογράψει συμβόλαιο με τον ανταγωνισμό. Μέχρι τον Σεπτέμβριο μόνο θα πεθαίνουν.
-Μα τι είναι το Σεπτέμβριο;
-Αχ Μανωλάκη Υιέ μου Αγαπητέ. Δεν γνωρίζεις τι είναι το Σεπτέμβριο και μου θέλεις αναστάσεις;Έχει εκλογές η Αγγέλα! Το golden girl του Βελζέβουλα, της ξεφύτρωσε τώρα κι ένα κόμμα που υποστηρίζει την επιστροφή στο μάρκο κι είναι να σκάσει η μάγισσα Φούρκα.
-Πάρε τηλέφωνο το Βελζεβούλ να έρθει να μιλήσουμε.
-Τον πήρα το πρωί και ήταν σε αναβρασμό, έχει προετοιμασίες για την υποδοχή της Μάργκαρετ, θα μας πάρει αυτός. Τι τον θέλεις;
-Να λύσουμε το συμβόλαιο. Πρέπει να αναστηθώ φέτος.
-Δε γίνεται Εμμανουήλ αυτό, δεν ήρθε ακόμα η ώρα.
-Ήρθε Πατέρα! Δε βλέπεις τα σημάδια των καιρών; Υποβιβάζεται η ΑΕΚ, εκτός Ευρώπης ο ΠΑΟ, μια κούπα ανηφορίζει στην Τούμπα και μου λες δεν ήρθε η ώρα;
-Μα τι μύγα σε τσίμπησε στα καλά καθούμενα;
-Τα έχω πάρει κρανίο Φάδερ με έναν τύπο. Έναν Σόιμπλε. Τον ξέρεις; Πολύ σπαστικό άτομο. Κακόψυχο απαπαπαπα! Θέλω να αναστηθώ και να τον αντιμετωπίσω.
-Δεν είναι δική σου δουλειά Μάνο μου, εσύ έχεις δικαιοδοσία μόνο στους ανθρώπους και ο Βόλφγκανγκ δεν είναι άνθρωπος. Είναι ο Αρχιστράτηγος των Νεφελίμ. Ρυπαρή φάρα, μην μπλέξεις.
-Δεν μπορώ πατέρα. Πρέπει να πάω να καθαρίσω.Χρωστάει στη Μαγδαληνή λεφτά ο Γερμαναράς και κάνει τον Κινέζο.
-Χρωστάει ο Βόλφγκανγκ στη Μαγδαληνή λεφτά; Από πού;
-Τα χρωστάει στους προγόνους της, στην πατρίδα της.
-Αυτά Υιε μου είναι υποθέσεις του κράτους. Θα τα λύσει η πολιτική ηγεσία. Ήδη έκαναν διάβημα.
-Σκατά έκαναν Πατέρα. Δεν μπορούν να τα βάλουν με τους ισχυρούς. Είναι ανήμποροι.
-Έ, άσε να κάνουν εκλογές να βγάλουν τον Αλέξη να τα διεκδικήσει αυτός.
-Του έχεις εμπιστοσύνη Πατέρα; Είσαι σίγουρος πως είναι άνθρωπος μας;
-Δεν ξέρω γιε μου! Ακόμα κι εγώ που υποτίθεται ότι τα ξέρω όλα, για πολιτικούς δεν υπογράφω!
-Γι αυτό σου λέω πατέρα πρέπει να αναστηθώ να σώσω την Ελλάδα, κινδυνεύει!
-Είσαι σίγουρος πως θέλουν να σωθούν αγόρι μου; Εγώ πολύ χαλαρούς τους βλέπω. Φατμαγκιούλ και facebook, twitter και Σουλειμάν. Που είναι οι άνεργοι; Που είναι οι συνταξιούχοι που είναι όλοι όσοι πλήττονται; Γιατί δεν είναι στο δρόμο;
-Τους πετάνε χημικά, φοβούνται για τη ζωή τους Πατέρα.
-Εμμμμ Μανωλάκη, εμ αγόρι μου, συν Θεό και χείρα κίνει...
Με like επανάσταση δε γίνεται! Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ...

Καλή Ανάσταση Αναγνώστη μου.
(Σηκώσου από καρέκλες, ντιβάνια, πολυθρόνες...)