...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Το μήνα που δεν έχει ΡΟ...

Ρίχνω στο κρασί νερό. (λέει ο λαός)

Το μήνα που δεν έχει Ρο ρίχνω ποτήρια με νερό! (και μπάτσες)
Βρε Ηλία! τον Γιωργάκη βρε Ηλία, τον Γιωργάκη...

Το μήνα που δεν έχει Ρο ξεκίνησε και το EURO
Καραγκούνη βλάχο παιχταρά μου, εσύ μόνο να πέφτεις! μόνο να πέφτεις...


Το μήνα που δεν έχει ΡΟ θα έχω νέο αρχηγό...

Ντορούλα μου τα ετοίμασες τα πράγματα; Τους έβαλες όλους μέσα;
-Εγώ τα ετοίμασα! Εσύ τι ετοίμασες;
-Εγώ ρε; Εγώ ετοίμασα το σύνθημα! Άκου εδώ ρε:
Στη νεολαία βάλτε μπάρα
Μην ψηφίσουν τον παpάρα...
η κατάσταση είναι tragic
Για να κερδίσω κάνω magic...

Υ.σ 1
Αλέξη. Άκουσα το μεσημέρι στον real fm τον Στρατούλη να λέει ότι θα βάλεις στο κρασί νερό.
...Στο μεταναστευτικό! Εκεί να το βάλεις το νερό Αλέξη μου, εκεί...

Έχω καταμπερδευτεί Αναγνώστη μου η κατάξανθη η πλατινέ!
Θέλω τον Αλέξη πρωθυπουργό και τον Κασιδιάρη στο μεταναστευτικό!
Πες μου Αναγνώστη μου,
φταίει το οξυζενέ ή υπάρχουν κι άλλοι σαν εμένα out there?

(Αν υπάρχει κανείς ,να πατήσει πετυχησιά,
αν πάλι φταίει το... υγρόν πυρ, πατήστε στο απαπαπαπα....)

Υ.σ.
Για τη φωτό, ταλαιπώρησα (όπως πάντα ) τον σύντεκνο...