...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Ανάψτε κανα φως!



Μαύρη μαυρίλα πλάκωσε…
Δ.Ν.Τ. σπρεντ, λουκέτα, ακάλυπτες επιταγές, απολύσεις,
περικοπές μισθών, χρέη, φόροι….
Δεν βλέπω φως! Ανάψτε μου ένα φως….
Από τους πολιτικούς ποτέ μου δεν περίμενα τίποτα. Δεν μπορούν να με φωτίσουν αυτοί. Η εκκλησία ανάβει μεν κεριά, αλλά το φως τους δεν φωτίζει.Μαυρίζουν ακόμα περισσότερο με την κάπνα τους, το προσωπικό μου τούνελ…
Στον κουρνιαχτό ήρθε να προστεθεί η κάπνα του ηφαιστείου και η επιστολή της Ιουλίας στη Βουλή των Ανθελλήνων…
Φως! ανάψτε μου ένα φως….
Με άκουσε η ΔΕΗ και μου έστειλε το λογαριασμό…
όσο βλέπω αυτή την πληρωμή υπέρ της ΕΡΤ …όσο σκέφτομαι ότι πληρώνω την τηλεταβέρνα του Παπαδόπουλου, που πίνει στην υγειά μας, στην υγειά των κορόιδων, τόσο περισσότερο ξανθαίνω….
Μέσα στην αγωνία μου, μέσα στο ψυχολογικό μου αδιέξοδο άκουσα τη φωνή..
(Πολλές φωνές ακούω, λέτε να με κάψουν ως άλλη μάγισσα? Μακάρι…)
- Έχε πίστη Μαγδαληνή, ζουν ανάμεσα μας.
-Ποιοι καλέ? Αυτοί που σουφρώσανε τα λεφτά?
-Ρε ξανθιά, αυτοί που τσακώσαν τον παρά, δεν ζουν ανάμεσα μας. Από πάνω μας ζουν.
-Και τότε ποιοι ζουν ανάμεσα μας ? οι Γάβροι μήπως.
-Μπαααα, τους πέθανες αυτούς.
-Εγώ μωρέ τους πέθανα ;Γιατί επειδή πήρα το πρωτάθλημα ; Εγώ γιάντα δε πέθαινα τόσα χρόνια.
-Τους πέθανες! Άκου με που σου λέω…Τι σόι πρωταθλητής είσαι που δεν μπόρεσες να τους κερδίσεις; Ούτε μέσα στο σπίτι σου δεν τους κέρδισες. Για αυτό πέθανε ο γάβρος…Νοιώθει όπως εσύ όταν κοιτάς το λογαριασμό της ΔΕΗ….
Άλλοι ζουν ανάμεσά μας, και έχε πίστη σ αυτούς, στους Ελωχίμ!. Αναμένουμε τον πολέμαρχο τους να πολεμήσει τα Νεφελίμ και να μας απελευθερώσει.
Όλα όσα γίνονται, είναι το σχέδιο της νέας τάξης, της μαύρης αδελφότητας των Νεφελίμ που θέλουν να αφανίσουν τη ράτσα μας . Αλλά το σχέδιο τους δεν θα πετύχει. Στο λέω εγώ ο Λιακό…
……………………………………………………………………………………….
Ρε εσείς εκεί στο ΕΣΡ…
Εγώ είμαι ξανθιά, και μπορεί να μπερδευτώ και να νομίζω πως ο Καραμανλής και ο Παπανδρέου είναι Νεφελίμ. Μπορεί να μπερδευτώ και να νομίσω ότι ο Καρατζαφέρης είναι Ελωχίμ…Μπορεί να μπερδευτώ και να ψηφίσω την Ιουλία.
Ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Καλά , δεν βλέπετε ? δεν ακούτε? Η λέξη ΜΑΛΑΚΑΣ μόνο προσβάλει ?
Θέλω να κάνω μήνυση σε όλα τα ΜΜΕ που προβάλλουν τα τέρατα που προβάλλουν…

Αποβολή έδωσαν στον ανιψιό μου, γιατί έγραψε στην έκθεση πως όταν μεγαλώσει θέλει να γίνει ΜΕΝΙΟΣ…
Ρε δεν πάτε στο γεροδιάολο? Φταίει το παιδί?
Αν ήμουν πιτσιρίκα και με ρωτούσαν… Τζούλια θα έγραφα ότι θα έπρεπε να γίνω!
Να με κυνηγούν τα γυναικόπαιδα να μου πάρουν αυτόγραφο, να πουλάω dvd και να μην κυνηγάω το κάθε λαμόγιο να μου πληρώσει επιταγή.

