...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Πω πω πω ..Σ εφιάλτη ζω…ξυπνάτε με..


Ο Γιωργάκης πάλι σκέφτηκε….
Σκέφτεται λέει να κάνει σχολή! Να εκπαιδεύει πολιτικούς!…(;)
Γιατί ρε Παναγία μου κυκλοφορεί ακόμα; Γιατί δεν είναι με άσπρες μπλούζες σε ίδρυμα; Σε φυλακή, σε ξερονήσι. ….Πείτε του κάτι, κάντε του κάτι..
(Μπουζί πλατίνες μπιλιοφορους και το λουρί! ..(στο μεγάλο service θέλει άλλαγμα και το λουρί)
Δεν μπορεί να μην κοιμάμαι…
Ο άλλος έκανε εκλογές και ήταν ο μόνος υποψήφιος!
Πάνω από εκατό χιλιάδες άτομα λέει πήγαν και ψηφίσαν.
Δεν μπορεί να αληθεύει!
Έχουν λεηλατήσει τη χώρα, το σπίτι σου και πας και τον πληρώνεις και τον ψηφίζεις;
Ρε σεις πήγατε; Πήγατε και ψηφίσατε; Δε μπορεί ! Μας δουλεύουν!
Δεν μπορεί ! Σ εφιάλτη ζω…
Οι δημοσκοπήσεις δίνουν λέει προβάδισμα στον Σαμαρά…Δεν μπορεί! Δε γίνεται να μην κοιμάμαι !
Εφιάλτη ζω….
Μολότοφ και χημικά στο ΟΑΚΑ.. Ακούω στο ραδιόφωνο τον αγώνα –μάχη μεταξύ των αιωνίων…Αιωνία μου η μνήμη σαν σύλλογος και αιώνια η μαλακία σου ως φίλαθλος..
Εφιάλτη ζω…
άκουσα το άσμα που θα πάει να εκπροσωπήσει την ταλαίπωρη τούτη χώρα στη Γιουροβίζιον… (θα αλλάξω καταγωγή! )
Εφιάλτη ζω ,
Άνοιξα τηλεόραση και νόμιζα πως είμαι στην γείτονα χώρα.. Τούρκικα σήριαλ παντού!
Εφιάλτη ζω,
Βγήκα βόλτα με τα πόδια στην παραλιακή. Κε Δήμαρχε μου Κε Χατζηδάκη μου, κάντε κάτι! Ποδήλατα , καροτσάκια, σκυλιά, πεζοί και παράνομοι μικροπωλητές σκοντάφτουμε ο ένας στον άλλο… Μαζέψτε τα σεντόνια τους από την παραλιακή! Παρακαλώ…

Παρακαλώ και τους πολιτικούς και την αμέτοχη στο οικονομικό μας βάρος εκκλησία . ενημερώστε με
Σ ένα Εφιάλτη ζω ή μήπως τελικά να αλλάξω πλανήτη;