...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Εδώ..... Βλακάνια!



(Όχι δεν υπάρχει λάθος στον τίτλο, Βλακάνια είμαστε, ουχί Βαλκάνια)

Κυριακή Πρωί!(τι πρωί δλδ, καταμεσήμερο είναι, αλλά εγώ, τώρα ξύπνησα!).
Είμαι που λές αναγνώστη μου στη μαύρη πολυθρονάρα μου, έχω συνδεθεί με το καλαμάκι του φραπέ και επισκέπτομαι το Mediasoup.
Διαβάζω τον τίτλο βλέπω το video και φουρκίζομαι! …
Άκου! άκου ! ή μάλλον, διάβασε! διάβασε! τι έγραφαν...
Επικεφαλής των ΜΑΤ , δίνει εντολή για πετροπόλεμο.
Βάζω το βίντεο … τι να δω; Άλλα αντί άλλων …
Να μη στα πολυλογήσω ( δες το video στο τέλος ) οι αστυνομικοί κινήθηκαν τοιουτοτρόπως για να σωθεί η πλατεία από τους απολίτιστους κουκουλοφόρους.!!
(ρε σεις! Μη σπάτε την πλατεία ΡΕ! Βάνδαλοι , Αχρείοι, Χαϊβάνια…)

Βρε mediasoupίτι μου! άκου βρε άνθρωπε μου. Άκου την ξανθιά .
Ο Αρχιματατζής διέταξε να επιστρέψουν στους κουκουλοφόρους τις πέτρες που τους είχαν πετάξει, γιατί είχανε ξεμείνει από πυρομαχικά και θα καταστρέφανε κι άλλες πλάκες, σκαλάκια, μαγαζάκια …

Ε! Εσεις εκεί ! εκεί , στο Δήμο Αθηναίων !
Μη πετάξετε τα λάφυρα από τον πετροπόλεμο. Βάλτε τα κάπου να υπάρχουν και ενημερώστε τους…
Την επόμενη φορά που θα χρειαστούν πολεμοφόδια, να απευθυνθούν στην σχετική αποθήκη του Δήμου κι όχι στα καταστήματα και στα πεζοδρόμια.
Λιτότητα βρεεεεε. Πρέπει να κόψουμε από παντού!
Κι έχεις και κείνον τον Δημαρά , που πάει στη Βουλή και ρωτάει!:

1. Ποια είναι η επωνυμία συσκευασίας των δακρυγόνων/ χημικών αερίων που χρησιμοποιούν οι αστυνομικές δυνάμεις στις διαδηλώσεις;
2. Αληθεύει ότι η ημερομηνία λήξης τους κυμαίνεται από το 1997 μέχρι το 2000;
3. Ποιοι είναι οι προμηθευτές τους και πόσες ποσότητες έχει προμηθευτεί η Ελληνική Αστυνομία το 2010 και το 2011;
4. Ποιο ποσό έχει δαπανηθεί για την προμήθειά τους τα δύο τελευταία χρόνια;

Εμ τα ληγμένα θα ρίξουνε κύριε Δημαρά μου! Να τα ξεφορτωθούν! Εξ άλλου μας σκέφτονται οι πολιτικοί μας . Σου λέει ο μελαχρινός < το ληγμένο έχει ασθενέστερα αποτελέσματα..>
-Τι; Τι λες Αναγνώστη μου;
Μπορεί είναι περισσότερο δηλητηριώδες το ληγμένο;
Μα και συ πως κάνεις έτσι! Όλο την καταστροφή φέρνεις ! Δες και τη θετική πλευρά!
Θα σε γλιτώσουν μια ώρα αρχύτερα! που να ψάχνεις τώρα για δουλειά…
Αν αρρωστήσεις θα μπεις σ ένα από τα ωραιότατα νοσοκομεία μας και θα την περνάς φίνα. Αν πεθάνεις? ακόμα καλλίτερα! Κι εσύ θα γλιτώσεις από την φοροκαταιγίδα και το κράτος δε θα σε γιατροπορεύει.

Ρωτάει και για τον κατασκευαστή των χημικών!
Μμμμ! Σιγά τα μούτρα που μου θέλει και φίρμες !
Ξανθές πηγές μου ανέφεραν, πως αν το χημικό δεν είναι του γνωστού Γερμανού αρωματοποιού , ούτε που να το δει ο Γιαννάκης .Δεν το θέλει!
Να τα πάν αλλού είπε, Εδώ είναι Βλακάνια και ο βλακάνιος θέλει τον... Γερμανό του.

Ρώτησε Αναγνώστη μου και πόσο κάνουν και πόσα πήραμε..
άπαπαααα!
Κάτσε κύριε Δημαρά μου,κάτσε! ... Βουλευτής είσαι όχι εφοριακός!
Τι θές δλδ ; Τα εν οίκω και εν δήμω;
Μα σε ποια δημοκρατία ζεις;