Με κρατάνε με λουριά να μην πάω στο σχολείο…
Θέλω να βρω αυτή τη δασκάλα που λέει ότι η λέξη ΓΑΛΑΤΑ είναι σωστή, που λέει ελάτε να με δείτε ΣΤΙΣ μία. Αυτή τη φιλόλογο που απέβαλε τον πιτσιρικά γιατί λέει προσέβαλε το μάθημά της…
Και να πλακώσω και την αδελφή μου θέλω, που θέλει να τον τιμωρήσει…
Μεγάλωσες sister και δε θυμάσαι, αλλά θα σου θυμίζω εγώ.
Κι εσένα και της δασκάλας…
Ζούμε σε ένα γαλαξιακό μπουρδέλο. Τα γεννήματά σας θα είναι ή σκλάβοι, ή μπράβοι…


Ε ναι ρε αναγνώστη! μύγα με τσίμπησε …

43 σχόλια:

IonnKorr είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
IonnKorr είπε...

Αυτοί ζουν ανάμεσά μας

- γάβροι και βάζελοι,
- Πασοκτζήδες και Νουδούδες,
- κλέψαντες και κλεμμένοι
- ΈΡΤες και ΑΝΤΕΝΝΕΣ
- Τζούλια και Πετρούλα
- ΔΕΗ και ΕΥΔΑΠ
- Obama και Putin
- Ελοχείμ και Νεφελείμ

Εμείς που ζούμε?
Στον κόσμο μας!

ΗΩΣ είπε...

Ionn, δεν ζουν ανάμεσά σας, εσείς ζείτε ανάμεσά τους. Δεν το κατάλαβες ότι τα alien είσαστε οι λίγοι σκεπτόμενοι; Δίκιο έχει η Φοίβη, γαλαξιακό μπουρδέλο είμαστε. Δεν αποφάσισα ακόμη ποιός ρόλος είναι καλύτερος, της τσατσάς ή της πουτάνας και τους αλλάζω ακόμη εκ περιτροπής. Πού θα μου πάει όμως, περιορισμένες είναι οι επιλογές, θα το βρω.
Καλησπέρα αμετανόητη, μου έφτιαξες τη διάθεση το πρωί με το σχολιάκι σου :)

Ανώνυμος είπε...

μπερδευτηκα!!!!!!παιδια να οργανωθουμεεεεεεεεεεε εχω φαει τρεις δεν εχω ριξει καμιαααααα!!!!!!λιγη οργανωσηηηηηηη ρεεεεεεεεεεεε

ΠΡΟΒΑΤΟ, ΟΧΙ ΑΡΝΙ είπε...

Αγαπητή φιλο-λόγια, κι εγώ θέλω να σε δω. Δεν έχω γιο στην τάξη σου αλλά με την πρώτη ευκαιρία θα τον στείλω εκεί. Μένιο τον λένε. Κι ο μπαμπάς του, ανορθόγραφα, μοιράζει το γάλα κάθε μεσημέρι στη μία.

Υγ1. Ίαν τον λένε τον μπαμπά του. Οι φίλοι τον φωνάζουν Γιώργο.
Υγ2. Και κάτι ακόμη. Τα παιχνίδια με τις σύνθετες λέξεις του βάλλω είναι επικίνδυνα. Η επιβολή μιας άποψης και η αποβολή αυτών που δε συμμορφώνονται με αυτή, αργά ή γρήγορα, χωρίς αναβολή, θα επιβάλλει ακραίες ως φασιστικές συμπεριφορές στο χώρο (κοινωνικό, οικογενειακό, σχολικό). Καλό είναι να αποφεύγονται.

Αντίλογος είπε...

αδικα σκας.. Ο χαρδαβέλας είπε πως έχουμε πετρέλαιο, χρυσό, ουρανιο, φόσφωρο, καλιο, νατριο, και ότι στοιχείο υπαρχει ή μπορεί να ανακαλυφθεί,παλι θα το έχουμε. απο στιγμή σε στιγμή γινόμαστε ζαμπλουτοι. Τωρα αν αμφισβητήσεις τον ανθρωπο που χαραμίζει το Σαββατόβραδο του για να μας ανοίγει τα ματια με της σοβαρότατες πύλες του, κακό του κεφαλιού σου. Τουλαχιστον αν δε βρούμε όλα αυτα, ας μας ανοίξει μια πύλη να μπούμε μέσα μπας και ησυχασουμε απο τη βλακεία που ακούμε σε 24ωρη βαση και πανελλαδική μεταδοση..

Ευρύνοος είπε...

Τι ψάχνεις, εδώ βγαίνουν και λένε οτι ο κόσμος θα καταστραφεί το 2012..

όχι πείτε μου..
έχετε ξαναδεί καταστροφή κόσμου με ..ραντεβού?

καλό βράδυ αμαρτωλή :)

MINIMARKET είπε...

ΓΙΑΤΙ ΤΗΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ?
Ε!...ΓΙΑΤΙ ?
ΔΕΝ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1 ΜΕΡΑ!!!!
ΘΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΠΑΡΩ .......ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΗΚΩΣΕΙ!!!!
ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ.
ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ......

tania είπε...

καλημέρα φοιβη μου!! εγραψες παλι έγραψες!! φιλακια!!

BUTTERFLY είπε...

Αχ βρε Μαγδαλινη μου, να πω οτι εχεις αδικο;!
Και ειδικα τα παιδια...τι προτυπα να εχουν! Απο οπου και να το πιασεις βρωμαει και θελω κι εγω λιγο φως...
Δεν πειραζει, ας γινουμε εμεις το φως...
Καλημερα!

Ανώνυμος είπε...

ζούμε για να μας τυρανάνε !!!
είναι απαράδεκτοι!!

ναι ...αλλά κι εμείς...... ΞΑΝΘΕΣ

χα!!

καλημέρα ξανθό μου!!
πολλά γλυκά φιλιά!

Μαίρη Τρακάδα είπε...

"Στην υγειά μας" φίλη! Αφού πληρώνουμε που πληρώνουμε μήπως να πηγαίνουμε να τα πίνουμε στου Σπύρου τα Σαββατόβραδα να γλιτώνουμε τα έξοδα;

Α! και πές στην αδελφή σου να πετάξει την τηλεόραση από το παράθυρο! Κι η δασκάλα την ίδια τύχη έπρεπε να έχει αλλά που να βρείς άλλη τώρα; Μπορεί η Ελ-δασκάλα να ξέρει τουλάχιστον κάτι παραπάνω... Υπομονή!

Ανώνυμος είπε...

Δεν μου λες ρε ξανθιά, γιατί εγω προσφάτως το ξάνοιξα λιγάκι και ...δεν :)))))
Ποιός διάολο είναι αυτός ο ΜΕΝΙΟΣ;
Τι άλλο έχω χάσει εκτός από τα αυγά και τα καλάθια;;;;;;;

BALADEUR είπε...

...Μαθαίνουμε για τη ζωή. Discimus vitae, που έλεγε ο Σένεκας. Θα ειπεί πως κάθε γνώση που περνάμε στο παιδί, και κάθε δεξιότητα που του αναπτύσσουμε είναι δεμένα με την πραγματικότητα όπως το νύχι με το κρέας.

Όχι θεωρίες και λόγια. Όχι τα άψυχα και τα νοερά σκύβαλα των βιβλίων, που ούτε καταπίνουνται ούτε μασιούνται. Ξέρεις, έξω από το Ρωμανό το Μελωδό του συναξαριστή, άνθρωπο άλλο που να πήρε κομμάτι χαρτί και να το κατάπιε, για να φωτιστεί και να μάθει; Εγώ δεν ξέρω.

Μάθηση δίκαιη και σωστή σημαίνει ζωντάνεια, αμεσότητα, σφυγμός μαστιγωμένος, κρούση κατά μέτωπο με τα πράγματα. Σημαίνει να πίνουμε στο ποτήρι το ίδιο μας το αίμα.

Μη λησμονούμε πως ο τελευταίος στόχος κάθε παιδείας είναι να διαπλάσει έτσι το νέο, ώστε την ορισμένη στιγμή που θα αποδοθεί στο στίβο της ζωής να μπορεί να προσαρμόζεται στην άγρια ανάγκη των πραγμάτων και των ανθρώπων.

Ωσαν ξαφνικά να τον πετάξουμε πες Ρομβισόνα Κρούσο στο νησί. Και να του ειπούμε:

Τώρα ψάξε να βρείς τον τρόπο για να ζήσεις. Νίκα την πείνα και τη δίψα σου, το κρύο και τη μοναξιά. Νίκα την απειλή του ουρανού και της θάλασσας, και το αρχέγονο τρόμο της ύπαρξης.

Αυτό σημαίνει το discimus vitae. Ο δάσκαλος να’ ναι δύναμη, πράξη ο μαθητής, και το σχολείο γιορτή.

Όμως αυτό ακριβώς το σημείο είναι ο κόμπος, και στο δρόμο του Ηρακλή ο σταυρός. Εδώ προβάλλει η ανάγκη να διαλέξεις ανάμεσα στο σωστό και στο λάθος.

Γιατί το πλήθος οι δάσκαλοι δε μαθαίνουν τα παιδιά για τη ζωή και την πράξη, αλλά για το σχολειό και τα βιβλία. Εγώ σου τα λέω, για να τα ειπώ. Και συ μην σώσεις να τα μάθεις!

Ο Μεγαλέξαντρος, δηλαδή, μένει κόκαλα στη σαρκοφάγο του. Η τρελή Ροδιά του αναγνωστικού μυξοκλαίει στο καφάσι του οπωροπώλη της γειτονιάς. Ο εθνάρχης Βενιζέλος είχε στο μάγουλο ελιά. Τα μαθηματικά μαυρίλα και σάβανα. Και το ρήμα λύω κλίνει τους χρόνους του, αλλά δεν ανοιγοκλείνει τα φτερά του σαν τα περιστέρια. Που ο Σαίκσπηρ τά ΄βαζε όρκο στο στόμα των ερωτευμένων: Μα τα περιστέρια της Αφροδίτης!

Το αντίθετο στο discimus vitae είναι το discimus scholae. Να μαθαίνουμε για το σχολειό. Τι σημαίνει τούτο το παλιό ευαγγέλιο;

Τι σημαίνει ο τύπος χωρίς την ουσία; Ο νυχτερινός περίπατος ανάμεσα σε όρθια λοξοειδή πτώματα; Η ομφαλοσκοπία επ΄ άπειρον; Μήπως και τιναχτεί από τον αφαλό των παιδιών το άχτιστο φως! Τι σημαίνει να κάνεις επανάσταση με άσπρα γάντια; που έλεγε ο Τρότσκι.

(Η επανάσταση γίνεται με αίματα και με λαβωματιές στο στήθος. Μια μονάχα έγινε με σαράντα πήχες δίμιτο λινό, αλέκιαστο και λευκό σαν χιόνι στα όρη. Είναι η Ελληνική επανάσταση με τη φουστανέλλα. Που ξανακούστηκε τέτοιο ανήκουστο, να πολεμάς ντυμένος στα λευκά ! που έλεγε ο Χεμινγκουέι !)...

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΙΑΝΤΙΝΗΣ

ΥΓ.1 Δεν περιγράφω άλλο!!!
ΥΓ.2 Μ' έβαλες στο σβούρο να βρω ποιός είναι ο Μένιος. Έμαθα και κάτι σήμερα...

MINIMARKET είπε...

ΕΝΤΑΞΕΙ ΦΟΙΒΗ, ΜΕ ΚΑΛΥΨΕ Ο BALADEYR!
ΟΠΟΤΕ ΗΡΕΜΩ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΩ ΕΔΩ!

kopria είπε...

Μη βλέπεις Λιακό, μη βλέπεις το εναλλακτικό δελτίο, μη βλέπεις το μεγάλο δελτίο ούτε το μικρό
Πέτα την τη ρημάδα να ησυχάσεις

Αριστοφανης είπε...

hi foxy... perikoloza...

alter ego είπε...

φως ζητάς κι αυτος που το χει , ο Προμηθέας ο δεσμότης, είμαι εγώ.
έλα να το πάρεις ξανθούλα.
δε θα σβησει ποτέ.


μη με σβήσεις.

IonnKorr είπε...

Σβήσε κάνα φως!

Άλλαξε επιτέλους ανάρτηση. Τι θα γίνει? Αδημονούμε!

COSTANTINOS είπε...

το φαναρι του διογενη καλη μου φοιβη

Phivos Nicolaides είπε...

Ανέμενε στην άκρη του τούνελ για το 'άγιο' φως, να φωτιστούμε όλοι αρκούντως δια τα επισωρευμένα δεινά της Ελληνικής οργάνωσης στην οικονομία, την πολιτική, την κοινωνία και όχι μόνον...

Φοίβη είπε...

γεια σου ΙΟΝΝ

σωστά το γράφεις, εμείς στον κόσμο μας και ΟΟΟΛΟΙ αυτοί που στο δικό τους.

Φοίβη είπε...

γεια σου ΙΩ μου
νόμίζω πως αυτή η εναλλαγή ρόλων είναι η πιο σοφή!

Φοίβη είπε...

ΘΕΜΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ

ανάψε κανα φως!!!!

Φοίβη είπε...

γεια σου ΠΡΟΒΑΤΟ καλώς ήρθες.

τα γάλατα! και το λένε και στις διαφημίσεις!!!
έλεος...

Φοίβη είπε...

ΑΝΤΙΛΟΓΕ καλημέρα...
να ανοίξει η Πύλη! ας ανοίξει μια Πύλη κι ας είναι και της κολάσεως.
σίγουρα θα είναι καλλίτερα απο ότι εδώ...

Φοίβη είπε...

ΣΟΦΟΤΡΕΛΕ ΜΟΥ.....
αυτό γι ατο 2012 θα ήθελα να ήταν αλήθεια...
ο αργός θάνατος είναι ο χειρότερος...
ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΛΕΜΕ....


τα φιλιά μου, σε σένα και στη Σαββίνα....

Φοίβη είπε...

ΜΑΡΚΕΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤ

τι τις κάνω τις αναρτήσεις ?
έλα μου ντε...

Φοίβη είπε...

καλημερούδια ΤΑΝΙΑ μου...
ευχαριστώ...

Φοίβη είπε...

ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ μου...
ναι! ας γίνουμε εμείς το φως, η φωτιά που θα φωτίσει τους αποχαυνομένους!!!

Φοίβη είπε...

ΛΕΝΑΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ μου

ξανθέ μου άγγελε....
σε φιλώ...

Φοίβη είπε...

καλώς την ΕΓΩ καλώς και τη ΑΛΛΗ

Αυτό με την Ελ- δασκάλα , έγραψε...

στην υγειά σου....

Φοίβη είπε...

ΦΟΡΑΔΑ μου
καλά είσαι είσαι εσύ εκεί στο ΑΛΩΝΙ...
μη μάθεις για το ΜΕΝΙΟ, κέρδος θα έχεις....

Φοίβη είπε...

τα σέβη μου baladuer ....

Φοίβη είπε...

ΠΟΛΥΚΑΡΠΕ....
Δεν βλέπω τηλέοραση, αλλά δυστυχώς βλέπουν οι άλλοι...

Φοίβη είπε...

ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ..
αλεπού, καλώς σε βρήκα...

Φοίβη είπε...

ΙΟΝΝΝΝ
δεν κανω αναρτήσεις συχνά...
καίγεται η φλάτζα...
ανέμενε...

Φοίβη είπε...

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ μου...
να που κάποιος πρόσεξε το φανάρι...

τα φιλιά μου γαβράκο μου...

Φοίβη είπε...

Φοίβο μας...
στείλτε το φως! δεν την παλευω άλλο...

Phivos Nicolaides είπε...

Καλό Σαββατοκυρίακο εύχομαι!

ΗΩΣ είπε...

Ζαλίστηκα ρε κοπελιά....
Παιδεία ζητάς τελικά; Μπαααααααα, δεν το βλέπω, θέλει να πονέσουμε πολύ ακόμη.
Respect BALADEUR, με τσάκισες. Σωστός, σωστότατος.

MINIMARKET είπε...

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ!!!
ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ!
ΑΓΡΙΕΥΩ ΒΡΕ!!!! ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ!!!!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΟ ( ΨΕΜΜΑΤΑ! ΧΑΧΑΧΑ!!) ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!

Heliotypon είπε...

Παρακάπτοντας με ...βδελυγμία την ποδοσφαιρική ανάρτηση (είμαι αντιποδοφαιρικός τύπος, τι να κάνω!) βρήκα ετούτη πολύ του γούστου μου. Βέβαια, φαίνεται η επίδραση "Λιακό" στο κείμενο, αλλά το παρακάμπτω κι αυτό. Μένω στα υπόλοιπα που τα βρίσκω στον στόχο κέντρο. Μην ψάχνεις πολύ να αναλύσεις τα επί μέρους. Το σύνολο έχει σαπίσει και μάλλον χρειάζεται κάψιμο ή θάψιμο. 'Οπως τα κουφάρια. 3000 χρόνια πολιτιστικής παρουσίας φαίνεται ότι είναι πάρα πολλά και έφεραν τη γήρανση και τον καρκίνο στο κοινωνικό σώμα. Φαίνεται ότι ο θάνατος της φυλής είναι κοντά (σε ιστορική κλίμακα) και αυτό εκδηλώνεται με τη συμπεριφορά μας, που είναι καθαρά αυτοκτονική. Από τα τροχαία και το κάπνισμα, μέχρι την αδιαφορία για τα μέλοντα να συμβούν στο εθνικό τομάρι με την κλασσική στάση του "δε γαμιέται!" που θα έπρεπε να αναγορευτεί σε εθνική ρήση! Χρειάζεται να πω άλλα;