...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Πακιστανέ, Πακιστανέ…..



-Σου μυρίζει? Σου μυρίζει?…

-Να σου πω! μια μυρωδιά τσίκνας την έχει η περιοχή, αλλά προς τι η ερώτηση?

-Ήθελα να δω αν δουλεύει.

-Ποιος? η τσίκνα?

-Όχι ρε Μαγδαληνή… για μύρισέ με!

(Φτου γαμώ την ατυχία μου πάλι…)

-(πλησιάζω κοντά του… …) Μμμμ. Περίεργο άρωμα

-Σου ρθε να με αρπάξεις?

(Εδώ και καιρό το θέλω, αλλά ένεκα η κρίση …ποιώ τη νήσσα …..)

-Nα σε αρπάξω? Γιατί να σε αρπάξω καλέ?

-Ερωτικά λέω βρε!….Το φυλλάδιο λέει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να συγκρατηθεί η γυναίκα. Πες μου, σε συγκλόνισα?

-Ότι με κλόνισες, με κλόνισες Μάνο! Τα νεύρα μου κλωνάρια βγάλανε…

Ίντα παθες ωρέ πρωινιάτικα ? Ακόμα δεν ήπιαμε καφέ, τι μου λες ?

Τι φυλλάδια και τι αρώματα μου τσαμπουνάς? γαμώ το μαγνήτη μου

-Ποιο μαγνήτη?

-Άστο ρε Μάνο, άσε το μαγνήτη…

(ο Μάνος! οι παλιοί εδώ μέσα θα τον θυμάστε, είναι ο Μπούλης με το impreza, γιος μετόχου στο μαγαζάκι του τρόμου που συνεργάζομαι. Άξεστος και πανήβλαξ πιστεύει πως όλες οι γυναίκες τον γουστάρουν αλλά μερικές δε του το δείχνουν γιατί είναι κομπλεξικές…. Και φυσικά η αρχικομπλεξάρα είμαι εγώ!

Όποιος ενδιαφέρετε για την προϊστορία μου με τον τύπο, ας διαβάσει τις δύο παλαιότερες αναρτήσεις εδώ κι ΕΔΩ )

-Μύρισε ρε Μαγδαληνήηηη!….Μου κάνανε δώρο ένα άρωμα με Φερομόνη και θέλω να δω πως επιδρά στις γυναίκες….

- Λάθος άνθρωπο ρώτησες Μάνο, εγώ είμαι αντράκι!

-Λεσβία είσαι Μαγδαληνή? Καλά το χα καταλάβει εγώ! Γι αυτό δε με γουστάρεις, γι αυτό είσαι ανύπανδρη, γι αυτό δε έχεις και παιδιά.!!!!

(Ε ρε πρωινιάτικο….εεεε ρε και δεν έχω πιει καφέ…σαν τον άνθρωπο…)

-Μπράβο ρε Μάνο! πουλιά στον αήρ πιάνεις …έλα να το πεις και στον Ιωσήφ αυτό.

Θα χαρεί να σε γνωρίσει…

-Ναι καλά… όλο Ιωσήφ ακούμε, αλλά Ιωσήφ δε βλέπουμε. Που ναι τος?

-Αν και ΔΕΝ σου πέφτει λόγος….. είναι στην Κρήτη.

-Κρητικός και σ αφήνει εδώ? Καλός μαλάκας θα ναι…

-Μανωλάκη μέτρα τα λόγια σου… Για τον Ιωσήφ δε σηκώνω κουβεντούλα ..

Τα χουμε πει αυτά οι δυο μας…. Δουλειά σου…

Μούτρωσα και δεν του μίλαγα.

Πηγαίναμε σε πελάτη Του, να καλύψω μαλάκια Του και να τον έχω να με λέει λεσβία και να μου βρίζει και τον Τζότζεφ? Μωρέ θα του πάρει ο διάολος τις ορμόνες και τις φερορμόνες . Του τα χω μαζεμένα γενικώς. Ένα κολοπαίδι του κερατά είναι , που νομίζει πως με τα λεφτά του μπαμπά μπορεί να τα αγοράσει όλα.

