...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Ο αναμάρτητος πρώτος το λίθο βαλέτω…

Ευρέθη!
Όχι τότε στην Ιερουσαλήμ.. .
Εδώ, στην Κυβερνουσαλήμ ευρέθη.

( αφορμή το σχόλιο μου για τους άσχημους άνδρες)

Όχι αγαπητέ αναμάρτητε, δεν έχω το μυαλό μου στο σεξ…
Διάθεση για χιούμορ έχω.
Όταν γράφω σκοράρει, δεν εννοώ απαραίτητα την ερωτική πράξη…
Κι ο Καραγκούνης άσχημος είναι, αλλά σκοράρει. .
Ούτε απαραίτητα και το πρωτάθλημα έχω στο νου μου….
Αυτή είναι η μαγεία του χιούμορ…
Τα συμπεράσματα είναι δικά σου.
Εσύ μετέφρασες το σκοράρισμα ως σεξουαλικό υπονοούμενο.
Εγώ προσπάθησα να πω ότι οι ωραίοι άνδρες είναι οι περισσότεροι ρηχοί, αφού δεν προσπαθούν να κατακτήσουν με το πνεύμα, με την εξυπνάδα τους τον κόσμο….
Αυτό το κάνουν οι άσχημοι και αν πετύχεις άσχημο άνθρωπο με χιούμορ...
τύφλα να έχει ο έκαστος Μαρτάκης …
Γκέγκε?

ΑΛΛΑ…
και να το είχα το μυαλό μου στο σεξ...
Εσύ δηλαδή δεν το έχεις?
Δεν κοιτάζεις μηρούς και οπίσθια στις φυλλάδες?
Αν το έγραφε άνδρας, δεν θα του έλεγες το ίδιο.

Όχι κύριε μου! Δεν λείπει το σεξ από τη ζωή μου!
Το χιούμορ λείπει, κι από ότι διακρίνω λείπει και από την δική σας…

Θα σας παρακαλούσα να διαβάσετε προσεκτικά τα κείμενα μου και αν αφήνουν περιθώριο να υποστηρίξετε ότι έχω το μυαλό μου στο σεξ και όχι στο να αποδώσω με χιουμοριστική διάθεση κάποιες καταστάσεις...
Λιθοβολήστε με, χαστουκίστε με να συνέλθω, γιατί εγώ πιστεύω ότι κάνω χιούμορ….
(Λέτε να είμαι τόσο ξανθιά?)

Δεν υπάρχουν σχόλια: