...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Τα δύο πρόσωπα της κρίσης.

Σκλάβε, σέλωσε τα άλογο, θα βγω!
Πάλι τα ίδια ? καθίστε εδώ πολυχρονεμένη βαρέθηκα το πήγαινε- έλα.
Μα τι λες σκλάβε? όλος ο κόσμος είναι σε αναταραχή, η πλάση αναγεννάτε περιμένουμε αλλαγές, μπορεί ακόμα και να φύγει ο Κωστάκης και θα έρθει ο Γιωργάκης. Εδώ λέμε, θ αλλάξει ο Μανολίος και θα βάλει τα ρούχα του αλλιώς…
Εμείς εδώ θα κάτσουμε? πάμε, πάμε σκλάβε. Φέρε και το σπαθί μου.
Την ασπίδα κράτα την εσύ.

Βγαίνουμε στο δρόμο… ωραία ανοιξιάτικη ημέρα!
Η καφετέρια στην παραλιακή σφύζει από κόσμο. Πίνουνε το μέλανα ζωμό τους και διαβάζουν εφημερίδα, συζητούν για την κρίση….

Κατεβαίνω από το άλογο και πλησιάζω την παρέα.
Βλέπουν την ξανθιά φράντζα και με κοιτάζουν περίεργα. Τι να θέλει τούτη?
Κρίση λεβέντη μου, του λέω, ( με κοιτάζει με το ύφος του αμνού…)
Κρίση θα πει, δεν δίνω 4€ για να πιω καφέ κι άλλα 4 για την εφημερίδα!
Κρίση θα πει, φτιάχνω το φραπεδάκι μου και πάω στην παραλία και τον απολαμβάνω ακούγοντας τα κύματα. Αυτό είναι κρίση, κρίση συνείδησης!

Ρε μην πληρώνεται τον καφέ, ΡΕ! Ξυπνάτε! μας εκμεταλλεύονται…

Η κυρία δίπλα με κοιτά ξινισμένη, άκου καφέ στην άμμο! από πού το σκάσε αυτή!
Παρακαλώ καλέστε το ηθών να την μαζέψουν…
Κρίση θα πει κοπέλα μου, μου λέει και μου κουνά το δάχτυλο, είναι να μην έχεις να αγοράσεις μια λουί βιτόν, να ανανεώσεις την καρδαρόμπα σου. Πως θα πάω στη Μύκονο εγώ το Πάσχα? Με την ίδια Βυζόν? Ε! Αυτό λέμε εμείς κρίση!

Ο σκλάβος ζητάει συγνώμη εκ μέρους μου και με τραβάει,
ελάτε, ελάτε καλή μου, πάμε, πάμε, σε μια άλλη περιοχή…

Καλπάζουμε προς τον Κεραμικό…
Κοιτάζω γύρω μου, μικροί στενοί δρόμοι…τα σπίτια παλιά. Οι περίοικοι με κοιτάζουν παράξενα. Γεια σας τους λέω, ψάχνω να μάθω για την κρίση…
Να πας εδώ παρακάτω, μου λέει ένας κύριος, είναι ένα μαγαζί, η αυλή του Πέτρου … εκεί μαζεύονται κάτι τύποι… αυτοί θα σου πουν για την κρίση….
Μπαίνω και τους ακούω να μιλούν…
στις γυναικείες φυλακές της Θήβας λέει, μαζί με τις κρατούμενες μητέρες, διαμένουν και τα παιδιά τους μέχρι 3 ετών. Δεν τους παρέχει η πολιτεία, ούτε τα βασικά….
κάνουν προσπάθεια στο http://xeblogarisma.blogspot.com/ να μαζέψουν ότι μπορούν, να το προβάλλουν όσο μπορούν.

Το να μη βοηθήσεις, αυτό είναι κρίση…..
Κρίση ανθρωπίνων αξιών.

Μανολιώ! (γιωργάκη και κωστάκη και ότι άλλο, σε άκη κυκλοφορεί…)
Μην περιμένετε την ψήφο μου…
Όπως πάντα, η Κυβερνουσαλήμ, θα κατέβει ανεξάρτητη….

15 σχόλια:

Unknown είπε...

ε...κάτι φέρη μέρη χέρι κυκλοφορεί..απο ένα μπουμπούκο..

όπως πάντα θα ψηφίσω και εγώ στην πόλη σου επομένως....ξέρεις
νάσαι καλά ....πολύ ωραία..

Theogr ο κηπουρός είπε...

Σε ευχαριστούμε για την συμμέτοχη σου και την παρουσία σου. Αν θες να μαθαίνεις νέα μας κάνε μια εγγραφή στην ομάδα μας. Εκ μέρους της ομάδας xeblogarisma ο κηπουρός.

stratos o ψήστης είπε...

Καλή μου Μαγδαληνή επέστρεψα... ζεστή και γλυκιά καλημέρα
φιλιά Στράτος

mamastinkomotini είπε...

Γεια σου Μαγδαληνή
Ο σκλάβος σου, πολύ σωστά είναι σκλάβος, ... γιατί έτσι σκέφτονται οι σκλάβοι...
Γι' αυτό κι εσύ είσαι η Αρχόντισσα της Κυβερνουσαλήμ, γιατί σκέφτεσαι ...αλλιώς...
Όχι ότι θα σου βγει απαραίτητα σε καλό, αλλά θα έχεις καθαρή καρδιά και ήσυχη συνείδηση...
Στον πραγματικό μας κόσμο, δυστυχώς, υπάρχει αντιστροφή ρόλων: οι "αφέντες" σκέφτονται σαν σκλάβοι και οι σκλάβοι σαν αφέντες, γι' αυτό η δυστυχία βρίσκει πρόσφορο έδαφος...
Τα σέβη μου πολυχρονεμένη
Μακάρι η Ανάσταση του Κυρίου
να συνοδεύεται κι από την Ανάσταση της αγάπης, της ανθρωπιας και των αξιών που ποδοπατούνται καθημερινά κι ... από συνήθεια...

Φοίβη είπε...

επίτιμε κάτοικε της Κυβερνουσαλημ σε χαιρετώ! φυσικά Παναγιώτη μου σε σένα αναφέρομαι....

Φοίβη είπε...

κηπουρέ μου...
τα νέα σας θα τα μαθαίνω, κι ότι μπορώ, εδώ μέσα από την Κυβερνουσαλήμ θα το προβάλω. Συγχώρεσε με όμως...
Η Μαγδαληνή έχει μια αρχή…
δεν γίνεται μέλος, δεν γίνεται στρατιώτης, έστω κι αν είναι για καλό σκοπό.
δεν είμαι σνομπ, ελπίζω να το καταλαβαίνεις αυτό….

Φοίβη είπε...

Καλώς τον Στράτο.
όλα καλά ελπίζω!

φιλιά κι απο μένα...

Φοίβη είπε...

καλώς την…. την Μάνα...
όπως πάντα είσαι μέσα στο μυαλό μου.. (μα είναι φοβερό αυτό!)
αν έχω τη συνείδηση μου ήσυχη….
μα την πίστη μου, ας καεί η καρδιά και το μυαλό μου.
Η ψυχή είναι που μετράει!!!

Καλή Ανάσταση μάνα, κι είναι μέσα από την ψυχή μου η ευχή.
είμαι σίγουρη πως εσύ κι εγώ, γιορτάζουμε την ίδια Ανάσταση…


Μαγδαληνή.

Unknown είπε...

σε ευχαριστώ πολύ αλλά για να εξηγούμε από αρχη...προσοχή στους λογαριασμούς...φως νερό τηλεφωνο....και καφέδες...α...μην μου αρχίσεις τα δε βγαίνω...θα βγω τρέχοντας....χαχαχα

τιμη μου που δέχθηκες και το γράφω πολύ σοβαρά...το επίπεδο εδώ μέσα και η ανθρωπιά είναι σαν τα τρεχούμενα νερά....δεν τελειώνουν ποτέ.....
και αυτό με τους λογαριασμούς σοβαρά το είπα...??

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

Μάτα είπε...

Σωστά όλα αυτά που λες Μαγδαληνή μου...δυστυχώς.

Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση να έχεις.

Φιλιά

Φοίβη είπε...

σκρουτζακο μου, που τελικά μόνο το όνομα εχεις...αφού τόσα απλόχερα μοιράζεις τις ευχές σου...
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Φοίβη είπε...

Μάτα μου...
σου στέλνω κι απο εδώ τις ευχές μου, για καλή Ανάσταση και .....
για ένα νέο καλό.... πλυντήριο.

χαχαχαχαχα!

φιλιά

Μαγδαληνή....

Ανώνυμος είπε...

Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση Μαγδαληνή και ακόμη περισσότερη έμπνευση και ομορφιές στην Κυβερνουσαλήμ σου.

Φοίβη είπε...

καλή Ανάσταση και για σένα Λένα ...
χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω στην Κυβερνουσαλήμ.