...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Meeting με το Θεό …

-Που χάθηκες εσύ Μαγδαληνή?
-Με κάλεσε ο ύψιστος και πήγα πάνω.
-Μπα για ποιο θέμα ?
Δεν κατάλαβα. Με κοίταζε με ξανακοίταζε…
τα μέτρα, μου παίρνεται πάνσοφε? του λέω.
Απολύσατε τον χάροντα λόγω οικονομικής κρίσης ?
Μούγγα ο ύψιστος… μόνο με κοίταζε.
Σε κάποια στιγμή, μου λέει.

Θα ήθελες να πας στην κόλαση Μαγδαληνή?
-Ξέρω κι εγώ? τι συνθήκες επικρατούν εκεί?
-Θες να δεις?
-Να δω? Να μην δω?
-Μαγδαληνή αμαρτάνεις.
-Ε! αυτό είναι γνωστό ύψιστε , είμαι μια αμαρτωλή….
-Μην έρθεις μετά και μου πεις μα, μου, ο διάβολος μου κανε ο διάβολος μου δειξε…
-Α! δεν το ξέρω αυτό.. τι σόι πάνσοφος είσαστε! Να επέμβετε την κατάλληλη στιγμή να με σώσετε.
-Πολλά θες Μαγδαληνή, έχω κι άλλες δουλειές.
Πρέπει να επιλέξεις, ή στο δρόμο του Θεού ή στο δρόμο του Άθεου.
-Άλλο δρόμο δεν έχει?
-Τι άλλο δρόμο δηλαδή?
-Το δρόμο της καρδιάς ας πούμε?
-χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!
Γαβριήλ!
-Στις διαταγές σας ύψιστε.
-Πάρτην από δω.
-Α! δεν είναι δική μου δουλειά να παίρνω ψυχές, αυτή είναι δουλειά του Μιχαήλ!
-Όχι μωρέ την ξανθιά! πλάκα έχει! Κατέβασε την πάλι κάτω. Καλά μου λέγε ο διάβολος : άφησέ τη στον πλανήτη έχουμε ξεσκιστεί στα γέλια. Μεγάλη πλάκα…
Το δρόμο της καρδιάς λέει χαχαχαχαχαχαχα.
Μπράβο ρε Μαγδαληνή μ έκανες και γέλασα…… να ζήσεις χίλια χρόνια.
-Κι άλλη κατάρα ύψιστε?
Ήμαρτον!

5 σχόλια:

Unknown είπε...

Αφου σου πώ μπράβο για το στορυ....
θα πώ ο δρόμος της καρδιάς ο πιο ωραίος ,ο πιο γλυκός ....αλλά και ο πιο σκληρός......διάλέγεις και παιρνεις...

Artistz είπε...

αφου σου εκφράσω και εγώ τα δικα μου συγχαρητηρια για την αναρτηση σου..θα εκφράσω την αλλυλεγυη μου στον homemade για τα λεγομενα του..μεγαλη τεχνη να ακουλουθεις τη καρδια σου και τα ονειρα σου..οπως λέει και ο λαος''μαθε τεχνη και αστηνε...''..η τεχνη δε ξεχνιεται..αρα αν σε προδωσει μια φορα η καρδια σου ξερεις το τροπο να τη ξανακανεις καλά..

Artistz είπε...

θελω μια χάρη..videakia aαπο youtuve πως μπαιvoυv;σε ευχαριστω πολυ..

Φοίβη είπε...

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΒΙΝΤΕΑΚΙ Από YTUBE

Μπαίνεις ytube
Δεξιά πάνω, πάνω έχει στο τετραγωνάκι που αναφέρει ποιος έχει ανεβάσει το video την λέξη Embed,
Μαρκάρεις όλοι τη σειρά την κάνεις copy και μετά paste στην ανάρτηση,
(Αφού έχεις πατήσει πριν, στο πλαίσιο που γράφεις την ανάρτηση, την ένδειξη για εισαγωγή video)
φαντάζομαι το ξέρεις artistz αλλά τις οδηγίες μπορεί να τις χρειαστούν κι άλλοι …


Μαγδαληνή- magdaleina

oasotos είπε...

ΕΥΤΥΧΩΣ......ΟΥΦ