...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Omerta...

Αχός βαρύς ακούγεται πολλά καλάσνικοφ πέφτουν…
Μήνα σε γάμο ρίχνονται; Μήνα σε φαγοπότι;
(Μπουκάρει στο δωμάτιο μου ασθμαίνοντας ο Αρχάγγελος Γαβριήλ.)
Μηδέ σε γάμο ρίχνονται μηδέ σε φαγοπότι!
Ο Ύψιστος κάνει πόλεμο με νύφες και μ αγγόνια.
Πάμε Μαγδαληνή. Σε ζητούν, συσκέπτονται και μαλώνουν.
Ποιοι συσκέπτονται;
Το ΑΙΩΝΙΟ ΤΡΙΟ! Ο Βελζεβούλ, ο Αφεντικός και Jesus ο Υιός του ο αγαπητός.

(Μεγάλη πέραση έχει το τρίο. Τρεις αποφασίζουν εδώ, τρεις και στον Παράδεισο)

Με μεταφέρει στην αίθουσα συσκέψεων του Παραδείσου.
Ακούγονται φωνές. «δεν είναι δικός μου σας λέω, ΔΕΝ είναι.»
Ειρήνη υμίν, (λέω μπαίνοντας κι ο Jesus με στραβοκοιτάζει), η φωνή μου διακόπτει τη βαβούρα. Τι συμβαίνει; Προς τι ο αλληλοσπαραγμός;
-Λέω του Βελζεβούλη να μαζέψει τους ανθρώπους του, να ξεσκεπάσει τον Ευάγγελο τον γιο του Τούρκου. Η Ελλάδα δεν είναι τσιφλίκι του. Δικό μου είναι το μαγαζί. (ο Jesus σε έξαλλη κατάσταση)
-Μα δεν είναι δικός μου. Γιατί δεν με πιστεύεις; (κοπανιέται ο Βελζεβούλης) δεν τον έχω βάλει εγώ.
-Πες μας Μαγδαληνή τέκνο μου, (επεμβαίνει Ύψιστος) τίνος πράκτορας πιστεύεις ότι είναι ο Ευάγγελος; Μπορεί να είναι δικός μας;
-Δικός σας; Με τίποτα! Και ο Κουρέλης να ήσασταν, τέτοιο λάθος δεν θα το κάνατε.
-Βλέπεις Βελζεβούλ; Ζήτησες να φέρουμε τη Μαγδαληνή γιατί είναι αντικειμενική. Ούτε κι αυτή σε πιστεύει. Μάζεψε τον σου λέω. (πετάγεται για μια ακόμα φορά ο Jesus)
-Άκου Μαγδαληνή, (παίρνει το λόγο το αφεντικό της κόλασης) μπορεί το ποιόν του να δείχνει ότι είναι άνθρωπος μου, αλλά δεν είναι! Έχει όλα τα χαρακτηριστικά είναι εγωιστής, είρωνας, αδίστακτος, δολοπλόκος αλλά ΔΕΝ τον ελέγχω εγώ. Μόνος ήρθα εδώ να τους πω ότι βάση έγκυρων πηγών, η επίθεση στα γραφεία του Σαμαρείτη ήταν, δική του δουλειά. Ήθελε ο Τρελλαντώνης να ψηφίσει σε όλες τις κάλπες για να μη δώσει στόχο, αλλά ο Ευάγγελος που δεν εμπιστεύεται κανέναν, του έστειλε προειδοποιητικό μήνυμα. Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια! Και τον Τρελλαντώνη τρομοκρατεί και τον Αλέξη αμαυρώνει.
-Και πως τις έχεις αυτές τις πληροφορίες Βελζέβουλα;
-Πως τις έχω; Άντε καλέ! Πως τις έχω! Τις κρατάω για να κάνω πραξικόπημα όταν έρθει στα πράγματα ο ΣΥΡΙΖΑΣ.
-Είδες, είδες Μαγδαληνή; Είδες; Τα ίδια είπε κι ο άλλος. ΔΙΚΟΣ του είναι.
-Δεν είναι δικός μου ρε γατάκι, πώς να στο εξηγήσω; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!
-Μισό λεπτό κύριοι! μισό να δούμε. Ας τα βάλουμε κάτω:
Άνθρωπός του Παραδείσου λέτε δεν είναι, ο Βελζεβούλ τον καταγγέλλει άρα έχουμε νέο Ανταγωνιστή.
Ποιος μπορεί να είναι; Ποιος να είναι; Βρε ποιός να είναι;
-Μμμμ Το βρήκα! Είναι η ΛΙΛΙΘ ΛΑΜΑΣΘΟΥ!
Ποια είναι αυτή;
- Δεν σου έχει πει ο πατέρας σου; Δε διαβάζεις Λιακόπουλο; δεν παρακολουθείς ΝΕΤ;
-Όχι. Για πες.
-Δεν προλαβαίνω να σου εξηγήσω τώρα, δες το βίντεο, στο τέλος. Ίσως λοιπόν η Λίλιθ, να έχει κάνει κατάληψη στο σώμα ΤΗΣ Γερμανίδας πολιτικού και μέσω αυτής στηρίζεται και κινείται προς ώρας τουλάχιστον, ο γιος του Τούρκου.
-Αν είναι έτσι, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι τώρα, αν γίνει κάτι, θα μπορεί να γίνει μετά τις Γερμανικές εκλογές. Αν πειράξουμε τον Ευάγγελο τώρα θα πέσει η κυβέρνηση. Αυτό δεν το θέλουμε ούτε εμείς ούτε η Ελλάδα, θα γονατίσει η χώρα με μια ακόμα ανούσια εκλογική αναμέτρηση. Omerta λοιπόν μην πέσει η κυβέρνηση.
-Και γιατί να μην πέσει; Να πέσει και να τσακιστεί! Θα αναλάβει τα ινία ο Αλέξης να δουν θεού πρόσωπο οι Έλληνες.
-Ααα Εμμανουήλ, είπατε Αλέξη! Μπορείτε σας παρακαλώ να μου εξηγήσετε για ποιο λόγο δεν ψήφισε υπέρ της παραπομπής του Γιωργάκη; Δεν κατάλαβα. Όλο κάτι μισόλογα λένε.
-Δεν είναι της ώρας Μαγδαληνή, θα σου εξηγήσω αργότερα.
-Μάλιστα! Κι από εσάς υπεκφυγές! Να ξέρετε πάντως, αν δεν ξεκαθαρίσετε τα πράγματα ως τις εκλογές, θα ψηφίσω Μιχαλολιάκο. (Προειδοποιώ και αμαρτία ουκ έχω).
-Ου να μου χαθείς Φασιστόμουτρο!
-Εγώ είμαι Φασιστόμουτρο; Εγώ που…
(Παραλίγο να αρπαχτούμε με τον Jesus αλλά εισέβαλε η Παναγία φωνάζοντας)
Βόμβα! Βόμβα! βάλανε βόμβα στο Mull στο Μαρούσι!
-Έχουμε νεκρούς;
-Όχι, όχι δυο ελαφριά τραυματισμένους securitaδες. Ειδοποίησαν πριν εκραγεί.
Επικρατεί χάος στην Ελλάδα, ξεκαθάρισμα λογαριασμών. Τα μεγάλα κεφάλια σφάζονται.
-Ξεπαστρεύουν τους ανθρώπους μου Μαγδαληνή. Έργο Του είναι, δε βλέπεις; κυνηγάνε τους δικούς μου, τους βάζουν φυλακή. Ο Λαυρέντης, ο Άκης, σε λίγο κι ο πρώην τσάρος μου. Βάζουν φωτιές και γκαζάκια σε σπίτια δημοσιοπλάνων,σε συγγενών πολιτικών, σε πολιτικά γραφεία, σε σπίτια μεγαλοεργολάβων, πριν 2-3 ημέρες σε ακατοίκητο του Μπάμπουλα στα Σφακιά και τώρα βόμβα σε ιδιοκτησία του Πλιάτση (κου).
(Ξαναμπουκάρει η Παναγία στην αίθουσα…)
Βόμβα! Τηλέφωνο για βόμβα στο Καραϊσκάκη!
Στο Καραϊσκάκη; Αυτό έργο του Θεού! Γνωστός Βάζελος! Μαγδαληνή ροκανίζει την καρέκλα μου.
Ησύχασε Διάβολε! (Τον διακόπτει ο ύψιστος.)
Έχει δίκιο η Μαγδαληνή! Αυτά είναι δουλειές της Λίλιθ! Πάλι σε μπελάδες θα μας βάλει το παλιοκόριτσο.
-Τι παλιοκόριτσο ρε Θεέ; Αν την κατασκεύασες όπως λένε, θα μας πάρει τα σώβρακα! Πρέπει να την ξεπαστρέψεις.
-Απα πα, το τέκνο μου; Το δημιούργημα μου; Εδώ δεν ξεπαστρεύω εσένα.
Να αναλάβεις εσύ να την σταματήσεις μέσω της Γερμανίδας της Αγγέλας.
-Και με ποιόν να την σαμποτάρω που δεν έχεις ούτε ένα ουμπαλάτο πολιτικό στο παραμαγαζό σου; Μήπως να βάλω ένα εντελώς βλάκα και να το χειριστώ προσωπικά το θέμα; Ποιόν άλλο βλάκα να βρω; Τον ΓΑΠ τον έκαψα, ο Κουρέλης συγκυβερνάει, μμμμ να κάνω πρωθυπουργό τον Καρατζαφέρη Θεέ; Αυτός δε δήλωσε ότι μια μέρα θα κυβερνήσει και θα δούμε τα αποτελέσματα;
- Τον Καρατζαφέρη πρωθυπουργό; Ε! όχι Βελζέβουλα, αυτό δεν το θέλει ούτε ο Θεός. Εγώ δηλαδή. Άκου ο Καρατζαφέρης πρωθυπουργός!
- Και πως θα την παλέψω την Αγγέλα; Είναι πολύ ισχυρή. Βλάκα δεν έχω, ηγέτη δεν έχω τι να κάνω; Omerta? Επι τω λαϊκώτερον Τουμπεκί; Αυτό να κάνω;

Σπονδή στο Μανιτού να κάνουμε Αναγνώστη μου, να ενωθεί ο Νότος...
Καλή χρονιά, να χαμογελάς.
Έχω αξιόπιστη πληροφορία, η κρίση θα φέρει και καλά!