...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Έναν Σκούφο για την Νέμεση

Καταρρακτώδης βροχή, αστραπές, βροντές…
Είμαι στο μπαλκόνι και απολαμβάνω τα καιρικά φαινόμενα. Βλέπω μια αστραπή και αναμένω τη βροντή. Όμως… αντί για τον κλασικό ήχο, μια φωνή κατακλύζει τους αιθέρες.
Αμαρτωλήηηηη, αμαρτωλήηηη.
Γνωστή φωνή, αλλά δεν μπορεί… δεν έχει λόγο. Λάθος θα κάνω.
Κι όμως! Νέα αστραπή, να σου πάλι η Φωνή.
Αμαρτωλή, αμαρτωλή.
-Θεέ εσείς;
-Εγώ βέβαια! Τι απορείς; Δεν τα έχουμε πει; Εγώ είμαι ο πανταχού παρών. Εγώ είμαι που «ακούω» τις μύχιες σκέψεις σου. Δε με περίμενες;
-Όχι! Γιατί να σας περιμένω; Δεν έχω υποπέσει σε κάποιο αμάρτημα! Εξακολουθώ να είμαι όπως με πλάσατε. Ένας φιλήσυχος άνθρωπος, ένας νομοταγής πολίτης.
Αγαπάω τον συνάνθρωπο μου και δεν επιθυμώ το κακό κανενός. Γιατί με προγκάτε;
-Σε ελέγχω Μαγδαληνή γι αυτή την άνομη χαρά που ένοιωσες, για τις σκέψεις που κάνεις από χθες. Τι συμβαίνει τέκνο μου;
-Δεν είναι μόνο χαρά Ύψιστε, ελπίδα είναι! Μου γεννήθηκε όταν παρακολούθησα στη ΝΕΤ την εκπομπή «μηχανή του χρόνου».
Είχε αφιέρωμα στον Καποδίστρια και ο αφηγητής είπε πως η Φιλική Εταιρεία στα χρόνια της, θεωρούνταν τρομοκρατική οργάνωση. Τι σημαίνει η λέξη τρομοκρατία; Κάτι που τρομάζει το κράτος(!) Αυτό το Τέρας κράτος που με απειλεί καθημερινά. Πώς να μη χαρώ; Λοβοτομή μου έχουν κάνει;
-Ωχ, ωχ, ωχ και βάι, βάι. Γιατί βρε Μαγδαληνή μου, γιατί ξανθομαλλούσα μου βλέπεις τηλεόραση; Δε σου χω πει ότι αυτή η συσκευή είναι μόνο για μελαχρινούς; (Θα πω να βάζουν σήμα ακατάλληλο για ξανθές!)
Η λέξη τρομοκράτης σημαίνει αυτός που «κρατάει» ελέγχει κάποιον μέσω του φόβου. Βρε το ίδιο είναι η Φιλική Εταιρεία και το ίδιο οι σημερινοί τρομοκράτες; Τότε βρε υπήρχε κατοχή από ξένο δυνάστη!
-Και τώρα τι υπάρχει;
-Εεεεε Μαγδαληνή! Οικονομική κατοχή έχετε τώρα αλλά έχετε και δημοκρατία! Να πάτε στις κάλπες και να ψηφίσετε άλλους.
-Καλά τώρα! Πλακά με κάνετε; Το γνωρίζετε κι εσείς ότι η χώρα είναι υπό ολοκληρωτική κατοχή και το ξέρετε πως με τα υπάρχοντα κόμματα ελπίδα δεν υπάρχει, ελέγχονται από τους ισχυρούς, είναι όργανα τους.
Γιατί λοιπόν με κατηγορείτε που χάρηκα όταν έμαθα ότι κάποια από τα αρπαχτικά του τόπου, νοιώθουν τρόμο;
-Είναι αντιχριστιανικό να χαίρεσαι με τον πόνο του άλλου! Αν δεν σου κάνουν, κάνε κάτι να τους σταματήσεις.
-Πώς να σταματήσω τους τεχνοκράτες που επιβάλουν τα μέτρα από την άνεση της θέσης τους;
Αν πάω έξω από τη Βουλή να φωνάξω θα με ψεκάσουν με χημικά. Οι απεργίες μου θα χαρακτηριστούν παράνομες και καταχρηστικές. Δεν έχω τρόπο να αντιδράσω.
Αυτούς δεν τους ακουμπά τίποτα, δεν φοβούνται πως θα χάσουν τη δουλειά τους, πως αν αρρωστήσουν το καλλίτερο που θα τους συμβεί θα είναι να πεθάνουν.
Πώς να μην νοιώσω την άνομη ικανοποίηση τώρα που κάποιοι από το σινάφι νοιώθουν φόβο; Νοιώθουν στόχοι. Θεία δίκη Ύψιστε… ΝΕΜΕΣΙΣ, αυτό σκέφτηκα και χαμογέλασα.
-Τρομοκόριτσο Σίγασε τη φωνή σου! Θα σε λιθοβολήσω! Δεν είναι λύση η βία.
-Ποιος μίλησε για βία Ύψιστε; Μύτη δεν θέλω ν ανοίξει! Να φοβούνται θέλω! Να φοβούνται κάτι κι αυτοί.
-Δεν πιστεύω να είσαι εσύ πίσω από την κατσαρόλα στο mall? θα σε κουρέψω γουλί!
-Ωχ τώρα ύψιστε αφού με ξέρετε! Δεν είμαι ικανή για τέτοια, εγώ και τα κατσαρολικά έχουμε διαταραγμένες σχέσεις.
Το μόνο που θα μπορούσα να κάνω είναι να σας ζητήσω να ανασυστήσουμε την Φιλική Εταιρεία.
Εγώ, λόγω εξωτερικής εμφάνισης, θα είμαι ο Ξάνθος. Εσείς που είστε Ο τα πάντα πληρών, τσακάλι δηλαδή, θα είστε ο Τσακάλωφ! Μας λείπει μόνο ο Σκουφάς.
Γνωρίζετε κάποιον που να πετάει τη σκούφια του;
-ΕΓΩ, ΕΓΩ!!! (εμφανίστηκε ο Λιακόπουλος...)

ΥΣ.
Τρέλα επικρατεί Αναγνώστη μου, τρέλα!
Για να δουλεύω πρέπει να πληρώνω (τέλος επιτηδεύματος). Στο σπίτι που αγόρασα πληρώνω ενοίκιο (ΕΕΤΗΔΕ).Ο Παναθηναϊκός δεν υπάρχει, ο ΓΑΠ είναι αθώος, τα πολυτελή σκάφη δεν έχουν φόρο πολυτελείας, τρέλα σου λέω, τρέλα!
Βρείτε μου το Σκουφά, τώραααααααααα