...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Σέρνει καράβι . Σέρνει και κάλπη;





Οι γραφές το λένε ξεκάθαρα .Η Εύα έφαγε πρώτη τον καρπό! Αυτή αντιτάχθηκε στην ιδιοτροπία του Υψίστου να μην του τρων τα μήλα.
Και του δικού μας Υψίστου (πολίτη), γυναίκα του την έκανε! Για την ακρίβεια γυναίκες….
Μπράβο στις κυρίες κι εύγε . Αφού κάποιοι άνδρες καρεκλοκένταυροι δεν τολμούν, ας τολμήσουν γυναίκες. Αφού βγάλαμε το μήλο, ας βγάλουμε και το φίδι από την τρύπα. (μόνο μην τα πάρετε πίσω, μη μας τα γυρίσετε κάποιες…)

Σαν γυναίκα κι εγώ , βάζω υποψηφιότητα αναγνώστη μου και σου ζητώ να με ψηφίσεις για Πρωθυπουργέσα! Θα αλλάξω τον τόπο! Θα σε βγάλω από την κρίση.
Τι; Δε σου γεμίζω το μάτι;
(Ααααα γι αυτό ψήφισες τον Γιωργάκη! Είπα κι εγώ.)

Σου ζητώ να ψηφίσεις στο δημοψήφισμα μου . Εκεί πάνω δεξιά!
(Να σύρω κι εγώ μια κάλπη! Τι μόνο ο Γιωργάκης ; )
Ψήφισε Αναγνώστη μου το κόμμα της Μαγδαληνής!
Μόνο αυτό είναι στο φυσικό του περιβάλλον! Στον ….οίκο ανοχής..
Σκέψου το!
εσύ έμπορε, βιομήχανε, Μινι Μαρκετατζή!… Ψήφισε με .
Είμαι παιδί της αγοράς! Ξέρω από επιταγές και φέσια.. Ξέρω από διαπραγματεύσεις.
Κι εσύ ξανθιά! Θα βρεις την υγειά σου, όπως ο Βαγγέλας αλλάζει τους νόμους, ( κε Μπαξεβάνη τα σέβη μου ) έτσι κι εγώ θα σε κηρύξω το πιο ευφυές πλάσμα.
Κι εσύ μαλλιά! Θα επιβάλω νόμο και θα δίνω φοροαπαλλαγή στις …τρίχες.
Κι εσύ πράσινε φίλαθλε… πρίγκιπες και πριγκηπέσες θα σου γεμίσω την ΠΑΕ.
(αν είσαι γάβρος, μαύρισε με, θα κάνεις να δεις πρωτάθλημα…
θερμή παράκληση, μη ψηφίσεις Τζέφρυ ! θα κάνεις να δεις χώρα!….)


Καλό μήνα .Καλά ξεμπερδέματα αναγνώστη μου .