...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Τρίτη και 3ης

Διαφέρει από την Τρίτη και 13 κατά έναν άσσο.

Κάποιος με βρίζει σήμερα….

Ξεκινάει η ξανθιά 8 το πρωί να πάει στο λογιστή.
Τα φέρες Μαγδαληνή τα χαρτιά.?
-Τα έφερα!
-Όλα?
-Όσα μου είπες.
-Ωραία! Τα ένσημα τα έφερες?
-Δεν μου το πες!
-Αυτό εννοείτε!
-Από πού εννοείτε κυρ λογιστάκο μου δεν έχω φτιάξει άλλη εταιρεία, η πρώτη μου είναι…
-Πάρε μια φωτοτυπία του τι χρειάζεται και έλα αύριο με την κηδεμόνα σου!!!!
-Καλά ρε άνθρωπε γιατί δεν μου το έδινες την περασμένη φορά?
Άκρα του τάφου σιωπή…
Ηθικό δίδαγμα ? Αλλάζεις λογιστή…

Φεύγω από το γραφείο του και λέω Μαγδαληνή μου, χαλαρά κοπέλα μου, χαμογέλα.
Μπαίνω στο αυτοκίνητο να πάω σε καναν πελάτη τουλάχιστον.. αλλά με το που ξεκινάω, χτυπάει το τηλέφωνο… το περίμενα αυτό το τηλέφωνο… αλλά όχι 9 το πρωί…
(πελάτισσα και φίλη…)
-μωρή παλάβωσες ? (μου λέει)
-Καλημέρα Μυρτώ μου, κι εμένα μου έλειψες,! απαντώ…
Προσπαθώντας να συνεννοηθώ και να την πείσω για την αύξηση, χάνω το στενό καιβγαίνω μπροστά σε μπλόκο της τροχαίας! Ωραία! Μάλιστα…
Κλήση γιατί μιλούσα ,χωρίς το ρημάδι το μπλουτουθ…
Χαμογέλα λέω και πάλι Μαγδαληνή, δεν τρέχει και τίποτα…
παίρνω την κλήση και περιμένω…Τι περιμένετε δεσποσύνη? με ρωτάει το όργανον. Το δίπλωμα! του λέω.
Δεν έχει δίπλωμα! η κλήση είναι κουστούμι, λεφτά - δίπλωμα…
Μα τι μου λέτε τώρα? 30 ημέρες χωρίς δίπλωμα? Με στέλνετε κύριε μου…
(έχω αρχίσει και χάνω το χιούμορ μου…)
Με κοιτάζει ο όργανος και μου λέει: πήγαινε στο διοικητή της τροχαίας αφού πληρώσεις την κλήση, και δες μπας και σου κάνει τη χάρη και στο δώσει…
Να πάω..κυρ μπάτσε μου, να πάω, γαμώ το φελέκι μου.
(Να κόβεις κλήσεις πρώτος είσαι, να πιάσεις κανα κλέφτη καναν απαγωγέα όμως?)
Θέτε λεφτά ! οκ το καταλαβαίνω.. βγήκατε και γράφετε, οκ.!
Το δίπλωμα όμως γιατί μου το παίρνεις ? έτσι τσαμπουκά? σου εξηγώ πως είμαι επαγγελματίας, πως δουλεύω με το αυτοκίνητο και μου κόβεις το ψωμάκι μου…
Τα τέλη κυκλοφορίας για τον ένα μήνα που μου παρακρατάς στην ουσία το αμάξι, θα μου τα δώσεις πίσω????
Και γω τι θα κάνω? Με αναγκάζεις να παρανομήσω.. Ωραία λογική!
Νταβατζήδες….

Πληρώνω και πάω στην Τροχαία,
μια ουρά στον Διοικητή…λες και μοίραζαν λεφτά.
γράψανε βλέπετε ένα κάρο ανθρώπους … λύσσα κακιά! και μετά θέλετε να σας συμπαθεί ο κόσμος… Περίμενα μια ώρα σίγουρα. Κι εκεί που η ουρά έχει μικρύνει εκεί που είναι 3 άτομα μπροστά μου….
βγαίνει ο Διοικητής και ανακοινώνει ως άλλος πρόεδρος της Δημοκρατίας, ότι οι ακροάσεις τέλος! Εις αύριον τα σπουδαία….

Ρε αει σιχτήρ…

4 σχόλια:

Unknown είπε...

τι να σο πω τώρα ....
αντί να κυνηγούν κανά κλεφτη...
προσπαθούν να γεμ'ισουν τα ταμεία...α..να χαθούνε τα κοπρόσκυλα....τώρα αυριο πάς με το χαμόγελο στα χείλη λές τουαρχι σεριφη...ναι ο τροχαίος είχε δίκιο που με εγραψε αλλά ήταν ενα τηλ που της ελεγα να περιμένει να σταματησω....γι αυτο και αδιαμαρτιρητα δέχθηκα την κλήση...
παρακαλώ είμαι επαγγελματίας και θα χάσω την δουλεία μου....με υφος αξιοπρεπές και όχι λυπητερό...
αν πιάσει έτσι ......κερνάς καφέ...
αν όχι οδηγεις μεχρι να στο δώσουν
τους ........

Artistz είπε...

Magdalenia μου ερχεται η αναρχικη σκέψη σου να σου μιλήσει..
ουτε παρακάλια,ουτε μου,ουτε σου..ουτε ξου.
Απλα και ωραια 2 λογάκια...
''θελεις να μου δωσεις το διπλωμα μου να μη χάσω τη δουλεια μου που ειμαι επαγγελαμτίας?ναι ή οχι?
δεν θα μπω στη διαδικασια να σε παρακαλεσω οπως οι περισσσοτεροι..δεν ειναι εδω γραφειο παραπόνων..θέλεις ναι ή οχι?''
και αν δε στο δωσει?..αστον να μη στο δωσει..ουτε τη δουλεια σου θα χασεις ουτε τιποτα..την αξιοπρεπεια μας μη χασεις καλη μου..και ας ακουγεται ιδεολογικο και τσαμπουκαλιδικο..σιγα μη τον παρακαλεσεις κιολας τον αρχιτσατσο..οι αρχιξεφτιλες..την ιδια ώρα που σκοτωνουν στο ξυλο τους κρητικους,το παιζουν και καμπόσοι στο κοσμο δηθεν για το καλο μας και τη προστασια στο δρομο..τσαμπουκα magdalenia μου..ομορφο τσαμπουκα και σταράτα λογια..οχι θα γινουμε σαν και αυτους..
υπάρχει ενα ρητο..''Ο ΣΚΟΠΟΣ ΑΓΙΑΖΕΙ ΤΑ ΜΕΣΑ..'' Ξερω και κατι αλλο εγω..''ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΦΤΥΣΑ ΣΙΓΩ ΜΗ ΓΛΥΨΩ ΚΙΟΛΑΣ..''
Φιλιά

alter ego είπε...

καλημέρα...
για τους μπάτσους δεν έχω λόγια..
είναι όλοι τους κύριοι και καθόλου νταβατζίδες. έχεις άδικο ξανθούλα να μην τους λες περισσότερα...

μπαγασάκο homemade και μένα μου έλειψες..
μη με ψάχνεις στη Νικολούλη...είμαι στην Πάτρα.
καρναβάλια βλέπεις κι εγώ είμαι μασκαράς και γελοτοποιός...
θα τα λέμε λοιπόν μετά τα γλέντια...

xrysaki.com είπε...

KALHSPERA SOY MAGDALINI MOY....