...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Αν βρέξει φωτιά ….θα ξέρετε!


Μέρες είχε να εμφανιστεί…
Κυριακή σήμερα και πρωί, πρωί, χτύπησε το κουδούνι..
Με το που τελείωσε η λειτουργία, ήρθε να κατηχήσει εμένα.
Ποια ? η κα Ντόρα φυσικά! Ποια άλλη έχει το θράσος, Κυριακή πρωί να με ταράζει?
Αυτή και η μάνα!
Δεν τόλμησαν να με φωνάξουν άμεσα, τον έκαναν έμμεσα … Βαράγανε ντουλάπια, κατσαρολικά και τα λοιπά χρειαζούμενα να φτιάξουν καφέ.Το γκαζάκι μπρε! σώθηκε….
Όλα σώθηκαν σήμερα το πρωί, εκτός από το νευρικό μου σύστημα..
Όταν ακούς το γκαζάκι σώθηκε, ακολουθεί και το…. Μαγδαληνήηηηη…
Κλασική εικόνα, να λέω καλημέρα χαμογελώντας, και αη σιχτήρ από μέσα μου…
Που είναι τα γκαζάκια Μαγδαληνή? (η μάνα) Τόσα είχαμε!
Τα πήρα ρε μάνα, και τα πήγα στους Σέχτες, να τα βάλουν στις τράπεζες...
(Κάθε βδομάδα, αλλάζει θέση στα πράγματα στα ντουλάπια και δεν ξέρεις τι σου γίνεται! δεν θυμάται ούτε εκείνη που τα βάζει… )
Ποιοι είναι οι Σέχτες μπρε ? (η κα Ντόρα) καινούργια golden boys?
Μπραάααβο κα Ντόρα μου, το καμάρι των ξανθών γυναικών είσαι...
Αυτό ακριβώς είναι! χρυσά αγόρια …… (Θραύση κάνει ο οξυζενές!!!)
Αλλάζω το γκαζάκι και βάζω το μπρίκι. Παράλληλα ετοιμάζω και τη φραπεδιά.
Μπρε σαλόζα! αυτό το πράμα μην το πίνεις! Μπρε καφές αυτό δεν είναι! αυτό μαυροζούμι είναι μπρε... Άσε θα σε φτιάξω εγώ, απε τον δικό μου, να σε πω και το κουπάκι.
-Άσε κα Ντόρα μου... άσε να πιω φραπέ και μου λέτε το… τασάκι!
Είδε ότι δεν την παίρνει και το γύρισε στο ανέμων και υδάτων.
-Τι μασκαρεύτηκες μπρε Μαγδαληνή φέτος?
-Μαγδαληνή!
-Τι Μαγδαληνή?
-Το παίζω Μαγδαληνή, κα Ντόρα μου…
-Καλά και την υπόλοιπη χρονιά τι είσαι μπρε σαλόζα?
-Παναγία κα Ντόρα μου, Παναγία!
…………………………………….
Εντάξει Γαβριήλ! ….
εντάξει! Ας πέσει φωτιά να με κάψει…

Δεν υπάρχουν σχόλια: