...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

ΣΥΡΙΖΑ από τον ΠΑΡΑ..δεισο

Μαγδαληνήηηηηηηη (για μια ακόμα φορά η φωνή του Αρχάγγελου Γαβριήλ με ενημερώνει να τσακιστώ γιατί ο Ύψιστος με καρτερά.)
Τον βρίσκω να τα κουτσοπίνει με τον γεροδιάβολο.
-Τα σέβη μου ύψιστε. Ω Διάβολε! Κι εσείς εδώ?
-Γιατί απορείς τέκνο μου; Εδώ ο Σαμαράς είναι αρχηγός της Ν.Δ. η παρουσία μου εδώ σου έκανε την εντύπωση;
-Όοοοχι, απλά, ναααα (τραύλισα)
-Καλά, ας τα αφήσουμε αυτά τώρα! Κάθισε Μαγδαληνή και άκουσε τι θέλουμε.
Μιλούσαμε για τις εκλογές στην Ελλάδα και θυμηθήκαμε τη στάση σου όλα αυτά τα χρόνια. Αποφασίσαμε να σου επιβάλλουμε αυτή τη φορά, να πας να ψηφίσεις.
Αυτές οι εκλογές δεν είναι σαν τις άλλες, πρέπει να πας και ΘΑ πας!
-Πλάκα με κάνετε Ύψιστε; Τι να πάω να ψηφίσω, δε με εκφράζει κανείς. ΔΕΝ πάω!
-Θα πας!
-Μαααα δεν, δεν υπάρχει κανένας καλός!
-Το μη χείρον Βέλτιστο! (αναφώνησε ένας Αρχαίος Έλληνας από τη σάλα.)
Βρες ένα μικρό κόμμα και ψήφισέ το.
-Ποιο μικρό; Όλα μικρά είναι...
-Έλα τώρα Μαγδαληνή! Ένα σωρό κόμματα δημιουργήθηκαν! Έφτιαξε κόμμα η Σάρα, η Μάρα, ο Βλαμμένος και το κακό συναπάντημα . Κάποιον θα βρεις να ψηφίσεις!
-Μα δεν τους ξέρω. Πως θα τους ψηφίσω;
-Δεν μας αφορά! Βρες τι θα ψηφίσεις!
-Καλά! Αφού επιμένετε κι αφού όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουνε (το δικό σας Βελζέβουλα) θα ψηφίσω βάση επιθέτου! Θα δω τι μου φέρνει συνειρμικά το κάθε επώνυμο.
-Μα είναι τώρα αυτή ώριμη πολιτική στάση τέκνο μου;
-Δεν είναι! Αλλά μήπως είναι ώριμη η στάση όλων αυτών που ψηφίζουν βάση του συμφέροντος; Εγώ μόνο έτσι θα πάω! Πείτε μου τα ονόματα να διαλέξω.
-Βενιζέλος! (μου λέει ο Ύψιστος)
-Ένσταση! ένσταση (αναφώνησε ο Βελζεβούλ) Αυτόν τον λένε Τούρκογλου!
Τούρκογλου; Δεν τον ψηφίζω! ογλού στα τούρκικα σημαίνει γιος. Το γιο του Τούρκου θα ψηφίσω; Με τίποτα! Άλλον.
-Ε τότε ψήφισε Παπαρήγα! που έχει ως συνθετικό το «παπά» , τους λειτουργούς της Εκκλησίας μας.
-Απαπαπαπαπα! Δεν ψηφίζω κάτι με Παπα, μου θυμίζει Παπανδρέου, Παπακωνσταντίνου, Παπαδόπουλο. Δεν την ψηφίζω!
-Να ψηφίσεις Σαμαρά κι άσε τον άλλο να λέει. Είναι δικός μας άνθρωπος!
-Σαμαρά; Σαμαράς είναι αυτός που φτιάχνει σαμάρια... Τα σαμάρια είναι για τα γαϊδούρια..Δεν τον ψηφίζω! Πείτε μου άλλον.
-Να ψηφίσεις το κόμμα της Κατσέλη! Έφτιαξε νόμους και γλιτώνει τον κοσμάκη από τις τράπεζες.
-Μμμμ την Κατσέλη ε; Μπαααα μου θυμίζει αρτοσκευάσματα κι εγώ κάνω δίαιτα. Μακριάαα, μακριάααα.. άλλον...
Οφού ωρε Μαγδαληνή! (αναφώνησε ο Ιούδας), ψήφισε τον Καμμένο.
Μα είσθε τρελός; Καμμένο; Είναι αυτό επίθετο; Κι αν είναι όνομα και πράγμα; Δεν το ρισκάρω! Άλλος.
-Ψήφισε Τσίπρα! (αναφωνεί ο Jesus από το playroom)
Τσίπρα ε? μμμμ Τσίπρας. Μου φέρνει εικόνες στις παραλίες με τσίπουρα και τσιπούρα. Καλό! Αυτόν θα ψηφίσω!
-Τον Αλέξη! Ναι ! (αναφωνεί η Μήτηρ του Jesus) μου αρέσει κι εμένα αυτός!
Είναι νέος, εμφανίσιμος, με καλή άρθρωση και...
-Έχει τσαμπουκά! πετάει γιαούρτια κάνει φασαρία... (διακόπτει ο Βελζέβουλ) κι εμένα μου αρέσει! Αυτόν να ψηφίσεις!
Εσείς τι λέτε Ύψιστε;
-Τι να πω; σαματατζής είναι, δεν μου πολύ αρέσει, αλλά πρέπει να του το αναγνωρίσω. Αγαπάει Αλλήλους, ακόμα και τους μετανάστες. Ψήφισε τον.

Μόλις ο ύψιστος ολοκλήρωσε την πρόταση, έγινε σεισμός μεγάλος, σκοτείνιασε, άνοιξαν οι ουρανοί και με μια φωνή ο Jesus, η Μήτηρ του, ο Ύψιστος και ο Βελζέβουλας αναφώνησαν:
Άρων άρων ψήσισε αυτόν!!!

Υ.σ.
Αν με διαβάζει κανένας κλειδαράς τον παρακαλώ πολύ, θέλω έκπτωση σε λουκέτα.
Στις 6/05/12 έχω να κλειδώσω πολλούς στα σπίτια τους...


Καλό βόλι να σου πω Αναγνώστη μου; Καλά μυαλά; καλά κρασιά;
Τι να σου πω η ξανθιά;