...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Τσέλσι Ντρογκμπά…








Μην ξινίζεις τα μούτρα σου! Δεν είναι άλλη μια ποδοσφαιρική ανάρτηση.
Οι παροικούντες εν τη Κυβερνουσαλήμ γνωρίζουν! Είναι περσινή ευχή…
Περσινή και η ανάρτηση…
Τη σουλούπωσα λίγο και την αναρτώ ξανά. Είχε πέσει απίστευτο γέλιο!

Μεγάλο Σάββατο και η αδερφή μου στην κουζίνα τρέχει να προλάβει . Εγώ με τον γαμπρό μου στο σαλόνι, παρακολουθούμε Αρσεναλ – Τσέλσι.
Εκείνος με την Αρσεναλ, εγώ την Τσέλσι…
Ο αγώνας εξελίσσεται και φτάνουμε στο 84 όπου ο παιχταράς Ντρογκμπά παίρνει τη μπάλα και καθαρίζει τον αγώνα. 1-2!
Ο τρόπος που πανηγυρίζω κλασσικός. Σφίγγω την μπουνιά, σηκώνω το χέρι ψιλά και αναφωνώ yes, yes. Yeeees… …( βαπόρι ο γαμπρός!)
-Να πας στην κουζίνα παλιογκαντέμο! Να φύγεις μπας και χάσετε!
(Δεν είχα πρόθεση να φύγω, αλλά πάνω στην ώρα ακούγεται η ναζιστική φωνή της Φροιλάιν Ντίτριχ, της αδελφής μου!)
-Έλα μωρή αναίσθητη, μωρή γαϊδούρα ! Έλα να βοηθήσεις γιατί εσύ αυτοαποκαλείσαι εγγονή του Ηρώδη, αλλά εγώ θα γίνω Ηρώδης! Έλα να με βοηθήσεις γιατί τα βλαμμένα ( τα ανίψια μου είναι αυτά) λυσσάξανε να κάνουμε κουλούρια, αλλά βαρεθήκανε.
(Τι να κάνω; πάω…Είμαι όμως η μισή στην κουζίνα και η μισή στο σαλόνι να βλέπω την εξέλιξη του μάτς ώσπου με κράζει κανονικότατα η μάνα μου και παλουκώνομαι στο σκαμνί. Έτσι είστε?…Πιάνω και χαράζω στα κουλούρια με το μαχαιράκι, σε άλλα τη λέξη Τσέλσι και σε άλλα Ντρογκμπά. Δεν έχω σκεφτεί τα επακόλουθα*! Το μόνο που θέλω, είναι να δω τα μούτρα του γαμπρού μου το βράδυ όταν θα πάει να φάει κουλούρια….
*(η αδελφή μου και η πεθερά της, είναι θρησκόληπτες και θα μπορούσαν να με αφορίσουν. Ευτυχώς που και οι δύο είναι άσχετες με την μπάλα!.)

Μέσα στη φούρια της η αδελφή μου, φουρνίζει τα κουλούρια και δεν παίρνει χαμπάρι τίποτα. Το βράδυ μετά τους ασπασμούς και τα τσουγκρίσματα αβγών , έρχεται η επιθυμητή στιγμή όπου ο γαμπρός μου πλησιάζει τη πιατέλα με τα κουλούρια….
Μένει το γαμπρουδάκι κάγκελο! Το διαβάζει ,το ξαναδιαβάζει, δεν πιστεύει στα μάτια του! Κρυφογελάει και με κοιτάζει με ύφος. Μου δείχνει με το κεφάλι του, τη μάνα του και την αδελφή μου..
-Θα σε πάρει ο έξω απ εδώ έτσι και σε ανακαλύψουν! Είναι πολλά?(Με ρωτάει)
-Καμιά εικοσαριά! Αν δεν με δώσεις εσύ, χαμπάρι δεν θα πάρουν.
(Ο Ιούδας όμως , καραδοκούσε! Ο μεγάλος ανιψιός μου…)
-Μαμά γιατί έγραψες Ντρογκμπά στα κουλούρια?
-Τι Ντρογκμπά ρε Δημήτρη ? Άσε με τώρα, δεν έχω όρεξη για αστεία!
-Όχι αλήθεια σου λέω μαμά! εδώ γράφει Ντρογκμπά…
-Για να δω ! (λέει η αδελφή μου και περιεργάζεται το κουλούρι)
-Μαγδαληνηηηηηή!!!!!!!!!!!!!!(Έρχεται μπόρα και βροχή, φέρτε τις ομπρέλες!)
-Τώρα να σε δω,( μου λέει ο γαμπρός μου.)

-Τι είναι ρε ? (λέω ατάραχη στην αδελφή μου.)
-Τι είναι το Ντρογκμπά που έγραψες στα κουλούρια?
-Εεεεεε, είναι η λέξη Πάσχα στα Τούρκικα (!)…..


Ο γαμπρός μου στον καναπέ, χτυπιέται στην κυριολεξία…
Ξηροκάρπια ,ουίσκι όλα στη μοκέτα…
Κι εκεί που η αδελφή μου τον ρωτά επισταμένα γιατί γελάει….
-Έχει και με Τσέλσι ! ( πάλι ο ανιψιός μου )
-κι αυτό τι σημαίνει ? με ρωτάει η αδελφή μου, που κάτι δεν της κάθεται καλά.
-Ωχ ρε παιδί μου.. Τσέλσι Ντρογκμπά είναι το καλό Πάσχα στα Τούρκικα!!!!!!!
(Δε θα σας πω για τον γαμπρό μου, έκλαιγε! )

-Και πότε έμαθες εσύ τούρκικα ? (Πετάγεται η συμπεθέρα.)
- Να μωρέ η κα Ντόρα μου το είπε, κι είπα να πρωτοτυπήσω…

Με κοίταζε η αδελφή μου, σου λέει δεν μπορεί, αλήθεια θα είναι…
Δεν μπορεί να έχει κάνει καμιά χοντράδα στα δικά μου Πασχαλινά κουλούρια…
Πέρασε το βράδυ με τον γαμπρό μου να χτυπιέται και να μου λέει Τσέλσι Ντρογκμπά κάθε τρις και λίγο.
(Ρε σταμάτα ρεεεε! θα μας πάρουν χαμπάρι…)

Την Κυριακή το μεσημέρι, μετά το όργιο τοξινών, ήρθε η κα Ντόρα να πει τα χρόνια πολλά…(Εκεί να σας είχα! )
-Χριστός Ανέστη, καλό Πάσχα, αναφωνεί η ξανθιά μου φίλη .
Τσέλσι Ντρογμπά ! (της λέει η συμπεθέρα)….

Περιττό να σας πω τι έγινε!
Πέσαμε κάτω, κι όταν λέω κάτω, κυριολεκτώ! ήταν κι η μπύρα και το κρασί …κλαίγαμε από τα γέλια και οι άλλοι κοίταζαν παραξενεμένοι…
Η κα Ντόρα είχε μείνει άναυδη .
Ανάμεσα σε γέλια και λυγμούς της εξήγησα τι είχε συμβεί…
-Μπρε σαλόζα , μπρε μυαλά ποτέ δεν θα βάλεις εσύ? Εγώ τώρα, τι να την πω τη γυναίκα? Τσέλσι Ντρογκμπα να την πω? Μπρε Μαγδαληνή, μπρε σωστό δεν ήτανε αυτό που έκανες… Πολλούς Κωνσταντινοπολίτες μπρε έχει η γειτονιά! Φαντάζεσαι να το πει και σε κανέναν άλλον? Να της το πεις τζιέρι μου, ωραίο πράγμα δεν είναι να την γελάει ο κόσμος.
…………………………………………………………………………..
Τα μπάλωσε η κα Ντόρα! Της είπε ότι είχα καταλάβει λάθος.
Δεν υπήρχε περίπτωση να της πω την αλήθεια! θα ξαναγιορτάζαμε τη Σταύρωση…



Τσέλσι Ντρογκμπά και καλή Ανάσταση σε όλους μας!

50 σχόλια:

BALADEUR είπε...

Μπα σε καλό σου!
Με ισοπέδωσες πλήρως!
Έχω πέσει στο πάτωμα!
Άκου τί σκέφτηκε.
Φέτος τί θα γράψεις στα κουλούρια;

Ανώνυμος είπε...

θα επαναληφθω!!

Τσελσι Ντρογμπα ξανθια μου!!!
κι ομορφα να περασεις!

IonnKorr είπε...

"Χρεοκοπία και πτώχευση"!

Υ.Γ. Σημαίνει "Καλό Πάσχα 2010" στα νεοελληνικά.

ria είπε...

ωραίος ο γαμπρός σου, δε σε κάρφωσε!

άντε βρε, τσέλσι ντρογκμπά!

BUTTERFLY είπε...

Εισαι Θεα! Γελαω σαν ηλιθια μεσα στο γραφειο! Τι ατακτο πλασματακι!
Καλη Ανασταση και Καλο Πασχα η αν θες Τσελσι Ντρογκμπα!!!!

humanity είπε...

AAAA!!! "ΘΑΥΜΑ-ΘΑΥΜΑ"! ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΑΦΩΝΗΣΕΙΣ!!
ΧΑ ΧΑ !ΜΕΓΑΛΗ ΦΑΣΗ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΤΟ ΟΛΟ ΣΚΗΝΙΚΟ!!
ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΜΕΛΕΝΙΑ!!!
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

Να υποθέσω οτι το "άντε γεια", είναι το "Πανάθα...Σισέ";;;
Αυτό το yes, yes, yeeeeessss, περισσότερο σε οργασμό μου φέρνει παρά σε πανηγυρισμό.
Το ζεις πολύ το παιχνίδι βρε κουμπάρα (καλά κάνεις).
Κάθε γκολ και οργασμός...
Στον τελικό θα σας κιτρινίσουμε κουμπάρα. Ετοιμάσου για πολλαπλούς!
Στην υγειά μας.

Emperor είπε...

Τώρα γελάω. Οι ευχές μετά. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!

tania είπε...

KAΛΟ ΠΑΣΧΑ ! ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !! ΦΟΙΒΗ ΜΟΥ !! ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!! ΦΙΛΙΑ.

Emperor είπε...

Και τώρα που χόρτασα γέλιο, οι ευχές. Καλό Πάσχα νεαρά μου και Καλή Ανάσταση! Φιλιά! :-)

MINIMARKET είπε...

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΦΟΙΒΗ ΜΟΥ!!!!
ΚΑΙ ΕΔΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΕΙΣΑΙ?
ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ!!!!!!!

( fortounata) είπε...

τσέλσι-ντρογκμπά κούκλα μου, και να είσαι καλά.καλή ανάσταση,φιλάκια.

ΗΩΣ είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Στο τέλος θα μάθω και ποδόσφαιρο ρε ξανθιά, έλεος!!!!!
Τσέλσι Ντρογμπα λοιπόν......

IANIS (Giannis Doganis) είπε...

Να έχεις μια υπέροχη και καθ' ολική ανάσταση και αφυπνιση
που να την ζήσεις στα πάντα, σε όλη της την έκταση και με όλη την σημασία της λέξης.

Και μη ξεχνας το… μοτο σου:
“Δεν πιστεύω σε τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη!”

citizen είπε...

Λοιπόν ξανθιά αμαρτωλή Κασσιανή, ο φούρναρης της γειτονιας μου (γνωστός βαζελος) χθες έφτιαξε με ζύμη κουλουριών σε μια λαμαρινα τη φράση
«Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΦΕΤΟΣ» .
Εβαλε τη λαμαρινα μαζί με τις άλλες στο φούρνο, την έψησε - και όπως ειπε - θα κρατησει τη λαμαρίνα με το ψημενο σύνθημα για ενθύμιο.
Κι όταν τον ρωτησα γιατί το κανει αυτό, μου ειπε:
- Πότε θα ξαναδούμε πρωτάθλημα εμείς φίλε μου;
Μπορούσα να μη του δωσω δικιο;;;
Ξέρω σου βαζω ιδεες τωρα. Προλαβαίνεις και συ να το εφαρμόσεις.

Καλό Πάσχα και σε σενα και στους τυχερούς που μοιράζονται την αγάπη σου.
Σε ασπάζομαι σταυρωτόν αναστασιμον ασπασμόν (και ολίγον πονηρόν)

Φοίβη είπε...

BALADEUR
είδες βρε τι μπορεί να σκεφτεί μια πλατινομαλλούσα?

Φέτος θα έγραφα, δεν με εξόριζαν απο τις κουζίνες, τιμής ένεκεν φυσικά....

ΛΕΤΟ- ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗΣ...

καλή Ανάσταση.....

Φοίβη είπε...

ΛΕΝΑΚΟΟΟΟΟΟ μου
την έχεις χτίσει κοριτσάρα μου εσύ την Κυβερνουσαλήμ...

Τσέλσι - Ντρογμπά λοιπόν και καλή Ανάσταση...


φιλί γλυκό.

Φοίβη είπε...

ΙΟΝΝ

Στην περίπτωση που θα ήθελα να αποδώσω αυτό που γράφεις με δυο ονόματα, θα έγραφα ΝΔ- ΠΑΣΟΚ...


Καλά να περάσεις, καλή Ανάσταση

Φοίβη είπε...

καλώς τη RIA..

δε με έδωσε ο γαμπρός με έδωσε ο ανιψιός. Ο ιούδας ζει! αχαχαχαχαχ

καλή Ανάσταση , ευχαριστώ σε
για την επίσκεψη.

Φοίβη είπε...

καλώς την Πεταλούδα μου.

χαίρομαι που γελάς...
κι εμείς ακόμα γελάμε με τον γαμπρό μου.

Καλή Ανάσταση κοπέλα μου.
Τσέλσι- Ντρογκμπά...

Φοίβη είπε...

Δεσποινααααααα

αχαχαχαχ έπρεπε να το φωνάξω το Θαύμα, να πέσει κάτω η συμπεθέρα και να αρχίσει τις μετάνοιες.
φτου γμτ δεν το σκέφτηκα! αχαχαχαχ


ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ κοπέλα μου, με χαμόγελα.

Φοίβη είπε...

KALITERE

καλά υπέθεσες...
όξω το παλτό απο την ομάδα!
όλα τα ζω έντονα εγώ κουμπάρε μου.
ή το ζεις ή όχι..

θα τα πούμε στον τελικό...

στην υγειά μας και του χρόνου... Ελευθεροι!

Φοίβη είπε...

ΦΟΙΒΟ μας

καλή Ανάσταση, Πνευματική και σωματική...

Φοίβη είπε...

γεια σου ΕΜΠ....

Ευχαριστώ σε..

καλή Ανάσταση...

Φοίβη είπε...

ΤΑΝΙΑ μου..
τις ευχές μου κι απο δω.
Καλή Ανάσταση κορίτσι μου, με χαμόγελο και υγεία.

Φοίβη είπε...

ΜΑΡΚΕΤΤΤΤΤΤΤΤ

δεν θα βρεθούμε πουθενά εμείς?
κι εδώ στη κόντρα?
δε με χαλάει όμως! το πείραγμα δε θα έχει τέλος...
μ αρέσουν οι φιλικές κόντρες,
το έχεις ψυχανεμιστεί φαντάζομαι. χεχε.

καλή Ανάσταση φίλε μου...

Φοίβη είπε...

ΦΟΥΡΤΟΥΝΑ μου

καλή Ανάσταση καλή μου.
σε ευχαριστώ που ήρθες...

γλυκό φιλί κι απο μένα...

Φοίβη είπε...

ΗΩ μου
μόνο στις ποδοσφαιρικές γνώσεις μοιάζουμε, σε όλα τα άλλα...
τάλε κουάλε!

φιλί!
να περάσεις καλά...
καλή Ανάσταση και ...Τσέλσι Ντρογκμπά...αχαχαχαχαχ

Φοίβη είπε...

ΙΑΝΙ
καλώς τον!
ευχαριστώ για τις ευχές αλλά και για το μότο.... όλο τα λεφτά ! ΕΓΡΑΨΕΣ!
αχαχαχαχαχ
θα το υιοθετήσω!
εγώ κι ο Καζαντζάκης!!! αχαχαχαχ πολύ καλό.

Καλή Ανάσταση και Χρόνια Καλά!

Φοίβη είπε...

καλώς το φίλο μου τον χιουμορίστα.
καλώς το CITIZEN...
Πράσινος ο φούρναρης?
Τυχαιρέ! τρως γλυκό ψωμί...
να του δώσεις τις ευχές μου κι ένα μνμ...
ο ΠΑΟ και η Ελλάδα έχουν ένα άσμα κοινό..
ΜΟΝΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΞΑΠΟΣΤΕΝΕΙ και μετά προς τη ΔΟΞΑ τραβά...
δεν θα ξαναδεί πρωτάθλημα ο γαυρος παρα μόνο άμα βαφτεί πράσινος...

Καλή Ανάσταση αμαρτωλέ!
να περάσεις καλά, με χαμόγελα..
σε φιλώ τοιουτοτρόπως...

Unknown είπε...

"ΦΟΙΒΟΥΛΑ"...ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΕΧΕΙΣ...

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!!!

NA ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.
--------
ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΣΧΌΛΙΑ...ΑΠΟ ΤΙΣ 6-4-2010 ΚΑΙ ΜΕΤΑ...
;-)
---------
ΣΠΥΡΟΣ

Diomidis είπε...

χρονια πολλα! καλη Ανασταση!

MINIMARKET είπε...

ΦΥΣΙΚΑ ΦΟΙΒΗ ΜΟΥ!!
ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΞΩ ΕΓΩ ΤΗΝ ΜΑΓΔΑΛΙΝΗ, ΠΩΣ ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΗΣΥΧΟΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ?
Α!...ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΚΗΜΑ!
ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΟ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΞΑΝΑΚΑΝΕΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΛΛΟ! ΧΕΧΕΧΕ!!!
ΕΜΕΙΣ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑΣ ΕΥΡΩΠΑΣ ΦΕΤΟΣ! ( ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΕΝΝΟΩ)!
Υ.Γ. ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΟΜΑΔΑ ΣΥΜΠΑΘΩ! ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ....ΘΑ ΣΤΟ ΠΩ! ΤΟΝ ΕΡΥΘΡΟ ΑΣΤΕΡΑ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙΟΥ!!. ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ. ΘΑ ΣΤΟ ΠΩ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ.

BALADEUR είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
BALADEUR είπε...

Λίβερπουλ Τόρες*
πλατινομαλλούσα μου!

Ότι ποθείς να το πάθεις!!!


* στα σανσκριτικά

Ορθόδοξος είπε...

Το ιστολόγιο “ΑΘΕΪΑ, η άρνηση της αλήθειας” εύχεται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ σε όλο τον κόσμο.

http://eatheia.blogspot.com/

BALADEUR είπε...

Ωραία αφιέρωση έκανα ο λακαμάς!
Χωρίς να σου που να την ακούσεις!
http://www.newalbum.org/t6567-Ma-termind--In-omnia---2010--6567.html

IonnKorr είπε...

Φίλε Ορθόδοξε

Ήρθες στον Άθεο, ήρθες σε μένα, ήρθες και στην Φοίβη αλλά με τέτοιο "target group" που έβαλες πελάτη δεν βλέπω να "σταυρώνεις"!!!!

Βρε Ορθόδοξε, να στο πω καθαρά για να μην κουράζεσαι. Ο Καθολικός, ο Διαμαρτυρόμενος, ο Ολυμπιστής, ο Μωαμεθανός, ο Βουδιστής, ο Κομφουκιανιστής (.... και δεν συμμαζεύεται) μπορεί να γίνει ορθόδοξος με το πολύ λέγε-λέγε.

Ο άθρησκος, ο άθεος, ο αθεολόγητος τι να γίνει? Αυτός δεν πιστεύει πουθενά γιατί να πιστέψει ειδικά στον Ναζωραίο?

Τζάμπα ο κόπος σου (και ο δικός μου βέβαια για να σε πείσω!).

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

Ρε ορθόδοξε, 4 ώρες πριν την ανάσταση εσύ βολοδέρνεις στα μπλογκς; Αλλού δεν έπρεπε να είσαι τώρα; Μην ενισχύεις την άποψή μου (μας) για τους του είδους σου!!!
Μαγδάλω, η σημερινή μέρα είναι οτι πρέπει για πιώμα (έξω στη φύση εννοώ) και σε βλέπω να σχολιάζεις σε μπλογκς; Χιχιχιχι και εγώ το ίδιο κάνω.. Έλα να γυρνάει....η σούβλα.

Φοίβη είπε...

γεια σου κι απο δω Σπάιρος..
να σαι καλά κι εσύ , γερός και δυνατός...

Φοίβη είπε...

χρόνια καλά ξάδελφε ΔΙΟΜΗΔΗ...

Φοίβη είπε...

ΜΑΡΚΕΤΤΤΤΤΤΤΤΤ.
Ανάσταση και πρωτάθλημα....
έβαψα πράσινα αβγά αλλά τα κράτησα για την απονομή! αχαχαχαχαχα

Αστέρα Βελιγραδίου? φοιτητής εκεί μήπως?

φιλούθκια

Φοίβη είπε...

axaxaxaxaxx BALADEUR
κι εσύ λιβερπουλίτη μου,
ότι ποθώ να το πάθεις...χαχαχχχαχαχα

Φοίβη είπε...

ΟΡΘΟΔΟΞΕ..
θα μπορούσα να γράφω ώρες μόνο και μόνο για την λέξη Ορθο δοξος...
αλλά δεν θα το κάνω. Δεν θα πείσω εγώ κανέναν για τίποτα.

καλό Πάσχα?
πάσχα εορτάζουν οι Εβραίοι!
Την Ανασταση εορτάζουν οι Χριστιανοί..
αν αναστήθηκε και βλέπει τους σημερινούς Χριστιανούς, και τους ποιμένες του, σίγουρα θα είναι με το πιστόλι στον κρόταφο...

Α ρε Τζίσους... όλα στράφι πήγανε...

Φοίβη είπε...

BALADEUR 2
ΘΑΝΚΣ για το άσμα,
έκανα εγγραφή , δεν με έβαζε αλλιώς, αλλά κάποια ξανθοσίνη έκανα και τους μπέρδεψα τους μελαχρινούς!
αναμένω email τους, με κωδικούς για να μπω να το ακούσω..

να να μην υπάρχει στο Υtube? αυτός είναι χωρος για ξανθές! ούτε εγγραφές ούτε τπτ! αχαχαχαχ

φιλάκι!

Φοίβη είπε...

ΙΟΝΝ,
πες τα φίλε μου!
τι πράμα κι αυτό? αντί να κρυφτούν, αντί να μην μιλάνε καθόλου, με εξοργίζουν μέρες που είναι!!!!
θα μου πεις, μια ευχή έδωσε ο άνθρωπος...
μα καλό Πάσχα???
Ορθόδοξος και μου γράφει καλό Πάσχα?
τουλάχιστον αυτός θα έπρεπε να το προσέχει αυτό. ΔΕΝ γιορτάζουν Πάσχα οι Χριστιανοί... ΑΝΑΣΤΑΣΗ εορτάζουν, το Πάσχα είναι η εορτή των Εβραίων...

οφού με φούντωσε!

Φοίβη είπε...

KALITERE...

κουμπάρε μου, άλλοι ψήνουν τον οβελία στον κήπο κι
εγώ λιάζομαι με το notebook και βολτάρω στα φιλαράκια..

η Μαγδάλω δεν χάνει τέτοιες ευκαιρίες... πίνει!
πίνει ρακές και λοιπές Κρητικές ουσίες... α ρε άγια χώματα!

στην υγειά σου ....

MINIMARKET είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ!!
ΑΝ ΚΑΙ ΞΑΝΘΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΗ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΣ!!!
ΕΣΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΑΝΕΣΤΗ...ΑΝΕΣΤΗ!
ΤΟ ΠΤΩΜΑ ΤΟΥ Π.Α.Ο ΕΝΝΟΩ!
ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΙΔΟΜΕΝ!!

BALADEUR είπε...

http://www.megaupload.com/?d=1YCGL417

Ούτε εγγραφές, ούτε τίποτα. Enjoy!!!

BALADEUR είπε...

Φοίβη, sorry κοπελάρα μου! Για αφιέρωση ξεκίνησα οδύσσεια σου βγήκε! Next time θα τεστάρω You Tube πριν αφιερώσω!!!