...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

O Μητσο-τάκης του έρωτα.




Ο Δημήτρης είναι φίλος του σύντεκνου.
Οι φίλοι τον φωνάζουν Μήτσο, ενώ η οικογένεια, Τάκη.
Εγώ, τον βάπτισα Μητσο-Τάκη…
Κρητικός από χωριό , με βαριά προφορά και μια …Αφέλεια να την πω; Γνησιότητα; Κάτι, κάπου ανάμεσα…
Είχε κάτι παραθαλάσσια χωράφια με μουρέλα και αμπέλια . Σα γνήσιος Έλληνας τουριστικής περιοχής, ξεπάστρεψε τα φυτά και φύτεψε …μπετά! Ναι , ναι..
Έχτισε μια μικρή ξενοδοχειακή μονάδα, έτσι την αναφέρει στο internet
(δωμάτια με μια γούρνα-πισίνα θα στα περιγράψω εγώ). Τα έχτισε που λες και πορευόταν κάνοντας λίγο το ρεσεψιονίστα, λίγο το μπάρμαν και πολύ τον batman…
Μαύρη μαυρίλα μες το κατακαλόκαιρο! Πουκάμισο μαύρο, παντελόνι πίσσα , μαύρη κάλτσα και στιβάνι με 40 βαθμούς…
Οφοουυυ!
Μας έρχεται φουριόζος ένα απόγευμα. Θα με πετάξετε στο λιμάνι;
-Μέσα; (Του λέω).
-Α! ξανθιά όνομα και πράγμα η κυρά σου! (λέει στον σύντεκνο)
(Αυτός ο άνθρωπος δε με κοιτάζει στα μάτια. Όταν τον ρωτήσω κάτι, απαντά αλλά απευθυνόμενος στον σύντεκνο, ποτέ σε μένα. Δεν είναι σνομπ! Είναι σεβαστικός! έτσι λέει..)
Να μη στα πολυλογώ, τον <πετάξαμε> στο λιμάνι όπου είχε ραντεβού με μια Θεσσαλονικιά. Τη γνώρισε στο φάτσα-μπουκ ! Τα λέγανε εκεί όλο το χειμώνα και μόλις έπιασε Αύγουστος… να σου η καρντάσενα στη μεγαλόνησο!
-Πως τη λένε; Ρωτάω..
-Τη λένε Γκρέη!
-Καίτη Γκρέη; (ξαναρωτάω)
-Όχι ! Γκρέη είναι το μικρό της όνομα! Μα δεν είναι υπέροχο; Το έχω ερωτευτεί….
-Ρε μπας και είναι κανας γκέι και σου λέει Γκρέη; Δεν ξέρω τέτοιο όνομα εγώ (του λέει ο σύντεκνος και τον μπαρουτιάζει…)
-Να σου παίξω μιά , να σου πω εγώ ! του απαντά ο Μητσο- τάκης.
Κι εκεί που τάχα μου και δήθεν πλακώνονταν, σκύβει ο Μητσο-τάκης κάτω απότομα. ΩΩΩΩχχχχχχ η ΑΣΗΜΙΝΑΑΑΑ! (το λέει κι όπου φύγει -φύγει) …
-Ίντα παθες ορέ; (Του λέω στο αμάξι.)
-Αυτή! Αυτή, ήταν που ήρθε και πέρσι…!!!!!Σανίδωσέ τοοοοο..
(Η Ασημίνα ήταν η περσινή e lover του! Δεν ήθελε ούτε να τη δει ούτε να την ακούσει.)
Χαριτωμένη μου φάνηκε όσο πρόλαβα να τη δω, του λέω.
-Χαριτωμένη; Σιχαμένη είναι !
Χρυσό τον έκανα να μου πει, γιατί τέτοια συμπεριφορά, Δεν έλεγε πράμα!
(Υπέβαλα στο μαρτύριο της καναπεδομουρμούρας τον δικό μου και ομολόγησε.)
Τον έβαζε να… ολοκληρώνει θα στο γράψω αναγνώστη μου, γιατί ο σύντεκνος θα μου βγάλει κόκκινη…. Τον έβαζε που λες αναγνώστη μου , να ολοκληρώνει, στο πρόσωπο της, τρεις φορές τη μέρα! Πρωί, μεσημέρι, βράδυ. Είναι καθαρή πρωτεΐνη το σπέρμα! ( του λέγε) Βάλσαμο για το δέρμα! Γιατί να πηγαίνει χαμένο;
Την ημέρα που έφευγε ήθελε να το μαζέψει σε μπουκαλάκι, να το έχει για μάσκα μετά το ταξίδι…



(σκηνή β)
Την είδα το απόγευμα στο παλιό λιμάνι…
Της έπιασα την κουβέντα σ ένα καφέ. Αποστολή μου να μάθω! Ήταν αυτή η Γκρέη;
Καθόταν μόνη, ήταν ανήσυχη , δεν ήθελε και πολύ προσπάθεια για να πιάσουμε κουβέντα….Είχε γνωρίσει ένα παιδί στο facebook και είχε έρθει να τον συναντήσει.
-και φαινόταν τόσο καλός στο διαδύκτιο! (μου έλεγε)…κάτι θα του έχει τύχει και δεν ήρθε, δεν μπορεί να την έστησε! …
(από τα λεγόμενα της συμπέρανα ότι μάλλον δεν είχε ιδέα ότι <μίλαγε> τόσο καιρό με τον ίδιο άνδρα, Αχ αυτά τα nikname, αχ!)
Γκρέη! Παραλλαγή το όνομα, από το γκρι,( γκρέι )..ασημί, Ασημίνα…
(κι είχε κι ένα δέρμα η συνπρωτευου σίστρια.(!!!).Τι να σου λέω!!! …ΒΙΛΟΥΔΟ!!!)

Το τι έγινε, δε θα σου πω. Μην είσαι κουτσομπόλης!
Εγώ την ιστορία ετούτη στην έγραψα άνεργε και στριμωγμένε οικονομικά Αναγνώστη μου, για να σου δίνω ιδέες να αντεπεξέλθεις τώρα που διανύουμε καιρούς χαλεπούς. Τώρα που η κρίση, μέχρι τσιγάρο θα σε βάλει να κόψεις…
Μα μη σκιαχτείς… Εδώ είμαι εγώ και θα σου δίνω λύσεις!
Αντί να πληρώνεις ενυδατικές κρέμες για να ναι η κυρά καλοβαλμένη…
(ρ) ίστινα!>
(από τη λέξη <επίχριση> μωρέ σύντεκνε, μα που πήγε το μυαλό σου)!!



Υ.σ.1
(απορώ που αναρωτιέσαι σύντεκνε γιατί βάπτισα το φίλο σου Μητσο-τάκη του έρωτα. Αφού είναι φανερά τα γκαντεμο συμπτώματα…!
από τις χίλιες βιτσιόζες στο φατσα-μπουκ , πάλι στην πεο αρμέκτρα έπεσε….)

Υ.Σ. 2
BALADEUR ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΣΕ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΤΌ..
.............................................................

Καλό φθινόπωρο να χουμε…