...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Meeting και με τον Άθεο.

Έτσι είναι αυτά! Σε καλεί ο Ανας, μετά σε θέλει κι ο Καϊάφας…

Τι του πες του άλλου, ξανθιά, και έχει τρελαθεί να γελάει?
Εδώ ο κόσμος, κυριολεκτικά, καίγεται κι αυτός, γυρίζει μόνος του στον παράδεισο
και γελάει…
-Το γιατί γελάει, το ξέρει μόνο αυτός!
Εγώ τον ρώτησα αν υπάρχει μια μέση λύση. Αν υπάρχει εναλλακτική.
Βαρέθηκα αυτό το να πρέπει να επιλέγω ανάμεσα σε δύο.
Δύο κόμματα να ψηφίσω, δύο δρόμοι ν ακολουθήσω.
Ή, η καρδιά ,ή, η λογική, ή άσπρο ή μαύρο…
Ψάχνω τη μέση οδό! Είναι άραγε αστείο?
Θέλω να έχω επιλογή και όχι έμμεση επιβολή.
Το, ή, αυτό, ή, εκείνο, δεν είναι επιλογή…
Ή, το Γιωργάκη, ή, τον Κωστάκη?
Όχι ! θα ψηφίσω άλλο καραγκιόζη να γελάω όπως γουστάρω εγώ.
Δεν πιστεύω στο δόγμα, ή , με το θεό , ή, με τον άθεο.
Τεράστια εγκλήματα στο όνομα του θεού, αίσχη στο όνομα του Άθεου…
Θέλω να παραλλάξω τα γράμματα από τα ονόματα σας , και να φτιάξω τη λέξη Αθόε κι ας είναι ανορθόγραφη στα μάτια των πολλών.
Να την δημιουργήσω για να χρησιμοποιώ και το μυαλό και την καρδιά μου ταυτόχρονα.
Ο δρόμος της καρδιάς πρέπει να διασταυρώνεται με κείνον του μυαλού, να περνάει να βρέχετε και να ξαναφεύγει, τσεκ πόιντ!.
-Και τα καταφέρνεις ρε Μαγδαληνή?
Καταφέρνεις εκεί που είσαι στον Ψηλορείτη να διασταυρωθείς με την πλατεία Ομόνοιας ?
-Α! φροντίζει και ο ύψιστος γι αυτό!
Μου τραβάει κάτι μπούφλες ώρες, ώρες που με διασταυρώνει με Εξάρχεια…

2 σχόλια:

Unknown είπε...

καλησπέρα μαγδαληνή..πολύ καλό εύγε....η γνώμη μου για την καρδιά είναι ότι λειτουγεί σαν ανεξάρτητο κρατίδιο μέσα μας....αποφασίζει κάνει όπως αυτή θέλει...να σαν το βατικανο ας πούμε....ε....
τον πάπα μου ....

Artistz είπε...

Ας το ξαναπώ για αλλη μια φορα..
Γινομαι ο χρηματοδοτης της καμπάνιας για την παρουσίαση του βιβλιου σου..θα βάλουμε και τον Αγγελοπουλο που ειναι ολο ταξιδακια να κανει και τα κουμαντα του ωστε να φτάσει σε ολη την ελλάδα(..εδω να σε δω πωλητη μου τι ψάρια πιανεις..)
Παρα πολυ ωραια και ευχαριστη στο διάβασμα ανάρτηση..
magdalenia!!!
bye!!