...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

15 Οκτώβρη


Κάτι πας να κάνεις παγκόσμιε Αγανακτισμένε.
Διαβάζω στο blog σου, ότι θα κάνεις κίνηση για παγκόσμια διαμαρτυρία
το Σάββατο 15 Οκτωβρίου.
Έλληνα Αγανακτισμένε, δεν έχω διαβάσει κάτι ακόμα για το που και πως..
Εγώ, οι κουκουλοΦΛΩΡΟΙ και τα ΜΑΤ θα είμαστε εκεί….

Όχι για να μη λες, ότι σε αγνοώ!
Πες μου που και πότε, να αγοράσω εξοπλισμό: κράνη , μάσκες..
Να πάρω κι ένα αθλητικό υπόδημα ! που να τρέχω με το δωδεκάποντο ….



υ.σ.
Κε Αστυνομικέ μου, κι εσύ μπάτσε γουρούνι δολοφόνε..
Μα τη πίστη μου δε σε κατανοώ.
Τα μέτρα θίγουν κι σένα! Τι διάολο κάνεις;
-Τι; Έχεις εντολές;
Ξύπνα ορέ! Είναι ευκαιρία η ταμπέλα που χουν κρεμάσει (το μπάτσε, γουρούνι)
να σου αφαιρεθεί . Εκτός και σου αρέσει….




Ένθετο.

Έψαξα κι έμαθα (θανκς Πολύκαρπε) ότι στην πορεία- κίνημα, θα λάβουν δράση οι Αγανακτισμένοι της Θεσσαλονίκης.
Οι Αθηναίοι; οι Σπαρτιάτες; Οι Σύντεκνοι; Οι Μανιάτες;
Αυτοί γιατί όχι;
Α ναι μωρέ ! Είναι γιατί σνομπάρουν το Αμερικάνικο Πρότυπο.

Οργανωθείτε ρεεεεεεεεεε