...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Δεν μας φτάναν τα αιδοία , ήρθαν κι απ την Αραβία!

Δε γράφω για μπάλα, τι να γράψω;
Δεν έχω ομάδα, δεν έχω πρόεδρο, γήπεδο. Έφυγε κι ο Σισέ…
Το μόνο που έχω είναι ένα όνειρο.

Μικρή σιχαινόμουν τα Άρλεκιν και δεν είχα ονειρευτεί ποτέ πρίγκιπα.
Τώρα που μεγάλωσα, (κοίτα πως την πάτησα! ) με βρήκε ο πρίγκιπας εκεί που δεν το φανταζόμουν! Από την ώρα που ο Tσάκα μαν έθεσε την πρόταση , ο πρίγκηψ τρυπώνει στα όνειρά μου.
Έρχεται καβάλα στο λίαρ τζέτ του, μπαίνει στα γραφεία της ΠΑΕ και αγοράζει τις μετοχές του Παγωτούλη, του Τζίτζερ και όλων των άλλων.
Τι πολυμετοχικότητα και αηδίες! Όπου λαλούν πολύ κοκόροι…
Με τη μαντίλα να ανεμίζει στο φθινοπωρινό αγέρι, διασχίζει την παραλιακή κρατώντας στο χέρι τον πάπυρο! Η ΠΑΕ Παναραβικός έχει περιέλθει στην κατοχή του.

Εγώ κι ο Βλάχος μου, ο παιχταράς μου , αγκαλιαζόμαστε.
Σωθήκαμε! Σωθήκαμε !φωνάζουμε εν χωρώ.
Πάω, πάω να πάρω την καινούργια εμφάνιση , μου λέει ο παιχταράς και με αποχαιρετά μ ένα χειροφίλημα.




Έπειτα εμφανίζεται η μεγαλειότητα του, φορώντας πράσινη μαντίλα
Και στο στεφάνι που τη στήριζε είχε περασμένα μικρά πράσινα τριφύλλια.
Τη στιγμή που με πλησίασε , ένας άλλος Άραβας από το Κατάρ τον τράβηξε πίσω.
Κάτω τα χέρια απ τη ξανθιά! Είναι δική μας..
(Που να σε καταραστεί ο Βενιζέλος , παλιο Καταριανέ. )
Βρε άσε τον να με πάρει να τελειώνουμε! Να μου φτιάξει γήπεδο, να μου φτιάξει μαγαζιά στο γήπεδο, να μου φέρει πίσω το Σισέ και τους τίτλους.

Αχ αναγνώστη μου
δε φτάνει που είμαι ξανθιά, Παναθηναϊκός που γουστάρει να πηγαίνει Καραϊσκάκη.
Τώρα θα ονειρεύομαι και Πρίγπηπες; Πόσα ν αντέξω ;
ε; πόσα;


Υ.σ. 1
θα γαβρίσει πάλι ο τίτλος φέτος.
Έχω μια ελπίδα στον ΠΑΟΚ, έχει φτιάξει ομαδάρα και το μόνο που μας χωρίζει είναι ένα Κάπα. Μακάρι να πάει ένας τίτλος στα καρντάσια….
Ο Γάβρος ,γαμώτο, παίζει καλά, είναι καλοστημένος και δε το βάζει κάτω.
Αυτό γουστάρω σ αυτή την ομάδα. Τρώει γκολ και παίζει, δεν κιοτεύει..
Με την Άρσεναλ είχα παράξενα συναισθήματα, σα Πράσινη, ήθελα να χάσει ,
όπως όμως τους έβλεπα με τα μπλε, θυμήθηκα την Εθνική κι ήθελα να κερδίσει.


Υ.σ. 2
Άλλαξα λίγο το blog. Καιρός ήταν!
Ο άρχοντας της μεταμόρφωσης φίλτατος κος baladeur συνέβαλε τα μάλα.
Ευχαριστώ σε , σύντεκνε….



Κοίτα αναγνώστη μου τι μου αφιέρωσε ο Τρικαλινός γάβρος
Xaxaxaxaxaxaxaxa MARKET ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