...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Ο αη Βασίλης είναι λαμόγιο ….




Μαγδαληνηηηηη.
Μέσα στα άγρια μεσάνυχτα , για ακόμα μια φορά, μια φωνή μου χαλάει την ηρεμία…
-Τι θε ρε Γαβρίλο; Κοιμάμαι !
-Δεν είμαι ο Γαβριήλ Μαγδαληνή! Το πνεύμα των Χριστουγέννων είμαι…
Ξύπνα, ξύπνα γιατί ο ύψιστος είναι έξαλλος μαζί σου. Δεν έχεις κάνει ούτε μια Χριστουγεννιάτικη ανάρτηση…
-Ρε δε μπα να ναι … Κι εγώ έξαλλη είμαι μαζί του! Του ζήτησα να ξορκίσουμε τη γαβρίλα κι αυτός τι έκανε; Ε; Εξόρκισε τον πρίγκιπα Αλ Σαούντ τον έκανε Αλ Μαιμού-ντ και πρέπει τώρα να αποκαθηλώσω και τη φωτογραφία του.
(Όχι τίποτα δηλαδή.. είναι κι ωραίο αγόρι.. Άηντε να αναλάβει τώρα καμιά Μαρινακόφατσα και να πρέπει να την αναρτήσεις.)
-Δικό σου το λάθος Μαγδαληνή μου, αν είχες κάνει τις αναρτήσεις ο πρίγκιψ θα ερχόταν.
-Άσε με τώρα κύριε πνεύμα μου, δε βλέπεις τι γίνεται γύρω σου; Ο κακός χαμός….
Για τέτοια είμαστε ; Τι σκατά χριστουγεννιάτικο να γράψω;
Δεν τα κατέω εγώ τούτα. Πάντα μου την έδιναν τα Χριστούγεννα.
Φρου - φρου κι αρώματα χωρίς λόγο και ουσία. Ούτε ξέρουμε τι γιορτάζουμε και γιατί. Αφού δε γεννήθηκε ο Χριστιανός 25 Δεκεμβρίου…
Μεταφορά στην ημερομηνία έγινε, γιατί δεν έλεγε ο λαός να πάψει να γιορτάζει τις παλιές γιορτές…Τι να γράψω; Πόσα ψέματα να πω, τι είμαι; Πολιτικός ;
Έβαλα φωτογραφίες , Αγιο Βασίληδες μια χαρά τη βρίσκω τη σελίδα! Τι άλλο θέλει;
-Αααα! Είπες Αγιοβασίληδες και θυμήθηκα, έξαλλος είναι και για τους Αγίους!
Μα είναι φωτογραφίες αυτές που έβαλες στο blog ; Ο άγιος Βασίλης τύφλα στο μεθύσι χεβιμεταλάς με τσιγαριλίκια στο στόμα; Έτσι τιμάς τον Άγιο; Με το να τον κάνεις Καραγκούνη…
-Άσε με τώρα μωρέ, με τον άγιο Μούφα – Τσάκα Βασίλη σου…
την ξέρω την ιστορία του…
Δεν τιμούμε πια τη μνήμη του Βασίλειου του Μέγα από την Καππαδοκία που λέγετε ότι έκανε καλές πράξεις. Το αντίθετο θα έλεγα .
Αυτός πέθανε 1/1/379 και εμείς στη μνήμη του στήνουμε φιέστες με φωταγωγημένα δέντρα……. Ξενόφερτο άγιο δοξολογούμε εμείς. Πολυεθνικό..
-Μην είσαι απόλυτη Μαγδαληνή . Έχει γίνει απλά μία ταύτιση αγίων.
Όταν οι Βόρειοι λαοί κατέκτησαν τον τόπο, έφεραν μαζί τους και τον Άγιο τους! Τον sant Nikola ή santa clous. Έφεραν και το έθιμο με τα έλατα. Δεν είναι τόσο κακό να τους γιορτάζουμε , άγιοι κι οι δύο…
-Δεν ξέρω τι γιορτάζεται εσείς στον παράδεισο Πνεύμα μου. Εμείς πάντως εδώ, γιορτάζουμε τον coca clous.
-Πλάκα έχεις ρε Μαγδαληνή! Ποιος είναι ο coca clous;
Ο coca clous είναι η εξέλιξη μιας μορφής που έκανε την εμφάνιση της το 1915 σε μια φιάλη μεταλλικού νερού .Φορούσε δε, γαλάζια ρούχα!
Μεταλλάχτηκε και Αγιοποιήθηκε το 1931. Φόρεσε τα κόκκινα χρώματα της γνωστής πολυεθνικής, που φορτώνοντας τον με ένα σακί με δώρα και κόκες τον ανακήρυξε σε άγιο της κατανάλωσης….
-Σταμάτα , σταμάτα ! Θα με εξαϋλώσεις ! καταστρέφεις το πνεύμα των Χριστουγέννων…
-Εγώ να σταματήσω πνεύμα μου, αλλά μόνο εγώ δε φτάνω.
Για να μην εξαϋλωθείς, πρέπει και ο Ύψιστος να βάλει το χέρι του. Πρέπει να σταματήσει τους δημοσιογράφους και τους πολιτικούς, Έλληνες και μη.
Και τη κυρα Μούσχουρη να σταματήσει και τη κυρα Μερκοζή.

Αν δεν μπορέσει , πες του τουλάχιστον να σταματήσει τη γη να κατέβουμε…


Καλά Χριστο- ξεμπερδέματα Αναγνώστη μου ..