...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Η Μαγδαληνή, η Μαρία και ο Ιωάννης.

Κα Μαρία, κα Μαρίααααα

Ωχ ! το ζαβό!
Καλημέρα Μαγδαληνή. Πως κι από τα μέρη μας?
Κα Μαρία ΕΡΧΕΤΑΙ..
Κάτσε Μάγδα μου, να πάρεις μια ανάσα, ποιος έρχεται κορίτσι μου?
Ο Μάνος, ο Μάνος έρχεται..
Άντε πάλι, βρε κορίτσι μου, δε λέω, με συγκινεί που ακόμα περιμένεις το γιο μου, αλλά βρε κορίτσι μου γιατί δεν παντρεύεσαι τον Ιάκωβο, αδελφός του Μάνου είναι και σε θέλει, κι ο Μάνος θα το ήθελε..
Μα δεν ακούτε τι σας λέω μητέρα? Έρχεται.
Δε βρίσκω άκρη, σκέφτηκε η Μαρία.
Πότε έρχεται να φτιάξω μπακλαβά?
Το 2012!
Και πως το ξέρεις Μάγδα μου?
Θυμάστε μητέρα που σας είχα πει, ότι μου είπε να παρακολουθώ Λιακό?
Ναι το θυμάμαι, και?
Το 2012 μητέρα θα γίνει σύνοδος πλανητών. 7 πλανήτες και η σελήνη στην ίδια ευθεία…
Ήλιος, Ερμής, Γη , Σελήνη, Αφροδίτη, Άρης, Δίας, Κρόνος…
Ε και ? τι δουλειά έχει η σύνοδος με την επιστροφή του Μάνου?
Αχ μητέρα, το 2012 η εκλειπτική του Ηλιακού μας συστήματος ευθυγραμμίζεται με αυτήν του Σείριου.
Ναι βρε κορίτσι μου το διάβασα στο net, αλλά ο Μάνος τι δουλειά έχει.
Αχ μητέρα, γερνάτε και δεν θυμάστε. Ο Μάνος μετά την ανάστασή του έφυγε με τους Ελ, για το Σείριο. Αφού θα γίνει ευθυγράμμιση, θα εμφανιστεί και ο Μάνος και η Αθηνά.
(Α! καλά δε μας έφτανε ο Μάνος θα χουμε και την Αθηνά τώρα….)
και δε μου λες κορίτσι μου ξέρει κανείς άλλος ότι θα έρθει?
-Ναι μητέρα. Ο Ιωάννης.
-Ποιος Ιωάννης ? αυτός που πήγε στην Πάτμο?
-Ναι αυτός.
-Ε ρε που μπλέξαμε…
ο Ιωάννης Μάγδα μου, είναι στο άσυλο. Από τους πολλούς μανδραγόρες που κατανάλωσε και μετά τη συγγραφή της Αποκάλυψης τον ανακηρύξανε επίτιμο στο Δαφνί. Και πώς να τον άφηναν έξω δηλαδή. Διάβασες μήπως πως περιγράφει τον Μάνο στο πρώτο κεφάλαιο, χωρίο 14? Αλμπίνο τον έκανε το γιο μου ο ανεπρόκοπος.
Τι είναι ο Αλμπίνος καλέ?
Αλμπίνος, Μάγδα μου είναι αυτός που έχει άσπρο δέρμα, τρίχωμα και κόκκινα μάτια.
Είναι μια ιδιοτροπία της φύσης.
Και καλά μητέρα, που σας ήρθε αυτό. Εγώ το διάβασα το βιβλίο. Τη λέξη Αλμπίνος δε την είδα.
Κάτσε και διάβασε καλά. Γράφει: η δε κεφαλή αυτού και οι τρίχες, ήσαν λευκές ως μαλλίον λευκόν, ως χιών και οι οφθαλμοί αυτού ως φλοξ πυρός…
Άσε που γράφει ότι από το στόμα του θα εξέρχεται ρομφαία δίστομος οξεία.
Εσύ Μάγδα μου αν δεις τον Μάνο σε τέτοια χάλια θα τον έχεις για Σωτήρα ή μήπως για το τέρας της Φύσης?
Ο Μάνος Μάγδα μου, είναι ο ιδρυτής της αγάπης και όχι αυτός που θα γυρίσει να εκδικηθεί…
Μήνυση του έκανα του αθεόφοβου…το τι τέρατα έχει γράψει σε τούτο το βιβλίο…
Στην αρχή, τα χώνει σε όλους τους αρχηγούς των εκκλησιών.

Και καλώς κάνει, από τότε φαινόταν τι είναι η εκκλησία….


Από το κεφάλαιο 4 και μετά, παραληρεί. Όχι σε προκαλώ να το διαβάσεις..
Να το διαβάσεις όμως, όχι να το αναγνώσεις…


Ναι μητέρα, όλα αυτά είναι προφητικά και γραμμένα με αλληγορία.
Τι αλληγορία Μάγδα μου, η μάζα δεν ξέρει καλά, καλά να διαβάζει.
Όταν γράφεις ότι ο Μάνος ξεσφραγίζει βιβλία και ο θάνατος πλημμυρίζει τον πλανήτη, τι αλληγορία είναι αυτή?
Ο Μάνος θα ευθύνεται για τις φυσικές καταστροφές? Για τις πτώσεις των κομητών και την έλλειψη πόρων ζωής?
Ο Μάνος που πήγε και σταυρώθηκε για μια ΙΔΕΑ.????
Ο θεός των Εβραίων είναι εκδικητικός. Ο Μάνος κήρυττε αγάπη. ΟΧΙ εκδίκηση.
Γράφοντας αλληγορικά ο Ιωάννης, αφήνει περιθώρια για επεξηγήσεις. Αυτό είναι και το χειρότερο όλων. Κάποιοι δήθεν φωτισμένοι δίνουν τις δικές τους εξηγήσεις, τα δικά τους πιστεύω. Κι επειδή ο κόσμος είναι αμόρφωτος, επειδή πιστεύει χωρίς να ερευνά,
έφτασε να θεωρεί το Μάνο, καταστροφέα των πολλών και Σωτήρα των λίγων.
Θα σφραγίσει λέει στο μέτωπο 144,000 άτομα , οι υπόλοιποι θα γίνουν βορά στα τέρατα που λέει ότι θα αναδυθούν από το εσωτερικό της γης..
Τα αναφέρει ως ακρίδες- σκορπιούς που έχουν διαταγή να μην πειράξουν τίποτε άλλο στον πλανήτη, μα μόνο τους ανθρώπους που δεν έχουν το σφράγισμα….
Και όχι να τους σκοτώσουν, όχι, να τους βασανίσουν πέντε μήνες…
'Aκου περιγραφή…
Και η μορφή των ακρίδων ήταν όμοια με ίππων έτοιμων για πόλεμο, στα κεφάλια τους είχαν στεφάνια που έμοιαζαν χρυσά, και τα πρόσωπα τους έμοιαζαν με πρόσωπα ανθρώπων. Και είχαν τρίχες γυναικών και δόντια λεόντων….

Σταματήστε μητέρα. Ανατρίχιασα. Δεν τα είχα σκεφτεί ποτέ αυτά. Διάβαζα το βιβλίο με κατανυκτικό τρόπο. Όχι επικριτικό !
Δεν επικρίνω Μάγδα μου. Αναζητώ.
Ψάχνω την αλήθεια για το Μάνο. Ζει δε ζει?
θα γυρίσει?
ή μας έγραψε κανονικά….

Δεν υπάρχουν σχόλια: