...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Τ ομολογώ, είμαι Χριστιανή!

Όχι ! όχι! καλέ μου φίλε, παρεμβάσεις τέτοιου είδους δεν δέχομαι.
Το τι πιστεύω εγώ, είναι για μένα.
Δεν προσπάθησα να πείσω κανέναν για τίποτα.
Ιστορίες γράφω, αφήνοντας ,ναι, υπονοούμενα για κάτι που πρεσβεύω εγώ…
Αν και δεν έχω κανένα λόγο, σου δηλώνω πως είμαι Χριστιανή,
ΟΧΙ όμως η Χριστιανή που θα πάει για την Ανάσταση στην εκκλησία με το συνολάκι για τη δει η γειτονιά, όχι από αυτές που στολίζουν το σπίτι τους και η καρδιά τους, η ψυχή τους, είναι μαύρη…
Δεν είμαι η Χριστιανή των εκκλησιαστικών, κοινωνικών τύπων…
Ναι ! τα Χριστούγεννα τα θεωρώ μια ακόμα εμπορική γιορτή…
σαρκάζω το ψέμα την υποκρισία…
Ναι! μου αρέσουν τα φωτάκια και τα στολίδια και οι γιορτές και οι φανφάρες…
να μη λέμε όμως ότι εορτάζομαι τη γέννηση του Ιησού…
Γιατί σας ενοχλεί η αλήθεια?
Πείτε μου τι κάνετε εσείς και η οικογένεια σας την 25 Δεκεμβρίου?
Πάτε μήπως σε ιδρύματα να δώσετε χαρά στους μοναχικούς ?
Ένα κάλεσμα στον εργένη γείτονα?
Συμφιλιώνεστε με τους <εχθρούς> σας ?
Η κεντρική ιδέα του Χριστιανισμού είναι η αγάπη!
Οι περισσότεροι τα Χριστούγεννα δεν αγαπούν, τρώνε και πίνουν, διασκεδάζουν άλλοι στις πολυθρόνες βλέποντας τις τηλεταβέρνες…
κι άλλοι μέσα σε κλειστοφοβικά κλουβιά, που τα λένε πίστες και μπαρ,
με μουσική που σου τρυπάει τον εγκέφαλο και τον καπνό να σε κάνει να κλαις ..

επιτρέψτε μου να μην θεωρώ, αυτά, τα Χριστούγεννα ως τη μεγαλύτερη εορτή της Χριστιανοσύνης και να τα σαρκάζω όσο και όταν επιθυμώ.

2 σχόλια:

Unknown είπε...

αγαπητη φιλη εισαι περισοτερο χριστιανη απ ολους τους /ης θεουσες....που κυκλοφορουν οξω....γιατι εσυ απλα πιστευεις απο καρδιας πιστευεις χωρις ανταλαγματα.....η πιστη σου ειναι αληθινη και οχι ψευτικη ....τελικα τα χριστουγεννα μαλλον οι καλικατζαροι επρεπε να γιορταζουν..

Φοίβη είπε...

καλά το λες φίλε μου,
αυτοί γιορτάζουν!