Κάτι πρέπει να του κάνω…. να τον εχαστουκίσω δεν μπορώ ! έχει την ασυλία του μπαμπά και οι καιροί δεν είναι για μαγκιές…αλλά κάτι πρέπει να του κάνω,

θα σκάσω αν δεν του κάνω…Τι σόι 007 είμαι αν δεν του κάνω????

Ακούγαμε Τράγκα στο δρόμο και ο Γιώργαρος μου έδωσε την ιδέα!

Η ιστορία επαναλαμβάνετε με νέα πρόσωπα, είπε ο Τραγκαρος….

Ναι! ΝΑΙ Γιώργο μου…. μπορεί να επαναληφθεί μια φορά ακόμα η ιστορία….

Μήνυμα στο Μαριώ…. (Την πελάτισσα μου, στην βιομηχανική περιοχή του Ασπροπύργου) …… της γράφω.

-Sossssss πάρε με τηλέφωνο να έρθω επειγόντως από κει, είμαι με τον Μπούλη…

Γάτα το Μαριώ, σου λέει, κάτι της έκανε ΠΑΛΙ . Με καλεί βρίζοντας για να μην αφήσει περιθώρια …Τώρα ! να έρθεις τώρα…γαμώ το κολομάγαζό σας…

Το τι έπαθε ο Μπούλης που αναγκάστηκε να βάλει το ερπετό (impreza) στον λασπωμένο χωματόδρομο , σας το έχω περιγράψει, οπότε καταλαβαίνετε το σοκ που έπαθε. Το δεύτερο, το έπαθε όταν είδε το Μαριώ. Η αθεόφοβη! κολλητό φόρεμα …(με μέγεθος στήθους …και περιφέρειας τι να λέμε τώρα…..)

Ο Μπούλης που η προσφιλή του συνήθεια είναι να κοιτάζει τις γυναίκες στα <μάτια>

έχει μείνει άφωνος. Τον αφήνω στο γραφείο και ξεμοναχιάζω το Μαριώ.

Το και Το…. ο χαμένος! Θα τον εφτιάξω εγώ!!! Που είναι ο Πακιστανός?

-Τον Αλί τι να τον κάνεις ρε Μαγδαληνή?

-Θα δεις!… θα μου τον φωνάξεις?

(σιγά μη δεν το φώναζε!!!)

Μπαίνουμε στο γραφείο με τον Αλί που αφήνει το δήθεν προβληματικό χαρτοκιβώτιο δίπλα στο Μπούλη.

-μμμ ωραίο άρωμα …Πολύ ωραίο άρωμα … (προσποιείται ο Αλί. )

τσακώνει μια καρέκλα και του κατσικόνετε δίπλα.

Μες τη βρώμα ο Αλί , με τις μυρωδιές της δουλειάς και της πατρίδας του…

-Μμμ κύριο Μάνο… ωραίο που μυρίζει…(εγώ και η Μαρία να μιλάμε -και καλά- για δουλειά και ο Μπουλης να τα έχει δει όλα…πήγαινε την καρέκλα πιο κει, να σου από κοντά κι ο Αλί. Σηκωνόταν? Μπάστακας ο Αλί.

-Να πάω μια βόλτα στην παραγωγή σας ? ρωτάει ο Μπούλης για να ξεφύγει …

……… έβαλε τα χεράκια του κι έβγαλε τα ματάκια του………

Βεβαίως του λέει το Μαριώ, …Αλί συνόδεψε τον κύριο…

Μπουαχαχαχαχαχαχαχα.

Τους κοιτάζουμε από το γραφείο . Ο Αλί είχε κολλήσει από πίσω του στη συσκευαστική μηχανή…του τον ακουμπάει κανονικά… (αυτό, δεν το πρότεινα εγώ!)

Κοντέψανε να πιαστούνε στα χέρια…

Μπουαχαχαχαχαχαχ! Της Μαγδαληνής έγινε…

έλιωσα από το γέλιο όταν στην επιστροφή τον έβαλα σε σκέψεις…..

-Λες να έκαναν λάθος ρε Μάνο, και να σου έκαναν δώρο το άρωμα που είναι για να τραβάει τους άντρες ? Τέτοιο πράγμα μου είπε το Μαριώ, πρώτη φορά συμβαίνει του Αλί…Δεν το πας στο μαγαζί να το δουν?….

Με κοιτάζει υποψιασμένος…. να με πιστέψει? Μπορεί να έχω και δίκιο!!!

Κι αυτουνού πρώτη φορά του συνέβαινε κάτι ανάλογο…

μπουαχαχαχαχαχαχα!

Ε ! ρε Παναγία μου …. να το δω αυτό κι αυτό …

να δω τον Μπούλη στο σεξσοπ να ρωτάει για το άρωμα και να βάψω το μαλλί μου κομοδινί ρε Παναγία μου….Κομοδινί….

Αλί λεβέντη μου να σαι καλά…εσύ έβαλες το αλάτι στην ιστορία…

Μπουαχαχαχαχχαχαχααχαχαχαχαχαχχαχ!

21 σχόλια:

Άνεμος είπε...

Ανμπιλίστευτο! Είσαι τελείως... είσαι...
Καλά ρε ξανθιά... παίζεις με τους πτωχούς τω πνεύματι; Τι ψυχή θα παραδώσεις; Ε;

ΤΕΛΕΙΟ!

Καλησπέρα!

Ευρύνοος είπε...

Ιστορίες κι άλλες ιστορίες..

όχι μαγνήτη.. απο την Μαγνησία πρέπει να είσαι.. χαχαχα

ΚΑΙ ιμπρέζα ΚΑΙ μπούλης;

γμτ..
αυτό είναι που λένε οτι το αυτοκίνητο είναι η ..προέκταση του άνδρα;
χαχαχαχαχα

αλλά και η Μαριώ.. βαρύ πυροβολικό ακούγεται..

καλό βράδυ αμαρτωλή :)

Ανώνυμος είπε...

όλα τα λεφτά είσαι ρε ξανθό μου!!!
έφτιαξα συκώτι πρωινιάτικο από τα γέλια

ρε συ το άρωμα που το πουλάνε είπες??????????????

καλημέρα και πολλά φιλιά

alter ego είπε...

αχαχαχχαχαχαχα!
είδα κι εγω το Πακιστανε και σκέφτηκα ώχ ο μαγνήτης έγινε πολυεθνικός! του φτιαξες τη μέρα του Πακιστανού. ξέρεις φαντάζομαι πως λειτουργούν αυτοί...

αχαχαχαχα. γειά σου ρε ΑΛΙ.. και τρις Αλί...

BUTTERFLY είπε...

Μπραβο ρε κουκλα! Απιστευτα ευρηματικη και δεν μασας κιολας!
Εισαι αλλος ενας απο τους λογους (τους παρα πολλους λογους) που λατρευω τους Κρητικους!!!
Καλημερα!

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΔΕΣ ΦΟΙΒΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΤΟΥ.ΤΕΤΟΙΟΙ ΤΥΠΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΨΥΧΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ. ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΣΥ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΤΙΣ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΧΡΟΝΟ. ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ

Ανώνυμος είπε...

Έχω πεθάνει στα γέλια,
είσαι φοβερή!

:)
Καλημέρα

mamastinkomotini είπε...

Μπράβο καμάρι μου
μπράβο φως μου
μπράβο αστέρι μου!!!
Νιώθω περήφανη για σένα.

Βέβαια, έλιωσα στο γέλιο,
αλλά το καταφχαριστήθηκα.
χαλάλι κι ο ... μαγνήτης σου.

Φοίβη είπε...

Είμαι ΑΝΕΜΕ μου είμαι ..τελειωμένη Μαγδαληνή,
αλλά....
παίζω με τους πτωχούς στην Μπέσα, στην αξιοσύνη…
δεν θα παραδώσω ψυχή εγώ…
τα χω μιλημένα…
το μαγνήτη θα παραδώσω Άνεμε μου...
το μαγνήτη…

ευχαριστώ σε που ρθες κι έγραψες τον λόγο τον καλό!

καλό σ/κ...

Φοίβη είπε...

ΤΡΕΛΟΣΟΦΕ ΜΟΥ...
ιστορία μου , αμαρτία μου, λάθος μου μεγάλο...
Μαγνησία ε? καλοοοοοο

ο Μπούλης είναι η προέκταση
του πιασάρικου, του πουλάω μούρη...
έτσι και το αμάξι του, όπως το λες!
Μούφα κι αυτός και το αυτοκίνητο του.Πολύ μούφα όμως....

Για το Μαριώ τι να σου πω...βγάζει μάτια, και όχι άδικα...είναι ΓΥΝΑΙΚΑΡΑ!

καλό σ/κ Τρελοσοφέ μου...

Φοίβη είπε...

ΛΕΝΑΚΟΟΟΟ ΜΟΥ...
Χαίρομαι- το ξέρεις- όταν σε κάνω να γελάς..
του είδους τα αρώματα, ΝΑΙ τα πουλάνε…..
να χεις το νου σου!....
μυρίζει ωραία…μμμμ


φιλάκι στα μούτρα!

Φοίβη είπε...

ΜΑΝΟ...
δεν ξέρω πως λειτουργούν οι Πακιστανοί..
ξέρω πως ο συγκεκριμένος ήταν απεσταλμένος
έβαλε το χεράκι του – για την ακρίβεια το πουλάκι του-
κι έδωσε ένα μάθημα στον εν λόγω τύπο,
να νοιώσει ο μπάσταρδος πως είναι να παρενοχλείς σεξουαλικά κάποιον που δε σε θέλει…

ας είναι καλά το παλικάρι..

Φοίβη είπε...

γεια σου ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ μου...
δε μασάω πια ρε Φιλενάδα αλλά κάποτε με έπαιρνε από κάτω.
τώρα συνήθισα και γελάω…αν δεν το έκανα? ….
Άστα !

ΚΡΗΤΗ!
....έεεετσι κορίτσι μου, δεν είναι τυχαία η αλληλοεκτίμηση.!!!

Καλό σ/κ

Φοίβη είπε...

ΒΑΓΓΕΕΕΕΛΛΛΗΗΗΗΗ μου….
Ναι …το ευχαριστήθηκε η ψυχή μου…
Πήρε ένα μάθημα, ο αληταράς.- Γιατί περί τέτοιου μιλάμε.-
Ας είναι καλά και ο Αλί.
Με θαυμάζεις γράφεις -κι είναι τιμή μου-
για την ευκολία που έχω να γεννάω ιδέες την κατάλληλη στιγμή…
ένα θα σου πω….
Ο θεός με θέλει αμνό, και η κοινωνία αλώπηξ…
Άστα Βαγγέλη μου, άστα..
ξέρεις τι με σκιάζει περισσότερο?
Η παροιμία….
Αυτή, που λέει για το έξυπνο πουλί…


καλο σ/κ....

Φοίβη είπε...

γεια σου ΤΟΝΙΑ μου

σ ευχαριστώ.
μου αρέσει να μου το λέτε ότι γελάτε...

καλό σ/κ γλυκειά μου...

Φοίβη είπε...

ΜΑΝΑΑΑΑΑ

τα λόγια σου
μου δίνουνε κουράγιο.
έτσι, ΝΑ ΞΈΡΩ ότι είμαι άξια κόρη της ΜΑΝΑΣ...

χαίρομαι που σε κάνω να γελάς...

φιλιά καλή μου, καλό σ/κ..

αναρχοβλαχος είπε...

καλα μιλαμε,ριχνω πολυ γελιο καθε φορα ε,,..μαλλον θα διαβασω αναδρομικα ολες σου τις αναρτησεις...

Μαριω και Αλι,συνεγαστηκαν αφψογα με τελειο συνδιασμο και goalll..χαχαχα
Μωρε καλα του εκανε του μπουλη με το Impreza(α,ρε κριμα το αυτοκινητο)..

Φοίβη είπε...

καλώς το φίλο μου τον ΑΝΑΡΧΟ...
χαιρομαι που σε κάνω να γελάς. αυτός είναι ο στόχος μου.
Να γελάμε με το χάλι μας γιατί δεν την παλευουμε αλλιώς...


χάρηκα που σε βρήκα εδώ.
καλή εβδομάδα...

ψιτ ψιτ είπε...

πω πω ωωωωωω

Φοίβη είπε...

καλώς το ΖΕΡΝΤΑΡΕΜΙ...

πω , πω δεν θα πει τίποτα!
πως τι γλίτωσε ο ποπός του...

troleatzis είπε...

Μπρα βο μου εφτιαξες το απογευμα.
Πολυ καλό