...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Η Μαγδαληνή, η κα Μαρία και οι …ευχές!

Κα Μαρία μου χρόνια σας πολλά!
-Γιατί με βρίζεις Μαγδαληνή μου?
-Μα τι λέτε κα Μαρία μου? Χρόνια πολλά σας ευχήθηκα….
-Αυτό λέω κι εγώ… τι να τα κάνω τα πολλά?
Λίγα ας είναι, μα να ναι καλά….
-Είσθε λίγο ανάποδη κα Μαρία μου…
-Όχι ανάποδη βρε Μαγδαληνή μου! απλά μου αρέσει να ακριβολογώ..
Αφού μου εύχεσαι, κάντο σωστά!
Χρόνια καλά!
-Εντάξει κα Μαρία μου, χρόνια σας καλά! καλά Χριστούγεννα…
-Α! τα χουμε πει αυτά Μαγδαληνή μου! Δεν εορτάζουμε Χριστούγεννα, αργία είναι!
Πως λέμε η πρωτομαγιά δεν είναι αργία είναι απεργία? Ε! κάτι τέτοιο.
Όπως η πρωτομαγιά κατάντησε η ημέρα που πάμε στους αγρούς και μαζεύουμε άνθη…έτσι και τα Χριστούγεννα, αλλού ντ αλλού τα εορτάζουν…
-Και τι πρέπει να εύχομαι εγώ τελικά κα Μαρία μου?
(τι ξινή γυναίκα ρε παιδάκι μου …)
-Ότι θες να εύχεσαι, δεν θα σου πω εγώ, απλά να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους.
-Εσείς δηλαδή τι εύχεστε?
-Χρόνια καλά, ευτυχισμένος ο καινούργιος Πάσχας!
-Τι ? Ο καινούργιος Πάσχας? Δεν στέκει αυτό!
-Φυσικά και στέκει, δε θυμάσαι τι σου έλεγα για το δέντρο?

(Θυμάται και αηδιάζει, άκου αρνίσια μέλη στα κλαριά…)

-Ναι! θυμάμαι κα Μαρία μου.
Αλλά είσθε λίγο υπερβολική! Εγώ θέλω να είμαι πιο λογική.
Θα εύχομαι χρόνια καλά, ευτυχισμένο το νέο έτος!
-Η λογική της ξανθιάς!
Πιο ευτυχισμένο έτος ρε Μαγδαληνή?
Γιατί δε δίνεις ευχές που να μπορούν να υλοποιηθούν…
Μπορεί να έχουν ευτυχισμένο έτος οι άνθρωποι?
Μπορεί το 2009 να είναι μια ευτυχισμένη χρονιά?
Βλέπεις που η τηλεόραση σιωπά.. ένεκα εορτών! Να σε δω από Γενάρη…
-Μα μη το κάνετε αυτό πια! Αφήστε τον κόσμο να ζήσει τη μαγεία των εορτών..
-MATRIX δηλαδή!
-Τι matrix ?
-Την ταινία την είδες?
-Την είδα! Εδώ και χρόνια, συγνώμη μητέρα, αλλά ο Κίανου είναι παιδαράς…
-Τον αρσενικό κοίταζες εσύ?
-Ναι και ο συνοδός μου την ξανθιά Τρίνιτι.
-Αμ έτσι... δεν κάνουμε δουλειά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: