...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

είπε και ελάλησε....


Σκηνικό Α!

Μαγδαληνηηή…..
(μια μπάσα μελωδική φωνή διασπά τη νυχτερινή σιωπή. Ανοίγω το μάτι,
κοιτάζω γύρω μου, σκοτάδι!… Όνειρο θα ταν (λέω και το ξανακλείνω.)
Μαγδαληνηηή ξύπναααα., ξύπνα σου λέω ! σε θέλει τ αφεντικό.
-Που είμαι ; Ποιος είσαι; Ποιο αφεντικό;
-Ηρέμησε Μαγδαληνή! ο αρχάγγελος είμαι...
-Ποιος Αρχάγγελος; Της Άγγελας; (τη Μέρκελ μου μέσα!) ο Σαρκοζής είσαι;
Ο Γαβριήλ είμαι! Τι Σαρκοζή και Μέρκελ μου τσαμπουνάς; Το επουράνιο αφεντικό σε ζητά! Πάμε σου λέω…
-Τώρα μάλιστα! Δε μας έφταναν τα ευρωπαϊκά αφεντικά, ήρθαν και τα άνωθεν.
Δε μου λες ρε Γαβρίλο, Τι του λείπει του ψωριάρη;
- Οι εκλογές!
( Τώρα μάλιστα! μ έπεισες! Πάμε…)



Σκηνικό Βου.


Τα σέβη μου Ύψιστε. Με ζητήσατε;
-Ναι σε ζήτησα! Αποφάσισα να κάνεις Χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις.
-Ο Χριστός και η Παναγιά! Χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις Εγώ;
-Ο γιος μου και η γυναίκα μου τρέχουν για τις ετοιμασίες, μη τους επικαλείσαι..
ΝΑΙ εσύ! ΕΣΥ θα κάνεις τις αναρτήσεις…
-Μα ύψιστε! Εγώ είμαι πολέμιος των Χριστουγέννων ! δεν ενθυμείσθε ότι τα βάπτισα Μαγαζούγεννα και έρριπτα λίθους εις τους μπλογκοκυβερνήτες που τα εόρταζαν;
Πως θα αλλάξω τώρα στυλ; Τι θα πουν οι μιούτουαλ; Να βάλετε τον Ιώαννη να τις κάνει.
-Αυτός έγραψε την Αποκάλυψη και τρόμαξε τον πλανήτη ολάκερο...
-Να βάλετε τότε τον Λουκά! Μια χαρά παραμυθάκι ευαγγέλιο έγραψε!
-Αυτόν , τον έστειλα να σώσει τη χώρα Μαγδαληνή!
Οι αναρτήσεις είναι δική σου δουλειά ξανθιά μου! Βγάλε ότι άλλη ανάρτηση έχεις και ξεκίνα τα χριστουγεννιάτικα..
-Μα από τώρα Ύψιστε;
-Κι αργά είναι! Βρε δεν είδες τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας σου;
little Anthonie θα ψηφίσουν!
Ξεκίνα τα Χριστουγεννιάτικα! βάζε Αγ, Βασίληδες, βάζε ξωτικά, βάλε μαγικά , χιουμοριστικά , βάλε! βάλε να ξορκίσουμε τη μαυρίλα…
Βάλε χρώμα Μαγδαληνή! ΒΑΛΤΕ χρώμα γιατί ξεβάφουμε…
Ξεβάφει η μνήμη… ξεβάφει η χώρα.
Μη ξεβάψουν οι ψυχές Μαγδαληνή μου! μη ξεβάψουν κι αυτές.
…………………………………………….


Εκτός πλάνου …(στην παράγκα)

Ύψιστε ; μήπως εκτός από τη μαυρίλα να ξορκίζαμε και τη γαβρίλα;
Να χάνει ας πούμε πρωτάθλημα και κύπελλο για όσο κρατά η κρίση;
-Αμαρτωλή ! ζητάς ανταλλάγματα για να κάνεις τις αναρτήσεις ;
-Αααα όλα κι όλα Ύψιστε !…την αδικία δε τη θέλετε κι εσείς…
ο Λουκάς για ένα ευαγγέλιο πήρε ολόκληρη τη χώρα.
Να μην πάρω κι εγώ ένα δεκαετές πρωτάθλημα; Τόσες αναρτήσεις θα κάνω..
-Ξανθούλα, αγαπούλα;
Παρακαλώ ύψιστε!
-πούλα σου λέω, πούλα…