...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Εκλογές, Ελλάς and the 9 days of the ass….

Ξύπνησα το πρωί και σκέφτηκα ότι θα είναι μια υποτονική Δευτέρα. Συνήθως πριν και μετά τις εκλογές η αγορά κάθεται. Οι πελάτες μου είναι στην Κομματο κοσμάρα τους.
Ξύπνησα κι είχα μια ξινίλα στη μούρη... Ξέρεις αυτή τη Δευτεριάτικη ξινίλα, αλλά ανάμεικτη με αυτή που έχεις όταν σου έρχεται το εκκαθαριστικό, και μ αυτή που έχεις όταν δεν έχεις δουλειά. Ήταν που ήταν παγωμένη η αγορά λόγω κρίσης προέκυψαν και οι διπλές εκλογές κι έμεινε ακούνητη. (σαν τον Προκόπη ένα πράγμα).
Φτιάχνω καφέ κι ανοίγω το mαil μου. Λήψη αλληλογραφίας! λάμβανα, λάμβανα, λάμβανα, ...13 παραγγελίες! Τις κοίταγα τις ξανακοίταγα.(Μπα θα κοιμάμαι! όνειρο ζω.) Τρίβω το μάτι, το κλείνω, το ξανανοίγω... 13! Κοιτάζω το fax, 7!
Τι έγινε ρε παιδιά;
Πίνω την πρώτη γουλιά του μέλανα ζωμού, στρίβω τσιγάρο και με το που ξεφυσάω τον καπνό της πρώτης τζούρας, χτυπάει το τηλέφωνο.
Έλα Μαγδαληνή, Νενηκήκαμε! φέρε χαρτί!
(ο Νδήτης ο μεγαλοχασάπακλας!)
μέχρι να γράψω τι θέλει, χτυπάει και τ' άλλο.
Έλα Μαγδαληνή Νενηκήκαμε! Φέρε μου...
(ο λαχαναγορίτης ο Συριζαίος ).
Πήρε κι ο Πασοκός ο αγρότης από το Μαραθώνα και η υπάλληλος της πολυεθνικής η Κουβελίτησα. Με πήρε και ο εμποράκος της Αιόλου, ο νέο Χρυσαυγήτης.
Όλοι νικητές ένοιωθαν, όλοι ήταν ανακουφισμένοι και αισιόδοξοι.
Μες την καλή χαρά κι εγώ...
Στην αγορά η ξανθιά ψηφίζει ότι κι αυτοί...
Ψηφίζει ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ, ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ. Όλα τα ψηφίζει η ξανθιά! Εγώ και η θεά Κάλι! (αυτή με τα πολλά τα χέρια )

Ναι, ναι!( έλεγα), ευτυχώς που δε βγήκε ο Τσίπρας, απαπα επικίνδυνος! ... Ναι, ναι! κέρδισε ο Ευάγγελος, κράτησε το κόμμα ζωντανό. Ο Φώτης ο Φωταράς θα βγάλει τη χώρα από την κρίση. (Τι τραβάω η αντιπρόσωπος...)
Πολύ βολικά αυτά τα αποτελέσματα Αναγνώστη μου. Όλοι είναι νικητές! Όλοι είναι χαρούμενοι... Τόσοι νικητές με βάζουν σε υποψίες... Λες; Λες να τα μαγείρεψαν; Διάβασα ότι στη Λαμία συνελήφθη εκλογική αντιπρόσωπος να αλλάζει ψηφοδέλτια άλλων κομμάτων με της ΝΔ. Κι αναρωτιέμαι τώρα η πλατινέ, η νοθεία έγινε άραγε μόνο εκεί που την αντιλήφθηκαν ή ;;;;;;;;
Ψήφισα τον Αλέξη και το ξέρεις Αναγνώστη μου, τον ψήφισα αλλά δε πίστεψα ότι θα βγει. Στο 'χα γράψει: ΣΥΡΙΖΑ από τον παράδεισο, γιατί μέσα δεν πρόκειται να μπούμε.
Ξανθιά, ξε ξανθιά δεν παραμυθιάστηκα.
Θα άφηναν οι καρεκλοκένταυροι να βγει κόμμα που έλεγε ότι θα φορολογήσει τον πλούτο; Θα άφηναν οι Ευρωτρομοκράτες τον ΣΥΡΙΖΑ να βγει και να τα κάνει πλακάκια με τον Πούτιν; Όχι! ήμουν Απολύτως σίγουρη.
Κι όταν λέμε απολύτως, εννοούμε ΑΠΟΛΥΤωΣ...
(γεια σου ρε Βενιζέλε κρυφοκασιδιάρη)
Τώρα εγώ Αναγνώστη μου θα το γράψω κι εσύ πες όοοοτι θες.
Τα σέβη μου στη Χρυσή Αυγή, που πήγε στις φωτιές και βοήθησε στην κατάσβεση.
Σε βλέπω που ξινίζεις Αναγνώστη μου. Ίσως καλά κάνεις.
Θα ήθελα όμως να ξινίσεις τα μούτρα σου και στους Αχαιούς. Σε αυτούς που ψήφισαν και έδωσαν βουλευτική ασυλία στο Γιωργάκη...
Κι αφού αναφέρθηκα στο Γιωργάκη, θα αναφερθώ και στον Γιώργαρο. Το βλάχο το Καραγκούνη τον παιχταρά μου...
Συγνώμη αρχηγέ, που έγραψα: εσύ μόνο να πέφτεις, κολωΕλληνίδα είμαι κι εγώ. Στις χαρές μαζί και στις λύπες χώρια.
Ελλαδάρα, εθνικάρα ομαδαρά μου.

Δεν ξέρω τι θα κάνεις με τους Γερμανούς. Όλοι θέλουμε τη νίκη. Αν δεν την πάρεις, να δώσεις την ψυχή σου, τη φανέλα σου. Θα μου αρκεί...
Καλή επιτυχία.!