...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Αρτεμηηηηηή... Σωρριάστηκα!!!

Περασμένα μεσάνυχτα... Βρέχει και φυσάει. Ένας κεραυνός με ξυπνά και μια φωνή ουρλιάζει στ αυτί μου.
-ΕΓΕΡΘΗΤΩΩΩ!
Ανοίγω το αριστερό μάτι και βλέπω δυο μαύρες φτερούγες.
(Φτουυυ απεσταλμένος του Βελζεβούλ.)
-Τι τρέχει φτερωτέ; Τι σκούζεις βραδυνιάτικο;
-Σε θέλει ο Στρατηγός. Παρουσιάσου!
(...με μεταφέρει στα καζάνια της κόλασης, τζακούζι τα έχουν κάνει αλλά ας μη το κάνω θέμα...)
-Ευπειθώς αναφέρω: Στρατιώτης Πεζικού, Μαγδαληνή Φοίβη. Στις διαταγές σας.
-Κόψε την πλάκα Μαγδαληνή. Έχω πρόβλημα και θέλω τη γνώμη σου. Τον είδες τον Αρτέμη;
-Ποιόν Αρτέμη; Το Μάτσα; είναι εδώ;
-Όχι αυτόν Μαγδαληνή! Τον Αρτέμη το Σώρρα. Τον είδες;
-Όχι! Που;
(Ανοίγει την πλάσμα και το Σαράουντ κι ένας τύπος με καθηλώνει στην οθόνη.)
Έχει αυτοπεποίθηση, μιλάει απλά κατανοητά με τσαμπουκά. Πουτινίζει...
Χρυσαυγίτης είναι; (ρωτάω)
-Όχι.
-Συγγενής του G.Sorros;
-Ιδού η απορία Μαγδαληνή! Δεν ξέρω τι είναι! Έχει γνώσεις αρχαίας Ελληνικής τεχνολογίας από τον καιρό του Απόλλωνα. Την πούλησε στους Αμερικανούς που σήκωσαν διαστημόπλοιο στο διάστημα για 17 μήνες χωρίς ανεφοδιασμό!!!
Φοβάμαι Μαγδαληνή! Φοβάμαι πως για μια ακόμα φορά ο Λιακόπουλος δικαιώθηκε.
Φοβάμαι πως ο Αρτέμης είναι ο πολέμαρχος του Θεού! Αυτός που περιμένουν οι συμπατριώτες σου για να σας σώσει.
-Και τι σε σκιάζει εσένα αυτό ; Τι σε πειράζει να σωθεί η Ελλάδα;
-Ααα ξανθιά μου, αν σωθεί η Ελλάδα θα επιστρέψουν να εγκαθιδρύσουν τη βασιλεία τους οι Ελοχίμ και γω θα χω την τύχη του Άκη... (Αχ βρε Τσόχα μου, αχ!) είναι επικίνδυνος ο Αρτέμης. Τον άκουσες τι είπε; «Εγώ είμαι εδώ για να καθαρίσω την κόπρο του Αυγεία»
Τον έχω ικανό να κάνει πραξικόπημα! Να ξαναφέρει τη Χούντα στην Ελλάδα.
-Να την ΞΑΝΑφέρει; Γιατί πότε έφυγε; Τώρα τι πολίτευμα έχω; Δημοκρατία;
-Εεε τώρα Μαγδαληνή! Δημοκρατία! Δεν λέγετε έτσι ακριβώς. Ο ορθός όρος είναι Τρομοκρατία… Είναι έργο των χεριών μου!!! Αλλά δε μου πες! Σ αρέσει ο Αρτέμης; Θα τον ακολουθούσες;
-Τι να σου πω Βελζέβουλα! Κι ο πρίγκιπας του Τσάκα μ άρεσε, αλλά τελικά με πήρε η κακιά η μάγισσα και μ έχει ταράξει στους Αλαφούσκους...

Τι να σου πω… ωραίος ο Αρτέμης κι αν αυτά που λέει είναι αληθινά , αν είναι Εθνοσωτήρας, να Σωρριαστώ, να πέσω χαμηλά, (για πάρτι του εγώ και γάβρος να γίνω να σωθώ…) Πόσα ν αντέξω; Ο ένας Γιωργάκης έγινε καθηγητής κι ο άλλος έχασε τη λίστα! (φήμες λένε ότι την πήρε κατα λάθος, για τύλιγμα ο Κωστάκης που πουλάει ζεστό λουκάνικο έξω από Τη Βουλή...)

Άιντε να σε δούμε κι εσένα ορέ λεβέντη Αρτέμη, προσπάθησε να μας σώσεις κι αν αποτύχεις μη σκας, σου κρατάμε θέση στο ελικόπτερο… ντουγρού κι εσύ για το Χάρβαρντ...