...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

έχουμε Χ.Χ.Δ. το είπε ο ..Κύριος!


(απόσπασμα από συζήτηση με τον… θεό)*

Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο. Να είμαστε υπό την κατοχή των ξένων, ή
υπό την κατοχή των Ελλήνων, (λέμε τώρα) πολιτικών της.
Κανένας τους δε θα υπερασπιστεί το δικό μου συμφέρον. Όλοι θα εξυπηρετήσουν τους δανειστές. Σωστά; (Ορθά τα γράφω αν και καθήμενη.)
Αφού λοιπόν κανένας πολιτικός, κανένα κόμμα, και να θέλει, δεν θα μπορεί να πάρει πίσω τα συμφωνημένα, τότε τι να τις κάνω τις εκλογές; Τι να το κάνω το Ελληνικό κοινοβούλιο; Να πληρώνω ένα διακοσμητικό κτήριο που όλοι μέσα τρώνε με χρυσά κουτάλια. Γιατί;
-Γιατί έχουμε δημοκρατία και πρέπει να έχουμε αντιπροσώπους της.
-Αν αυτό είναι η δημοκρατία, τότε δεν τη θέλω! Θέλω χούντα.
-Κι αυτή την έχεις!
-Μα μου είπες, ότι αυτό είναι η δημοκρατία και γι αυτό και πρέπει να πληρώνω τους χαραμοφάηδες της. Αποφάσισε σε παρακαλώ, τι έχω, δημοκρατία ή χούντα;
-Έχεις Χ.Χ.Δ !
-Τι είναι το Χ.Χ.Δ;
-Χουντεμένη .Χρεοκοπημένη . Δημοκρατία.. Πρέπει να καταλάβεις ότι χρωστάς!
Χρωστάς σε όποιον αναπνέει , πρέπει να πληρώσεις.
-Μα εγώ δεν πήρα τίποτα από κανέναν , πως χρωστάω;
-Οι πολιτικοί είναι οι αντιπρόσωποι της χώρας μας για τους ξένους. Εσύ τους ψήφισες άρα θα πληρώσεις κι εσύ.
-Ναι αλλά εγώ δεν τους ψήφισα, ούτε αυτούς ούτε τους άλλους! Ούτε πήγα στα εκλογικά τους γραφεία να ζητήσω χάρες.
-Δεν έχει σημασία.. ζεις εδώ! Άρα χρωστάς, άρα θα πληρώσεις. Άμα δε σου αρέσει , τα μπογαλάκια σου και στη Μέρκελ…
-Πολύ ωμά τα λες! Τα ισοπεδώνεις όλα, τους σωστούς Έλληνες και τα λαμόγια Έλληνες.
-Ρεαλιστικά μιλάω Μαγδαληνή! Κοντά στα ξερά , καίγονται και τα χλωρά!
-Και γιατί να μην επαναστατήσω; Να ξεσηκωθώ ; να βγω στους δρόμους;
-Γιατί θα σε πατάξουν ! θα στείλουν τους γνωστούς αγνώστους, θα ρίξουν χημικά .
θα μετατρέψουν τις πόλεις σε πεδία μάχης. Ζημιές και τραυματισμοί δηλαδή.
Δεν κάνεις κάτι έτσι! Ο ξεσηκωμός θέλει οργάνωση. Θέλει χρόνο και φυσικά ΗΓΕΤΕΣ !
-Και δε μου λέτε θεέ; γεννήθηκε κανένας τέτοιος ή μόνο Αμερικανάκια παράγει πλέον η πατρίς;
-Διαπλεκομενάκια παράγει η πατρίς, ΑΛΛΑ οι ηγέτες γεννιούνται όταν τους έχουμε ανάγκη. Η μανάδες θα βάλουν τη σπίθα στα παιδιά τους…
Να μεταφέρεις αυτό που είπε η Γοργώ η γυναίκα του Λεωνίδα της ΤΟΤΕ Σπάρτης.
Εμείς οι γυναίκες, γεννάμε τους Σπαρτιάτες….


*Στην προηγούμενη μου ανάρτηση έκανα αναφορά στο θεό της Ελλάδας.
(Ξέρεις τώρα εσύ τακτικέ Αναγνώστη μου, ως Μαγδαληνή μιλάω συχνά με τους Θεούς...)
Με το που το διάβασε με κάλεσε και μου ανέθεσε να σου πω ότι έχουμε Χ.Χ.Δ, ότι πρέπει να κάνεις υπομονή ΑΛΛΑ και να οργανωθείς. Όπως μπορείς…
Μου πε επίσης να χαμογελάς, τους κάνει λέει κι ανησυχούν….

Παραγγελιά του και το τραγούδι! Αν δεν έχεις ακούσει αυτή τη διασκευή, άκουσέ τη...
Το ζήτησε ο Κύριος...