...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Λαμόγιο από τον τόπο σου κι ας ειν'... φα(σ)κελωμένο

Μαύρο σκοτάδι, ραγδαία βροχή και ομίχλη. Ξαφνικά το δωμάτιο λούζεται στο φως.
Πολύ φως! Αλλόκοτο, εκτυφλωτικό. Δε βλέπω τίποτα αλλά διαισθάνομαι στο δωμάτιο μια παρουσία. Ποιος είσαι;
-Τι ερώτηση κι αυτή; Ξανθιά! Με τόσο φως ποιος λες να είμαι; Ο εωσφόρος είμαι!
-Μπα! Μπα! Πως κι από τα μέρη μας Βελζέβουλα;
-Είδα ωραία βραδιά και βγήκα τσάρκα. Όπως πετούσα πάνω από την Ελλάδα, άκουσα το όνομα μου από χιλιάδες πολίτες. Ο ένας έστελνε τον άλλο σε μένα και όλοι μαζί μου στέλνουν κάποιους 300. Ποιοι είναι αυτοί οι 300 ρε Μαγδαληνή;
-Άσε με τώρα ρε διάολε που δεν τους ξέρεις! Δικοί σου άνθρωποι είναι και πρέπει να τους πάρεις. Να τους πας ΑΛΛΟΥ. (Να φύουνε! να φύουνε!)
-Που να τους πάω παιδί μου; Έχω γεμίσει τα κολλέγια με δαύτους! Χάρβαρντ, Κολούμπια μου το ξέκοψαν. Αν πάω άλλους θα σπάσουν το συμβόλαιο, με απειλούν ότι θα διδάξουν για τον παράδεισο. Αδύνατο! Εδώ θα μείνουν! Εσείς τους ψηφίσατε, εσείς θα τους λουστείτε!
-Υπάρχουν και άνθρωποι που δεν τους ψηφίσανε. Δε τους θέμε, δεν τους θέμε!
Τους θένε οι άλλοι! Δεν είδες τις δημοσκοπήσεις; Μέχρι και ο Κουρέλης έχει ακόμα κόσμο! Ποιος; Ο Κουρέλης που πρώτα μιλάει για κόκκινες γραμμές και μετά υπογράφει με ροζ στυλό τα νομοσχέδια.
-Α! Μια που ανέφερες το Φώτη, δε με λες ρε διάολε, αληθεύει ότι έχει ογδόντα κάτι, ακίνητα γραμμένα στον ΚΙΣ και δεν πληρώνει φράγκο;
-Αααα! Αυτά είναι μυστικές πληροφορίες, δεν μπορώ να σου τα πω. Δεν ξέρεις την παροιμία: κόρακας κοράκου μάτι; -Καλά! Μη μου λες αλλά πάρε τον κι αυτόν και τους υπόλοιπους 299 στις εγκαταστάσεις σου!
-Ένταξη, θα το δούμε.
-Όχι θα το δούμε διάολε! Άμεσα θα το κάνεις, αλλιώς σου στέλνω τώρα κι όλας τον Άδωνη!
-Όχι! Όχι, μην τον Άδωνη! Όχι άλλο Άδωνη. Στάσου κάτι θα σκεφτώ. Μμμμμμ Ο Σαββίδης σ αρέσει;
-Ποιος Σαββίδης;
Ωωωω! Άκου ποιος Σαββίδης! ο Ιβάν παιδί μου, ο Ιβάν ο τρομερός που αγόρασε τον ΠΑΟΚ, το κολλήταρι του δικού σου, του Βλαδίμηρου Πούτιν...
Να σου τον κάνω πρωθυπουργό; Να σου φέρω τους Ρώσους; Ή μήπως προτιμάς τους Κινέζους...
-Τίποτα σε Έλληνα δεν έχουμε;
-Σε Έλληνα; Μμμμμμ, Α ναι! σου χω Σώρρα! Θες Σώρρα;
-Σώρρα; Μα έχει στην ασφάλεια φάκελο κι έχει εισπράξει των ΜΜΕ το φάσκελο! Τι να τον κάνω;
Τι να τον κάνει λέει! Βρε ξανθιά, μόνο ένα ευφάνταστο λαμόγιο μπορεί να τα βάλει με τα κυκλώματα που έχετε μπλέξει! Δε βλέπεις ότι το σύστημα τον φιμώνει; Ότι φιμώνει το υπολογίζει,το φοβάται! Αν δε θες Σώρρα, σου χω Χρυσή Αυγή, θες;
-Ποιους μωρέ; Τους φασίστες;
-Μπουαχαχαχαχαχαα! Πλάκα έχεις ρε Μαγδαληνή, άκου τους Φασίστες! Λες και τώρα έχεις Δημοκράτες! Μπουαχαχαχαχαχαα! Αλλά να σοβαρευτούμε γιατί ξημερώνει. Θέλεις 12θειστές; Πρόσφατα ίδρυσαν κόμμα!
-12θειστές; Με τίποτα! Εδώ με έναν θεό και η εκκλησία μας πνίγει, φαντάσου να μας τα παίρνουν για 12! Άλλο, άλλο, δεν μου κάνουν.
-Ε! άλλο τι άλλο; Ευρωπαίους δε θες, Αμερικάνους Ρώσους δε θες, Κινέζους δε θες, λαμόγιο ή φασίστα δε θες! Τι να σου φέρω;
-Το μη χείρον βέλτιστων! Φέρε το λαμόγιο. Αλλά να είναι Έλλην σε παρακαλώ. Πατριώτης! όχι πράκτορας, όχι μαριονέτα.
Εθνολαμόγιο οριτζινάλε, να μπουρδουκλώσει την Υφήλιο να ξελασπώσω...

ΥΓ.1 Τώρα που είναι άνοιξη και τα μπουμπούκια ανθίζουν, εύχομαι να ανθίσει και ο Μπουμπούκος. Να ανθίσει, να μαραθεί να ησυχάσω!

ΥΓ.2 25η Μαρτίου: το πρωί παρέλαση, το βράδυ Σουλειμάν... μην ξεχαστείς...

ΥΓ.3 Εσύ Αναγνώστη μου να χαμογελάς, διώχνει τα ΝΕΦΕΛΙΜ...