...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

καλά κρασιά....


Αγαπημένε μου αναγνώστη,
καλή χρονιά δε σου γράφω γιατί και να στη γράψω δεν θα τη δεις..
Καλά κρασιά σου εύχομαι, (να τα πίνεις όλο το χρόνο να είσαι στην κοσμάρα σου γιατί εν Ελλάδι αλλιώς δε τη βγάζεις καθαρή).

Τι να σου πω Αναγνώστη μου και τι να σου μολογήσω. Στην αγορά επικρατεί αναβρασμός. Όσοι έχουν επιταγές στα χέρια τους, τις βάζουν την ημέρα της πληρωμής, στα εικονίσματα! Να δώσει η Μεγαλόχαρη να πληρωθούν...

Οι υπάλληλοι στις εταιρείες ζουν με ανασφάλειες. Έχουν κάτι μούτρα μέχρι κάτω από το πάτωμα! Στα πηγαδάκια ακούς :Θα δουλεύω αύριο; Θα πληρωθώ μεθαυρίο;
Στην πολιτική σκηνή παίζεται μια φαρσοκωμωδία άνευ προηγουμένου.
Ακούω ειδήσεις, ακούω τον κόσμο και σιγουρεύομαι. Μας ψεκάζουν με αέριο
Χαϊβάνιτιδας! Δεν αντιδρούμε σε τίποτα.
Θα μου πεις και τι να κάνω; Αφού δεν υπάρχει ένας ηγέτης να μας εμπνεύσει να μας συσπειρώσει.
Έχεις κι εσύ τα δίκια σου καναπεδάτε Αναγνώστη μου αλλά μην φοβάσαι πια. Σωθήκαμε ! βρέθηκε ο άνθρωπος που θα σώσει το καράβι αυτό που λέγεται Ελλάδα, θα το σύρει στο βουνό η ξανθομαλλούσα Τζούλια..
Δε έχεις υπόψη σου μελαχρινέ Αναγνώστη μου τι μπορεί να κάνει ένα ξανθό αιδοίο.
(ή μήπως έχεις;)
Θα μας έσωζε η Τζουλάρα .
Ψηφίστε την ! θα κάνει και κάστινγκ! (το είπε και το δήλωσε, θα γίνει η Θάτσερ της Ελλάδος, θα μας σώσει! )

Μια που μιλάμε για σωτήρες …
Επιστρέφει ο Βγενό! Ομορφάααντρα μουυυυ, θα σου βάλω και φωτό που να φυσάει!
Άιντε Παγωτατζή μου , εσύ κι ο άλλος τραπεζίτης θα μας σώσετε…

Κάποιος να μας σώσει ρε παιδιά!
Που είσαι θεέ της Ελλάδας; Εσύ ο από μηχανής θεός μας!…
Που είσαι ρε Παναγία μου που θα γίνουν εκλογές και θα συγκυβερνήσει ο Τρελαντώνης η Αλέκα και ο Ράιχενμπαχ …..
Το απόλυτο μπάχαλο!
Και ξέρεις τι με σκάει πιο πολύ φίλε μου; Που δε θα γίνει τελικά η καταστροφή του πλανήτη το 2012, …θα ζήσουμε ν ακούσουμε κι άλλα…

Καλά κρασιά σύντροφε, κουράγιο και χαμόγελο.
Πιστεύω ότι η κρίση θα έχει και τα καλά της.
Θα γίνουμε πιο ανθρώπινοι, πιο Έλληνες….