...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

ΦΤΟΥ, φτου, φτου...

Κάποιος με βρίζει…
Κάποιος με μούντζωσε αυτές τις ημέρες….

Δεν είχα κάνει backup και τριγυρνώ στις σημειώσεις μου χαμένη στο διάστημα…
Σήμερα σκάει και μια επιταγή, ενός μεγάλου και σοβαρού επιχειρηματία.
Δεν δύναμαι Μαγδαληνή μου να την πληρώσω.
Αύριο το πρωί μπαίνει η τράπεζα για κατάσχεση…
Ο μεγαλύτερος πελάτης του, την Παρασκευή έκλεισε το μαγαζί του και εξαφανίστηκε. Οι τράπεζες δεν χορηγούν δάνεια….
Όλοι, προμηθευτές, εργαζόμενοι με το ίδιο πλάνο βλέμμα κοιτάζουμε τον οικονομικό διευθυντή της, που μας κοιτάζει αποσβολωμένος. Χάνει κι αυτός τη δουλειά του μετά από 17 χρόνια, και πρέπει να αντιμετωπίσει κι όλους εμάς.

Τι θα γίνει?
Βγαίνεις να πουλήσεις και σου σκάνε επιταγές, δε βγαίνεις να πουλήσεις στη λένε ότι λουφάρεις…
Τι να κάνω κι εγώ μια ξανθή γυναίκα?
Ποίες εταιρείες δεν είναι στα πρόθυρα του γκρεμού?
Από ποίους να ζητήσω λεφτά μπροστά?

Κι έχεις και τον οικονομικό και σου λέει, δε σας είπα να προσέχετε τις επιταγές???
Δηλαδή πώς να τις προσέχω κύριε μου? τι να κάνω ? αξιόπιστος πελάτης τόσο καιρό, δεν καθυστέρησε ποτέ ούτε μια ημέρα τις πληρωμές του. Τι να κάνω εγώ δηλαδή?
Σου χρώσταγε μόνο αυτή την επιταγή, ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΩ η κακούργα τι????

…τα golden boys μου και το τραπεζικό σας σύστημα!

Αι σιχτήρ…..

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα και όχι άγχος. Ελα στο μπλογκ μου να διασκεδάσουμε παρέα και να θυμηθούμε την εφηβεία μας! !

Unknown είπε...

αγαπητη φιλη μαγδαληνη συμφωνω απολυτα μαζι σου και θα συμπληρωνα...οτι δεν μας φτανουν αυτα εχουμε και τους μπουληδες απο τα γραφεια να μας την λενε.....βρεεεε βγειτε εξω να δειτε τι γινεται....αλλα που φοβουνται να βγουν μηπως δεν ξαναμπουν μεσα.....την ανασφαλεια μου....

LAMBROS είπε...

Καλησπέρα !
Με λένε Λάμπρο και είναι η πρώτη φορά που αναρτώ σχόλιο στο (όμορφο)blog σου !
Μην μου λες για επιταγές τώρα και έχω να πληρώσω μια τον άλλο μήνα και μου έχει φύγει ο .... να την καλύψω ! Όπως και να έχει πάντως, έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα στις μέρες μας, είναι να μην έχεις ούτε του ... σου εμπιστοσύνη όσο αφορά τις οφειλές. Καλή τύχη με τον προϊστάμενό σου ...