...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Χαίρομαι που διαφωνείτε…που θα το κουβεντιάσουμε ...

( homemade, rage against the capitalism, )

Σαν Παναθηναϊκός, φίλαθλος, θέλω να κερδίσουμε….
Να βάλει 2 γκολ ο παιχταράς μου θέλω,
να πανηγυρίσω κι αυτή την Κυριακή θέλω!

Όμως το θηλυκό μυαλό της Μαγδαληνής
(το Magdalenia με βάζει σε σκέψεις….χμ! )
σκέφτηκε λίγο πιο πρακτικά. Bussines my friends!
Στη Β Εθνική ο ΟΦΗ δεν μας είναι …χρήσιμος…

Με τους Κρητικούς γιατί τα έχετε?
Επειδή δεν θέλουν να διοικούνται από Αθηναίους Μεγαλοεπιχειρηματίες?
Έχουν κι αυτοί τα δίκια τους…
Δεν θέλουν ρε παιδάκι μου, δεν θέλουν να πρέπει να σκύβουν το κεφάλι…
Έχω φίλους στο Ηράκλειο και ακούω και τη δική τους άποψη, τους καταλαβαίνω..
Αισθάνονται αιχμάλωτοι, ραγιάδες….
Δεν τους αρέσει αυτός ο ΟΦΗ, δεν θέλουν να είναι υποκατάστημα!
Οι περισσότεροι θέλουν να πέσει μπας και γίνει κανένα θαύμα και απελευθερωθούν…
Οι Κρητικοί συνήθως δεν αγαπούν τους ξένους!
Φιλόξενοι είναι, Ναι! να πας, να φας, να πιεις….
Κουμάντο στον τόπο τους όμως θέλουν να κάνουν αυτοί!

Τυχεροί εσείς οι δύο!
που έχετε ΜΙΑ αγάπη, μία ομάδα, μια θρησκεία…
Εγώ έχω δυο αγάπες…
κι αυτή την Κυριακή, ένα πράγμα δεν θα με στεναχωρήσει…
Να κερδίσει ο καλλίτερος!!!!

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Με τους κρητικους δεν ταχω ισα ισα μαλιστα τα καλυτερα εχω να λεω.....αλλα υπερηφανει σ αυτη την γη υπαρχουν κι αλλοι...και αυτος που τωρα υβριζουν με τα χειροτερα καθε κυριακη και οχι μονο ειναι βερος κρητικος.....επομενως οι ομιλητες εχουν χασει τα αυγα και τα πασχαλια.....δεν μου αρεσει στο ξαναλεω αλλα για να βαλουν μυαλο πρεπει να τιμωρηθουν τι μονο εμεις....ξεχασες ενα οδυνηρο απκλεισμο ευρωπης και κανα δυο πρωταθληματα που χασαμε απο τον ΟΦΗ....και εγω ειλικρινα δεν θελω αλλα με εχουν φερει πανω κατω...αυτα λυπαμαι που διαφωνουμε για κατι που ουσιαστικα αγαπαμε και οιδυο μας ενταξει εσυ πιο πολυ...νασαι καλα ομιλητισα

oasotos είπε...

για πειτε κι αλλα για τους κρητικους... παρακολουθω εγω,με ενδιαφερον.δε μπορει,κατι παραπανω θα ξερετε εσεις για μας.

Φοίβη είπε...

Θα ήταν χαρά μου, να φιλοξενήσω την άποψη σας, φίλτατε asote
Να μας πείτε σαν Κρητικός τι πρεσβεύετε … τι προσδοκάτε.
Δεν ισχυρίζομαι ότι ξέρω καλλίτερα από σας, για σας.
Τα πράγματα με το όνομα τους θέλω να λέω, κι αν σφάλω…
Γι αυτό είναι οι φίλοι…
Σας ακούμε….