...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Τίτλος; Δες τη φωτογραφία...



Ας καγχάσω!
Μου ρθες τώρα Αγανακτισμένε να μου πεις γιατί δεν γράφω κάτι σοβαρό.
Ζούμε σε δραματικούς καιρούς μου λες.
Θα σου απαντήσω, γιατί στο ξεκίνημά σου, μου άρεσες.
Έγραφα η ξανθιά: σηκωθείτε από καρέκλες , ντιβάνια, καναπέδες.
Που να το φανταστώ! Σηκώθηκες, δε λέω! Αλλά που πήγες;
Σε ξαπλώστρες , πετσέτες, παραλίες! Πήγες διακοπές…Ε!
Δεν γίνεται αγώνας έτσι μάγκα μου. Καλά είπε εκείνος ο Πάγκαλος τότε…

Βρείτε στόχο! Βρείτε ηγέτη!
Καλή η κατσαρόλα, υπέροχα τα αβγά και τα γιαούρτια, αλλά για να εκτονώνεται ο κάθε πικραμένος . Αλλά δεν χρειαζόμαστε εκτόνωση τώρα. Τώρα χρειαζόμαστε πίεση!
Βλέπω πως, (εσύ, ο Συριζέος, δε ξέρω! ) πως τρομοκρατείς, ρίχνεις αυγά και προπηλακίζεις υπουργούς. Δε θα σου πω πως δε το ευχαριστιέμαι!
Αποτέλεσμα μηδέν όμως….
Οργανώσου! κάνε κόμμα να σε βάλω στη Βουλή. Βρες ηγέτη. Έλληνα.
Όχι Καρατζαφέρη! Έλληνα πραγματικό.( Κανας Καραισκάκης σου βρίσκεται; )
Τι; Δεν είναι καιροί για πρίγκιπες ; ε! τότε δεν είναι και καιροί για δράκους.

(Ψιτ ! Αναγνώστη μου.
Έτσι και μου κάτσει ,της πράσινης, ο πρίγκηψ, θα τον ψήσω να αγοράσει την Ελλάδα ολόκληρη. Θα σε σώσω Ελληναρά μου !
(μόνο η μετοχή της τράπεζας της Ανατολής νομίζεις πως το μπορεί; )
Θα σε σώσω βρεεεεε.)


Τη γνώμη μου για τους πολιτικούς με ρωτάς Αγανακτισμένε μου.
Τι να σου πω;
Είναι όλοι τους Νεφελίμ! Όργανα του σκότους.
(Μη χαμογελάς ειρωνικά, υπάρχει άλλη εξήγηση για αυτά που χρόνια τώρα κάνουν;)
Τι να γράψω ορέ; Δεν τα ξέρεις; Δε τα βλέπεις; Δεν τα διαβάζεις παντού!
Τα σημαντικά , στα γράφουν οι μελαχρινοί…
Άσε να γράφω καμιά ιστοριούλα εγώ, η ξανθιά!
Αν κάνεις κάτι σημαντικό, θα είμαι εκεί.
Μέχρι τότε, θα μαλακομαγνητοιστορίζομαι (!)

Υ.σ.
Βλέπω στα στατιστικά της σελίδας, επισκέψεις από την Γερμανία.
Ένα μήνυμα :
Με ενημέρωσαν ότι μας αποκαλείτε Αλβανούς .
Οι Έλληνες δεν είμαστε Αλβανοί! Είμαστε λαός με ιστορία αιώνων.
Μπορεί να μη μοιάζουμε καθόλου στους Αρχαίους ένδοξους προγόνους μας, αλλά το έχουμε στο dna μας . Το έχουμε αποδείξει κατά καιρούς! Ένας ηγέτης μας λείπει.
(Σ ακούω που λες πως είμαστε λαμόγια!)
Άκου! Ο λαός της χώρας δεν αποτελείται από λαμόγια.
Αυτά είναι στα υψηλά κλιμάκια (μαζί με τα δικά σας)


.........
Δρόσισε!
καλό Φθινόπωρο Αναγνώστη μου.